پشتیبانی و سفارش تلگرام و واتس‌اپ: ۰۹۱۲۳۲۲۹۲۷۵ | ۰۲۱۶۶۹۶۰۹۱۴ | ۰۲۱۶۶۴۹۹۴۱۴

English Collocations in Use Intermediate 2nd

English Collocations in Use Intermediate 2nd
ناشر انتشارات Cambridge
نویسنده
تعداد صفحات ۱۹۲
قیمت پشت جلد ۱۱۵,۰۰۰ تومان
قیمت فروش ۵۷,۵۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف
بازگشت

کتاب English Collocations in Use Intermediate 2nd

یکی از مهارت های کلیدی در یادگیری انگلیسی استفاده از هم آیند ها یا همان Collocations می باشد . در آزمون آیلتس برای نمایش توانایی در سطح یک فرد native استفاده از این Collocation ها ضروری است . سری Collocations in use دو کتاب فوق العاده مفید در دو سطح متوسطه و پیشرفته را دارد که شما را با این مهارت تجهیز می کند . موضوعات موجود در این کتاب از موضوعات پرتکرار در آزمون های بین المللی همچون آیلتس ILETS است.

کتاب حاضر به معرفی واژگان و ترکیبات مشترک کلمه (Collocations) در دوسطح متوسط و پیشرفته پرداخته است. مجموعه حاضر باعث بهبود در نوشتن و صحبت کردن می شود و اشتباهات رایج را هم توضیح داده است. مجموعه حاضر برای مطالعه شخصی طراحی شده ولی قابل استفاده در کلاس درس هم می باشد. مجموعه English collocation in use، برای آموزش لغات و اصطلاحات زبان انگلیسی طراحی شده است. این مجموعه علاوه بر تقویت دامنه لغات، به تقویت مکالمه و نوشتار شما نیز کمک می کند و برای آمادگی آزمون های زبان انگلیسی هم مناسب است. یادگیری دقیق و کامل لغات یکی از مهمترین بخش های یادگیری زبان انگلیسی است. در این مجموعه اصطلاحات روزمره و لغاتی که باید همیشه با هم استفاده شوند، به شما آموزش داده می شود .

در این کتاب صد ها کلمه ترکیبی را در متن های معمولی و آسان آموزش خواهید دید تا برای پیوستن به زبان آموزان سطح Advanced یا شرکت در آزمونهای FCE, CAE, CPE و IELTS آماده شوید ، همچنین با استفاده از این کتاب به راحتی از اشتباهات متداول در مکالمه دور میشوید. یاد گرفتن این مجموعه باعث افزایش سطح دایره لغات شما می شود. و همچنین سطح Advanced این مجموعه برای آزمون های رایتینگ (writing) بسیار مفید و موثر است.

مجموعه فوق دارای 60 درس می باشد. بعد از آموزش هر درس، تمریناتی را برای شما آماده کرده است که با انجام دادن آنها سریعتر و بهتر لغات را یاد می گیرید. در هر درس شما با تعداد لغاتی جدید آشنا می شوید. این 60 درس به چند بخش تقسیم شده است که هر بخش مربوط به موضوع خاصی است و لغات مربوط به آن موضوع به طور کامل در آن بخش آمده است.

در انتهای کتاب پاسخ تمامی تمرینات موجود می باشد. این مجموعه از انتشارات کمبریج Cambridge می باشد. روی هم رفته می توان گفت تنها مدرسان و زبان آموزانی با collocationها آشنا هستند که حرفه ای تر از دیگران کار آموختن یا آموزش زبان انگلیسی را دنبال می نمایند. بهره گیری بیشتر و بجا از collocation ها می تواند راه مطمئنی برای رسیدن به نمره های بالاتر در آزمون های دشواری همچون آیلتس IELTS و تافل TOEFL بوده و یا زبان آموز را هر چه بیشتر به بهره گیری طبیعی و شبیه تر شدن به بومی ها یا انگلیسی زبان های Native یاری دهد.

خرید کتاب زبان

خرید اینترنتی کتاب English Collocations in Use Intermediate با تخفیف از فروشگاه اینترنتی یکتا کتاب

کتاب English Collocations in Use Intermediate 2nd

کتاب English Collocations in Use Intermediate 2nd

Product description

Improve your fluency and sound more natural in English.

Collocations are combinations of words which frequently appear together. This book contains explanations and practice of English collocations for intermediate-level (B1 to B2) learners of English. Perfect for both self-study and classroom activities. Learn collocations in context, with lots of different topics, including 'Using the Internet' and 'Presentations'. Be confident about what you are learning, thanks to Cambridge research into how English is really spoken and written, and get better at studying by yourself, with study tips and follow-up activities. This book is also perfect for preparing for Cambridge exams and IELTS, which often test knowledge of collocations

ناشر انتشارات Cambridge
نویسنده
طبقه بندی
نوبت چاپ 5
تاریخ چاپ ۱۳۹۹
شابک 9781316629758
قطع کتاب وزیری
تعداد صفحات ۱۹۲
قیمت پشت جلد ۱۱۵,۰۰۰ تومان
قیمت فروش ۵۷,۵۰۰ تومان
زبان کتاب انگلیسی

شما میتوانید نظر خود را در مورد این مطلب بیان کنید.

ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
حروف بزرگ و کوچک یکسان است.
راهنما و ترجمه  Oxford Word Skills Basic
۲۰۰,۰۰۰ تومان
۱۸۰,۰۰۰ تومان
504 Absolutely Essential Words
۱۲,۰۰۰ تومان
4000Essential English Words 1
۳۵,۰۰۰ تومان
۳۱,۵۰۰ تومان
Reading and Vocabulary Development 2 Thoughts and Notions
۱۴۵,۰۰۰ تومان
۷۲,۵۰۰ تومان
راهنما و ترجمه Oxford Word Skills Intermediate
۲۲۰,۰۰۰ تومان
۱۹۸,۰۰۰ تومان