پشتیبانی و سفارش تلگرام و واتس‌اپ: ۰۹۱۲۳۲۲۹۲۷۵ | ۰۲۱۶۶۹۶۰۹۱۴ | ۰۲۱۶۶۴۹۹۴۱۴

Cambridge English Mindset For IELTS 3

Cambridge English Mindset For IELTS 3
ناشر انتشارات Cambridge
نویسنده
تعداد صفحات ۲۲۴
قیمت پشت جلد ۲۳۰,۰۰۰ تومان
قیمت فروش ۱۱۵,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف
بازگشت

کتاب Cambridge English Mindset For IELTS 3

✅ایلتس IELTS به معنای سامانه جهانی ارزیابی زبان انگلیسی و یکی از حیاتی ترین آزمون‌های زبان انگلیسی است که در سراسر جهان برگزار می‌شود. نمره بندی این آزمون از 0 تا 9 سطح را شامل می‌شود که نمره قبولی برای آزمون وجود ندارد اما به طور معمول سطح 5 نمره متوسط و 6 به بالا خوب تلقی می‌شود. این آزمون کلیدی ورود شما به بسیاری از کشور ها در برترین شرکت ها و دانشکاه های دنیا می باشد. بسیاری از کشور ها و شرکت ها، حداقل نمره 6 برای ورود را می پذیرند و اکثر دانشگاه ها نمره 6.5 را حداقل نمره قابل قبول می دانند. دانشگاه کمبریج Cambridge، دانشگاه آکسفورد Oxford و دانشگاه هاروارد Harvard آیلتس IELTS با حداقل سطح 7 را می‌پذیرند.

✅مجموعه Mindset for IELTS ، شما را برنده بی چون چرای آزمون IELTS می کند. ترکیبی منحصر به فرد از محتوای چاپی و آنلاین، این کتب شما را قادر می سازد تا در طول دوره به انجام تمرین های کلیدی بپردازید و همه چیز را مطابق با نیازهای خود برگزینید. دروس مبتنی بر موضوع هر یک از چهار مهارت اصلی را به نوبه خود پوشش می دهد.

✅هر سطح شامل استراتژی های یادگیری، تمرین مهارت و تمرین های مشابه ازمون اصلی برای کمک به دانش آموزان در رسیدن به هدف خود می باشد. ماژول مهارت های آنلاین نیز متریال های سودمندی را علاوه بر مطالب کتب اصلی ارائه می دهد، و نیز ماژول های اطلاعاتی Corpus به یادگیرندگان کمک می کند تا از اشتباهات رایج دوری کنند.

✅مجموعه MINDSET توسط مدرسان اصلی ازمون ایلتس IELTS طراحی شده است. این کتب، پیوند میان فعالیت ها و وجود نمونه های مشابه شان را در آزمون اصلی تضمین می کند، که این به نوبه خود اعتماد به نفس زبان اموزان را تضمین می کند.

✅مجموعه کتاب Mindset for IELTS در 4 سطح از Preintermediate تا Advanced (نمره 7.5 آزمون) جدیدترین منبع آموزش و ارتقای 4 مهارت آزمون ایلتس به قلم نویسندگان و برگزار کنندگان آزمون ایلتس به چاپ رسیده است.

✅ در این کتاب از Cambridge Learner Corpus استفاده شده و بنابراین طراحی و تالیف آن با دسترسی به 25000 اسکریپت آزمون ایلتس صورت گرفته است و در همین راستا حدود 12 میلیون واژه به کار گرفته شده است.

✅ کتاب Mindset for IELTS، مجموعه ای با ترکیب واقعی از راهبردهای یادگیری، تمرین مهارت ها و تمرین آزمون ویژه داوطلبان آزمون ایلتس اکادمیک می باشد.

✅ در انتهای هر کتاب، پاسخنامه تمامی مثال ها و تمرینات دروس به همراه متن بخش های صوتی آورده شده است و بنابراین این مجموعه کتاب هم به صورت Class room-used و
هم Self-study قابل استفاده است.

کتاب Cambridge English Mindset For IELTS 3

MINDSET, the multi-level course from the organisation that produces the IELTS test, develops students' English skills and leaves them fully prepared for test day. MINDSET from Cambridge gets you inside the IELTS test with a unique blend of print and online content. Topic-based units organised by skill make it easy to find what you want. Designed for students aiming for Band 7.5 in the Academic Module, this Student's Book Level 3 includes learning strategies, skills practice and exam practice to help you achieve your goal. Online content includes skills modules, Corpus informed language specific modules and Academic Study Skills, plus access to authentic online practice tests in Testbank. *Access code printed on the inside front cover

خرید کتاب زبان

خرید اینترنتی کتاب Cambridge English Mindset For IELTS 3 با تخفیف از فروشگاه اینترنتی یکتا کتاب

ارسال سریع کتاب های آزمون آیلتس با تخفیف به تمام نقاط کشور

کتاب Cambridge English Mindset For IELTS 3

کتاب Cambridge English Mindset For IELTS 3

ناشر انتشارات Cambridge
نویسنده
طبقه بندی
نوبت چاپ 1
شابک 9781316649268
قطع کتاب رحلی
تعداد صفحات ۲۲۴
قیمت پشت جلد ۲۳۰,۰۰۰ تومان
قیمت فروش ۱۱۵,۰۰۰ تومان
زبان کتاب انگلیسی

شما میتوانید نظر خود را در مورد این مطلب بیان کنید.

ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
حروف بزرگ و کوچک یکسان است.
Crack IELTS In a Flash Speaking
۱۰۰,۰۰۰ تومان
۸۵,۰۰۰ تومان
Crack IELTS In a Flash Writing Task 2
۱۰۰,۰۰۰ تومان
۸۵,۰۰۰ تومان
Crack IELTS In a Flash Listening
۲۱۰,۰۰۰ تومان
۱۷۸,۵۰۰ تومان
Ace the IELTS Speaking Test
۳۰۰,۰۰۰ تومان
۲۱۰,۰۰۰ تومان
Improve Your IELTS Reading Skills
۵,۰۰۰ تومان
۴,۷۰۰ تومان
Crack IELTS In a Flash Task 1 Academic Writing
۱۰۰,۰۰۰ تومان
۸۵,۰۰۰ تومان
A Collection of 95 IELTS Listening Practice Test 2nd Edition
۴۸۰,۰۰۰ تومان
۳۸۴,۰۰۰ تومان
IELTS Speaking Tests New Edition
۱۹۰,۰۰۰ تومان
۱۵۲,۰۰۰ تومان