پشتیبانی و سفارش تلگرام و واتس‌اپ: ۰۹۱۲۳۲۲۹۲۷۵ | ۰۲۱۶۶۹۶۰۹۱۴ | ۰۲۱۶۶۴۹۹۴۱۴

The Short Prose Reader 13th Edition

The Short Prose Reader 13th Edition
ناشر انتشارات McGrawHill
نویسنده
تعداد صفحات ۵۷۶
قیمت پشت جلد ۲۶۰,۰۰۰ تومان
قیمت فروش ۱۸۲,۰۰۰ تومان
۳۰٪ تخفیف

کتاب The Short Prose Reader 13th Edition

کتاب The Short Prose Reader 13th Edition شامل چهارده مقاله‌ی جدید بوده که توسط John Grisham،Barry Lopez، Andrew Lam و Deborah Tannen نوشته شده‌اند.

چاپ سیزدهم کتاب The Short Prose Reader 13th Editionبه گونه‌ای ویرایش شده که تمام خصوصیات ویراش‌های قبلی خود را حفظ کرده است. متونی که در این کتاب قرار گرفته به‌روز رسانی شده و برای کامل کردن مهارت خواندن و نوشتن زبان انگلیسی در دوره‌های دانشگاهی طراحی شده است.

از طریق تمرین‌های متونی این کتاب، دانشجویان بسیاری از مطالب کلیدی مورد نیاز برای مهارت Reading و Writing را فراگرفته و الگوهای مختلف زبانی را یاد می‌گیرند. در هر فصل، نمونه‌ای از نثرهای مختلف برای اهدافی چون بحث، تحلیل و تقلید در زبان ارائه شده است.

ساختار کتاب The Short Prose Reader 13th Edition

کتاب The Short Prose Reader 13th Edition دارای یازده فصل است.

هر فصل در قالب یک مقاله ارائه شده و به تشریح واژه‌های به‌کار برده شده در متن، روش‌ها، نحوه‌ی استفاده از ایده‌های نویسنده و ارزیابی مقالات می‌پردازد. در پایان هر فصل مجموعه‌ای از سوالات، تکالیف و پروژه‌های جدید و مبتکرانه که مربوط به یادگیری و تقویت مهارت نوشتن است قرار داده شده و دانشجویان را به تفکر در این مورد تشویق می‌کند.

 

رشته‌ی ادبیات انگلیسی

درک ادبیات چند بعدی بوده‌ و شامل در نظر گرفتن زمینه‌های هنری، تاریخی، فرهنگی و نظری است و به رشد خلاقیت‌ و تخیل فرد کمک می‌کند. رشته‌ی ادبیات، به ویژه برای دانشجویان علاقه‌مند به تحصیلات تکمیلی در زبان انگلیسی یا حقوق مناسب است.

خواندن و تجزیه و تحلیل آثار مکتوب در مطالعات این رشته بسیار مهم است. در طول تحصیل در رشته‌ی ادبیات انگلیسی، دانشجویان متون مختلفی را مورد بررسی قرار داده و به بحث می‌پردازند. آن‌ها همچنین دانش جنبش‌ها و دوره‌های ادبی، و رویکردهای انتقادی -که نحوه‌ی نگاه ما به ادبیات امروز شکل داده‌اند- را به دست می‌آورند.

رشته‌ی ادبیات می‌تواند برای افرادی که به داستان‌ و شعر علاقه‌مند هستند گزینه‌ی مناسبی باشد. ادبیات به دانشجویان اجازه می‌دهد تا ماهیچه‌های تفسیر خود را منعطف کرده و مسائل فلسفی و اخلاقی را بررسی کنند. دانشجویان این رشته متون مختلفی را می‌خوانند، درباره‌ی چگونگی ارتباط متن با زمان و مکان خاص در یک فرهنگ تحقیق کرده، مقاله‌های تحلیلی نوشته و در بحث‌های موضوعی شرکت می‌کنند.

اگر تحصیل در رشته‌ی ادبیات انگلیسی را در دانشگاه انتخاب کنید، با توجه به هدف این رشته‌،مهارت‌های ارتباطی جامع نوشتاری و گفتاری شما ارتقا یافته و در بحث یک موضوع، چارچوب‌بندی یک روایت و تجزیه و تحلیل سطوح مختلف معنا، مهارت پیدا خواهید کرد.

فارغ‌التحصیلان رشته‌ی ادبیات زبان انگلیسی را می‌توان در همه‌ی مشاغل و صنایع یافت. آن‌ها در صنعت، نقش‌های مختلفی را ایفا می کنند – از سردبیر تا استاد دانشگاه، و مشاور حقوقی تا مدیر. اگرچه در این مورد هیچ صنعتی اولویت ندارد، اما فارغ‌التحصیلان با این مدرک اغلب در جایی مشغول به فعالیت هستند که ارتباطات قوی و مهارت‌های نوشتاری انگلیسی در اولویت است؛ برای مثال، در دنیای رسانه و نشر.

با وجود اینکه امروزه محبوبیت زبان انگلیسی و یادگیری آن در بین مردم -خصوصا جوانان- افزایش یافته و رشته‌ای اشباع شده محسوب می‌شود، اما همواره تسلط واقعی به زبان انگلیسی در سطوح بالا می‌تواند موقعیت‌های فوق العاده‌ای برای شما به وجود آورده و شما از طریق آنها، پیشرفت های فراوانی خواهید داشت.

کتاب The Short Prose Reader 13th Edition

The Short Prose Reader. The Short Prose Reader is a rhetorically organized reader that maintains the best features of the earlier editions: lively reading selections supported by helpful apparatus to integrate reading and writing in college composition and reading courses. In working through the text, the student progresses from key aspects of the writing and reading processes to chapters on the essential patterns of writing and then to more rigorous forms of analysis and argument. Each chapter provides diverse and lively prose models suited for discussion, analysis, and imitation

کتاب The Short Prose Reader 13th Edition

کتاب The Short Prose Reader 13th Edition

ناشر انتشارات McGrawHill
نویسنده
طبقه بندی
نوبت چاپ 1
تاریخ چاپ ۱۴۰۲
شابک 978-0073383934
قطع کتاب وزیری
تعداد صفحات ۵۷۶
قیمت پشت جلد ۲۶۰,۰۰۰ تومان
قیمت فروش ۱۸۲,۰۰۰ تومان
زبان کتاب انگلیسی

شما میتوانید نظر خود را در مورد این مطلب بیان کنید.

ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
حروف بزرگ و کوچک یکسان است.
Read This 1
۱۱۰,۰۰۰ تومان
۷۷,۰۰۰ تومان
Reading and Vocabulary Development 2 Thoughts and Notions
۱۴۵,۰۰۰ تومان
۷۲,۵۰۰ تومان
Read This 2
۱۱۰,۰۰۰ تومان
۷۷,۰۰۰ تومان
Real Reading 1
۱۲۰,۰۰۰ تومان
۷۲,۰۰۰ تومان
Improve Your IELTS Reading Skills
۵,۰۰۰ تومان
۴,۷۰۰ تومان
Interactions 1 Reading 6th Edition
۱۴۰,۰۰۰ تومان
۸۴,۰۰۰ تومان
Cover to Cover 2
۱۵۰,۰۰۰ تومان
۷۵,۰۰۰ تومان