پشتیبانی و سفارش تلگرام و واتس‌اپ: ۰۹۱۲۳۲۲۹۲۷۵ | ۰۲۱۶۶۹۶۰۹۱۴ | ۰۲۱۶۶۴۹۹۴۱۴

Who Moved My Cheese

Who Moved My Cheese
ناشر Vermilion
نویسنده
تعداد صفحات ۹۶
قیمت پشت جلد ۶۰,۰۰۰ تومان
قیمت فروش ۳۶,۰۰۰ تومان
۴۰٪ تخفیف

کتاب Who Moved My Cheese

طبیعت انسان او را همیشه به سمت پیروی از اصول و اموزه های اشخاص بزرگ و موفق سوق می دهد. برای خارج شدن از هزارتوی زندگی و رفتن سمت موفقیت باید از یک برنامه مدون و اصل مناسب پیروی کرد. حال چه چیزی بهتر از اینکه این برنامه و اصولی حاصل سال‌ ها تجربه و تحقیق یک انسان موفق باشد.

“ همیشه ترس‌ های تان به بدی موقعیت و شرایطی که در ان قرار دارید، نیست. ترسی که شما در ذهن خود می سازید، بدتر از موقعیتی است که در واقعیت با آن رو به رو هستید“.

اکثر مردم از رو به رو شدن با تغییرات در زندگی  شخصی و حرفه‌ای خود می ترسند، زیرا این‌گونه افراد با خود فکر می‌ کنند که هیچ گونه کنترلی در مورد این تغییرات و زمان وقوع آن ندارند.

کتاب کلاسیک و جاودانه چه کسی پنیر مرا جابجا کرد؟ با استفاده از داستان‌ های آموزنده، ساده و بر گرفته از زندگی واقعی به شما می اموزد که چه طور با تغییرات و دگرگونی های زندگی رو به رو شوید و در شرایط دشوار  تصمیم درستی اتخاذ کنید. همچنین،  شما خواهید اموخت که چطور باید برای خروج از هزارتوی مشکلات زندگی زمان و  ذهن خود را مدیریت کرده و به موفقیت در زندگی شخصی و حرفه‌ای خود دست یابید.

 
دکتر اسپنسر جانسون، نویسنده پر فرش کتاب مدیر  یک دقیقه‌ای، با استفاده از روایتی ساده و حکایت های واقعی به خوبی  نشان می دهد که وقتی آدم مجبور باشد در  جهانی زندگی کند که به سرعت در حال تغییر و دگرگونی است،  آنچه که بیش از همه  اهمیت می‌یابد فقط و فقط نگرش و دیدگاه ما نسبت به تغییرات است.

کتاب چه کسی پنیر مرا جا به جا کرد به شما کمک خواهد کرد که تغییرات مثبت را بشناسید و آن را به درستی بپذیرید و تأثیرات آن را در زندگی شخصی و حرفه‌ای و روابط خود شاهد باشید.
 

کتاب Who Moved My Cheese

داستان تخیلیه که چهار تا شخصیت داره دوموش دو انسان کوچولو که دنبال پنیرشون در یک هزارراه هستن...روزی دوتا انسان به یک مخزن پنیر بصورت اتفاقی میرسن و بدون سعی و تلاش مدتی با اون پنیر سر میکنن ولی دست بر قضا یه روز این پنیر ناپدید میشه، یکی از این آدما افسرده میشه و دست از تلاش میکشه و زندگی رو تموم شده میدونه ولی اون یکی علی رغم ترسش دوباره به جست و جو در هزارراه مشغول میشه تا پنیر جدیدی پیدا کنه... و در آخر هم موفق میشه...

کتاب Who Moved My Cheese

کتاب Who Moved My Cheese

ناشر Vermilion
نویسنده
طبقه بندی
نوبت چاپ 6
تاریخ چاپ ۱۴۰۰
قطع کتاب رقعی
تعداد صفحات ۹۶
قیمت پشت جلد ۶۰,۰۰۰ تومان
قیمت فروش ۳۶,۰۰۰ تومان
زبان کتاب انگلیسی

شما میتوانید نظر خود را در مورد این مطلب بیان کنید.

ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
حروف بزرگ و کوچک یکسان است.
F**k It Do What You Love
۲۳۰,۰۰۰ تومان
۱۳۸,۰۰۰ تومان
Atomic Habits
۱۸۰,۰۰۰ تومان
۱۰۸,۰۰۰ تومان
A Brief History of Time
۴۰,۰۰۰ تومان
Rules of Love
۱۶۰,۰۰۰ تومان
۹۶,۰۰۰ تومان
How The Secret Changed My Life
۱۸۰,۰۰۰ تومان
۱۰۸,۰۰۰ تومان
Stop Doing That Sh*t
۱۲۰,۰۰۰ تومان
۷۲,۰۰۰ تومان
The Art of Seduction
۴۰۰,۰۰۰ تومان
۲۲۰,۰۰۰ تومان
Principles
۱۸۰,۰۰۰ تومان
۱۰۸,۰۰۰ تومان