پشتیبانی و سفارش تلگرام و واتس‌اپ: ۰۹۱۲۳۲۲۹۲۷۵ | ۰۲۱۶۶۹۶۰۹۱۴ | ۰۲۱۶۶۴۹۹۴۱۴

American Wordpower Dictionary

American Wordpower Dictionary
ناشر انتشارات Oxford
نویسنده
تعداد صفحات ۸۳۰
این کالا در حال حاضر موجود نمیباشد.

کتاب American Wordpower Dictionary

فرهنگ لغات،به عنوان یکی از پرکاربردترین منابعی است که برای هر زبانی و هر علاقه مند و زبان آموزی لازم و ضروری است،زیرا هنگام خواندن،نوشتن،گوش کردن و صحبت کردن،ممکن است آنها به تعدادی لغت بر بخورند که برای آنها ناشناخته هستند یا مطمئن نیستند که معنی دقیق آن لغات چیست.

تمام فرهنگ های لغت،به خصوص  Oxford Dictionary سطح بندی شده هستند که زبان آموز میتواند در هر سطحی که باشد برای بهبود مهارت خواندن،نوشتن و تلفظ صحیح از آنها به طور کامل بهره گیرد.

از آنجا که تمام فرهنگ های لغت به ترتیب حروف الفبا پیش میروند و  تنظیم میشوند،غنی بودن این کتاب از آن جهت است که بالغ بر 500واژه به تعداد واژگان آن به عنوان آخرین ویرایش  اضافه شده است.و تمام ابزار های لازمه را برای گسترش و ساخت واژگان که به مهارت نوشتن و واژه شناسی که زبان آموزان برای قبولی در آزمونها و تقویت زبان عمومیشان نیاز دارند را فراهم کرده است.

این فرهنگ لغت به فارسی و عربی نیز ترجمه شده است.توضیحات و نکات مربوطه برای کلماتی که تلفظشان و صورت نوشتاریشان برای عرب زبانان مشکل است،بسیار مهم است .
گردآوری مهم ترین و پرکاربردترین واژگانی که در سطح متوسط هستند و عباراتی که برای مهارت نوشتنشان و مکالمه ضروری است،و تلفظ صحیح تک به تک واژگان و الگوی نوشتاری که از طریق آنها میتوان تلفظ صحیح واژه را آموخت،ارائۀ اصطلاحات و افعال دو کلمه ای  و حداقل پنج یا شش کلمۀ مترادف برای هر واژه و ارتقای سطوح Oxford elementary،Oxford basic American Dictionary،Oxford Essentials Dictionary ،Oxford StudentوOxford Word Powerاز ویژگی های بارز این فرهنگ لغت است.

چرا نباید فرهنگ لغت را با دیگر کتب درسی یا تمرینی مقایسه کرد؟
زیرا  یک فرهنگ لغت به شما تمرین نمیدهد و  به شما تک به تک،مهارتها را آموزش نمیدهد.فقط تعدادی لغات را ارائه میدهد که بتوانید از آنها در جهت سازمان دادن و تقویت مهارتها استفاده کنید و باید فقط از آن به عنوان مرجع انتظار داشت نه چیز دیگری.

کتاب American Wordpower Dictionary

کتاب American Wordpower Dictionary

ناشر انتشارات Oxford
نویسنده
طبقه بندی
نوبت چاپ 5
تاریخ چاپ ۱۳۹۹
شابک 9780194313193
قطع کتاب وزیری
تعداد صفحات ۸۳۰
قیمت پشت جلد ۱۸۰,۰۰۰ تومان
قیمت فروش ۱۰۸,۰۰۰ تومان
زبان کتاب انگلیسی

شما میتوانید نظر خود را در مورد این مطلب بیان کنید.

ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
حروف بزرگ و کوچک یکسان است.