پشتیبانی و سفارش تلگرام و واتس‌اپ: ۰۹۱۲۳۲۲۹۲۷۵ | ۰۲۱۶۶۹۶۰۹۱۴ | ۰۲۱۶۶۴۹۹۴۱۴

Preliminary for Schools Trainer Six Practice Tests 1

Preliminary for Schools Trainer Six Practice Tests 1
ناشر انتشارات Cambridge
نویسنده
تعداد صفحات ۲۴۰
قیمت پشت جلد ۲۵۰,۰۰۰ تومان
قیمت فروش ۱۵۰,۰۰۰ تومان
۴۰٪ تخفیف
بازگشت

کتاب Preliminary for Schools Trainer Six Practice Tests 1

کتاب Cambridge English Preliminary for Schools Trainer+CD برای آزمون Preliminary

شرح و توضیحات کتاب کمبریج انگلیش پریلیمینری فور اسکول ترینر Cambridge English Preliminary for Schools Trainer+CD برای آزمون KET

برخی از مردم،یا برخی از زبان آموزان فکر میکنند برای شرکت در آزمون های ملی و بین المللی،حتمأ باید انگلیسی بسیارپیشرفته و قوی داشته باشند.در حالی که آنها در هر سطحی که باشند میتوانند دانش زبانیشان را برای هدف خاص یا آکادمیک در همان سطح،بسنجند،و به همین صورت با بالا رفتن سطحشان،میتوانند در آزمونهای خاص بین المللی شرکت کنند که عبارتند از: *Cambridge English Preliminary *KET for schools Trainer *First Trainer *Advanced Trainer شرح کتاب Cambridge English:Preliminary for schoolsصورت کامل Preliminary PET English Test یک گواهینامه ای است که زبان آموز یا داوطلب سطح متوسط در آزمون میتواند توانمندی هایش را در دو مهارت نوشتن و صحبت کردن روزانه در سطح متوسط بسنجد.محتویات و مطالب کتاب به طور تخصصی بر روی مباحثی از قبیل تجربیات و علایق دانش آموزان مدرسه متمرکز است. این کتاب شامل شش تست تمرینی که همراه با راهنمای تخصصی که داوطلبان میتوانند به راحتی با آنها ارتباط برقرار کنند،میباشد.این سری کتابهای متمرکز در آزمون به شما نکات و استراتژیهای تست زنی شبیه سازی را به داوطلب میدهد که میتوانند در آزمون اصلیشان به نمرۀ دلخواهشان برسند. دو تست که همراه با نکات و توصیه های آزمون برای انکه چطور از پس هر آزمون بر بیایند،ارائه شده است.

این کتاب شامل فعالیتها و تمریناتی میشود که به شما کمک میکند آزمونها و تست های واقعی را خوب بشناسید و از پس آنها بربیایید.

از ویژگی های بارز این کتاب میتوان به موارد زیر اشاره کرد

  • ارائۀ شش تست سازماندهی شده که دو تست آن به شما نکات و توصیه های ضروری ای را ارائه میدهد که به شما کمک میکند چطور از پس هر قسمت از آزمون اصلی بربیایید.
  • تست های یک و دو دارای اظلاعاتی دربارۀ آزمون و همچنین راهنمای قدم به قذم در راستای ارائۀ تمرینات و نکات میباشند.
  • تمارین واژگان و گرامر متمرکز به طور تخصصی و رایج در این کتاب جمع آوری شده اند به گونه ای که نقاط ضعف داوطلبان را پیدا و بررسی میکند.
  • ارائۀ توضیحات کاملأ جزئی و جامع و کلیدی همراه با یادداشت ها و نکات کلیدی برای معلمان و دانش آموزانی که نیاز به فعالیت های تمرینی بیشتری دارند.
  • تست سه تا شش تست های سلیس و تقویت کننده ای هستند که راهنما ندارند.
  • این کتاب تحت نظر انتشارات و دانشگاه کمبریج است.

Cambridge English Preliminary for Schools Trainer+CD Six full practice tests plus easy-to-follow expert guidance and exam tips designed to guarantee exam success. The 'with answers' edition can be used to practice the exam at home or in class, providing an excellent opportunity for teachers and students to familiarise themselves with the Preliminary for Schools examination format. The six practice tests feature explanatory keys and model answers, and include ideas for extending tasks in class. The first two tests also include step-by-step advice on how to tackle each paper. Extra practice activities, informed by a bank of real Preliminary candidates' exam papers, focus on areas where students typically need most help. Also Included are Audio CDs, featuring the listening activities from the tests

خرید کتاب زبان

خرید اینترنتی کتاب Preliminary for Schools Trainer Six Practice Tests 1 با تخفیف از فروش

کتاب Preliminary for Schools Trainer Six Practice Tests 1

کتاب Preliminary for Schools Trainer Six Practice Tests 1

ناشر انتشارات Cambridge
نویسنده
طبقه بندی
نوبت چاپ 1
تاریخ چاپ ۱۳۹۶
شابک 9780521174879
قطع کتاب رحلی
تعداد صفحات ۲۴۰
قیمت پشت جلد ۲۵۰,۰۰۰ تومان
قیمت فروش ۱۵۰,۰۰۰ تومان
زبان کتاب انگلیسی

شما میتوانید نظر خود را در مورد این مطلب بیان کنید.

ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
حروف بزرگ و کوچک یکسان است.
Objective Key student and work book for school+2 CD Second edition
۴۲۰,۰۰۰ تومان
۲۵۲,۰۰۰ تومان
Objective PET Second edition
۴۰۵,۰۰۰ تومان
۲۴۳,۰۰۰ تومان
Gold Preliminary coursebook+exam
۱۲۰,۰۰۰ تومان
PET Practice Tests
۱۱۰,۰۰۰ تومان
۶۶,۰۰۰ تومان
KET Practice Tests
۱۶۰,۰۰۰ تومان
۹۶,۰۰۰ تومان
PET Masterclass
۲۵۵,۰۰۰ تومان
۱۵۳,۰۰۰ تومان
Gold B1 Preliminary Teacher's Book
۱۵۰,۰۰۰ تومان
۱۲۷,۵۰۰ تومان