پشتیبانی و سفارش تلگرام و واتس‌اپ: ۰۹۱۲۳۲۲۹۲۷۵ | ۰۲۱۶۶۹۶۰۹۱۴ | ۰۲۱۶۶۴۹۹۴۱۴

Teaching Pronunciation A Course Book and Reference Guide 2nd Edition

Teaching Pronunciation A Course Book and Reference Guide 2nd Edition
ناشر انتشارات Cambridge
نویسنده
تعداد صفحات ۵۵۶
قیمت پشت جلد ۱۵۰,۰۰۰ تومان
قیمت فروش ۱۰۵,۰۰۰ تومان
۳۰٪ تخفیف
بازگشت

کتاب Teaching Pronunciation A Course Book and Reference Guide 2nd Edition

آیا فقط دانستن گرامر،واژگان،مکالمه،خواندن و نوشتن در آموزش زبان کافی است؟ دانش آواشناسی و علائم آوایی و نحوۀ تلفظ کلمات یکی از مهم ترین مهارتهایی است که باید هنگام صحبت کردن و نوشتن توجه بیشتری به آن کرد. به راستی اگر ما تلفظ صحیح کلمات را ندانیم،با چه مشکلاتی ممکن است مواجه شویم؟ کتاب Teaching Pronunciation یک کتاب بسیار جامعی است که نه تنها آواشناسی را به داوطلبان آموزش میدهد،بلکه به آنها میاموزد تا چگونه آواشناسی را تدریس کنند.

این کتاب،تمام مباحث آواها،تکواژها،و دیگر موارد واج شناسی و علائم بین المللی آوایی و...مربوط به انگلیسی آمریکای شمالی هم به صورت تئوری و هم به صورت عملی،به داوطلبان و مدرسان زبان تدریس میکند. از ویژگی های بارز ویرایش دوم این کتاب میتوان به موارد زیر اشاره کرد: گردآوری و ارائه پرکاربردترین و مهم ترین لوازم آموزشی در این که چگونه آواشناسی را تدریس کنیم،که همۀ آنها معتبر هستند و زبان آموزان میتوانند آواشناسی آمریکای شمالی را تا حد پیشرفته بیاموزند و تدریس کنند.

ارائۀ دو CD صوتی که برای native and non_native speakers مثالهای کافی برای درک تحلیل گفتمان کلام،آورده است. این کتاب دارای 4 بخش و 27 درس مربوط به ضمیمه است.

*Pronunciation Instruction in Practice *The Sound System of North American English *Issues in Implementation *Intersections of the Sound System with other areas of Language *این کتاب دارای پاسخ نامه نیز میباشد.

این اثر بروز رسانی شده و توسعه یافته تا پیشرفت های تازۀ نظری و عملی را پوشش دهد، و رویکردی قابل تأمل و ارزشمند در زمینۀ «تلفظ» و «آواشناسی» به شمار می آید. کتاب Teaching Pronunciation - A Course Book & Reference Guide 2nd Editionِ تجدید نظر شده، تحقیقات و پژوهش های اخیر در حیطۀ ساختارِ آوانگاریِ مکتب زبان انگلیسی «امریکای شمالی» را مورد بررسی قرار داده و فعالیت های ابتکاری و نوآورانه را دربارۀ آموزش آواشناسی، تحلیل می نماید.

 

کتاب Teaching Pronunciation A Course Book and Reference Guide 2nd Edition

کتاب Teaching Pronunciation A Course Book and Reference Guide 2nd Edition

The second edition includes updates and insights on current research and pedagogical practice that have developed over the last decade. This new edition of Teaching Pronunciation - a reference and activity book in one - has been revised to reflect recent research into the sound system of North American English, as well as new practices in pronunciation pedagogy. Audio CDs with additional examples are now packaged with the book

ناشر انتشارات Cambridge
نویسنده
طبقه بندی
نوبت چاپ 1
تاریخ چاپ ۱۳۹۱
شابک 9780521729765
قطع کتاب وزیری
تعداد صفحات ۵۵۶
قیمت پشت جلد ۱۵۰,۰۰۰ تومان
قیمت فروش ۱۰۵,۰۰۰ تومان
زبان کتاب انگلیسی

شما میتوانید نظر خود را در مورد این مطلب بیان کنید.

ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
حروف بزرگ و کوچک یکسان است.
ترجمه Principles of Language Learning and Teaching 6th Edition
۳۰۰,۰۰۰ تومان
۲۴۰,۰۰۰ تومان
Research Methods in Applied Linguistics دورنی
۲۰۰,۰۰۰ تومان
۱۴۰,۰۰۰ تومان
Patterns Plus: A Short Prose Reader with Argumentation 10th Edition
۱۲۰,۰۰۰ تومان
۸۴,۰۰۰ تومان
Word Formation
۱۲۰,۰۰۰ تومان
۱۰۸,۰۰۰ تومان
Essential Teacher Knowledge
۳۲۰,۰۰۰ تومان
۱۹۲,۰۰۰ تومان
Teaching English as a Second or Foreign Language 4th ed
۴۰۰,۰۰۰ تومان
۲۸۰,۰۰۰ تومان