پشتیبانی و سفارش تلگرام و واتس‌اپ: ۰۹۱۲۳۲۲۹۲۷۵ | ۰۲۱۶۶۹۶۰۹۱۴ | ۰۲۱۶۶۴۹۹۴۱۴

Navigate Beginner

Navigate Beginner
ناشر انتشارات Oxford
نویسنده
تعداد صفحات ۱۶۵
قیمت پشت جلد ۳۳۰,۰۰۰ تومان
قیمت فروش ۱۹۸,۰۰۰ تومان
۴۰٪ تخفیف
بازگشت

کتاب Navigate A1 Beginner Coursebook+Workbook

مجموعه آموزشی « Navigate » یک عنوان شش سطحی جدید از انتشارات مشهور آکسفورد است که برای زبان آموزان بزرگسال تدارک دیده شده است. این مجموعه با استناد به پژوهش های معتبر دانشگاهی و بهترین و جدیدترین روش های یادگیری زبان های خارجی تالیف شده و محتوای کتاب درسی نیز در کلاس های ELT در سراسر جهان تدریس و آزموده شده است. همین موضوع خود باعث شده تا آموزگاران برای انتخاب و تدریس این مجموعه از اعتماد بنفس بالایی برای رسیدن به نتیجه و بهره وری در فرآیند آموزش زبان برخوردار باشند.

مجموعه آموزشی « Navigate » از پایه مهارت خواندن، شنیداری، نوشتاری و گفتاری را آموزش می دهد و نیز با بررسی و به کارگیری راهبردهای متعارف و کنونی نوید یک نتیجه مطلوب در جهت کسب مهارت خواندن روان و سلیس را می دهد.

این مجموعه شامل مباحث بین المللی و منعکس کننده رویدادهای کنونی و مطابق با علاقه و سلیقه زبان آموزان است که به آنان کمک می کند با تمرکز بر موضوعات آموزشی متنوع مهارت های اصلی زبان خود را تقویت کنند. رویکرد توسعه مهارت ها به زبان آموزان اجازه می دهد تا به طور موثر و با آگاهی کامل در فرآیند یادگیری پیشرفت کنند. فعالیت های تعبیه شده برای تقویت مهارت گفتاری و کلامی در هر درس، به زبان آموزان احساس امنیت خاطر داده و موجب می شود تا با راحتی و آرامش خود را در دنیای واقعی محک بزنند.

علاوه بر موارد بالا، توجه و تمرکز ویژه ­ای بر نظام شکل دهی واژگان و فنون خلق واژگان قرار دارد که البته همین نیز درباره مبحث دستوری و استفاده درست از ساختارها صدق می کند.

در لوح فشرده هر یک از سطوح، یک کلیپ ویدئویی شست ثانیه ای وجود دارد که در آن یکی از نویسندگان این مجموعه، « کاترین والتر » اهداف آموزشی هر درس را توضیح داده و چگونگی سازماندهی مباحث را شرح می دهد. همچنین آزمون هایی نیز موجود است که با توجه به نیازهای زبان آموزان قابل تغییر و ویرایش می باشد. کتاب معلم نیز شامل یادداشت های سودمند به همراه مواد آموزشی مکمل و نیز پیشنهادات بسیار مهمی در زمینه تفکر انتقادی و مواد آموزشی قابل چاپ است.

مجموعه آموزشی Oxford Navigate شامل شش سطح از مبتدی تا پیشرفته ( A1, A2, B1, B1+, B2, C1 ) است.

خرید کتاب زبان

خرید اینترنتی کتاب Navigate A1 Beginner با تخفیف از فروشگاه اینترنتی یکتا کتاب

ارسال سریع مجموعه کتاب های Navigate با تخفیف به تمام نقاط کشور

کتاب Navigate A1 Beginner Coursebook+Workbook

کتاب Navigate A1 Beginner Coursebook+Workbook

Navigate takes an innovative approach to language learning with a state of-the-art syllabus based on the latest research and practical teacher feedback

Navigate is a brand new, six-level General English course tailored exclusively to adults. The course takes an innovative approach to reading and listening based on academic research as to how adults best learn languages. It teaches reading and listening from the bottom up, giving learners the
skills they need to understand the next text they will read and hear, not just the one they are reading or hearing now. The content has been extensively piloted and reviewed in ELT classrooms across the world, giving teachers the confidence that it really works

 

ناشر انتشارات Oxford
نویسنده
طبقه بندی
نوبت چاپ 3
تاریخ چاپ ۱۳۹۹
شابک 9780194566230
قطع کتاب رحلی
تعداد صفحات ۱۶۵
قیمت پشت جلد ۳۳۰,۰۰۰ تومان
قیمت فروش ۱۹۸,۰۰۰ تومان
زبان کتاب انگلیسی

شما میتوانید نظر خود را در مورد این مطلب بیان کنید.

ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
حروف بزرگ و کوچک یکسان است.
Connect 1 Second Edition
۲۳۰,۰۰۰ تومان
۱۱۵,۰۰۰ تومان
Connect 2 Second Edition
۲۳۰,۰۰۰ تومان
۱۱۵,۰۰۰ تومان
Face 2 face Intermediate
۱۴,۰۰۰ تومان
English Result Elementary
۴۵۰,۰۰۰ تومان
۲۴۷,۵۰۰ تومان
On Your Mark 1 Student Book & Work book With CD
۲۲۰,۰۰۰ تومان
۱۵۴,۰۰۰ تومان
Professional English in Use Finance
۸۵,۰۰۰ تومان
۵۹,۵۰۰ تومان
Passages 1 Second Edition
۱۲,۰۰۰ تومان
English Result Intermediate
۴۵۰,۰۰۰ تومان
۲۴۷,۵۰۰ تومان