پشتیبانی و سفارش تلگرام و واتس‌اپ: ۰۹۱۲۳۲۲۹۲۷۵ | ۰۲۱۶۶۹۶۰۹۱۴ | ۰۲۱۶۶۴۹۹۴۱۴

Cress - The Lunar Chronicles 3

Cress - The Lunar Chronicles 3
ناشر Feiwel & Friends
نویسنده
تعداد صفحات ۵۷۲
این کالا در حال حاضر موجود نمیباشد.

کتاب Cress - The Lunar Chronicles 3

خلاصه کتاب کرس

«سیندر» و «کاپیتان تورن» پناهنده‌هایی فراری‌ هستند که اکنون با «اسکارلت و گرگ» همراه شده‌اند. آن‌‌ها تصمیم گرفته‌اند با کمک هم نقشه‌ای برای براندازی حکومت «ملکه لوانا» و ارتش عظیمش طراحی کنند.تنها امیدشان دختری به نام «کرس» است که از کودکی در یک ماهواره‌ی فضایی زندانی شده است و تنها همدمانش  در این سال‌ها صفحه‌های مانیتور بوده‌اند. صرف این همه زمان با کامپیوترها، کرس را تبدیل به یک هکر بسیار حرفه‌ای کرده است. بدبختانه آخرین دستوری که کرس دریافت کرده ردیابی سیندر و همراه جذابش است و  کسی جز ملکه لوانای شرور این دستور را صادر نکرده است.

پس از آنکه عملیات شجاعانه نجات کرس برخلاف نقشه پیش می‌رود همه چیز به هم می‌ریزد و گروه از هم می‌پاشد. کرس بالاخره آزادی خود را بدست می‌آورد اما این آزادی بهایی سنگین دارد. در همین حین هیچ چیز نمی‌تواند جلودار ازدواج ملکه لوانا با امپراطور کای بشود.کرس، اسکارلت و سیندر شاید داوطلبانه خواستار نجات دنیا نباشند اما  حالا که پایشان به ماجرا باز شده تنها شانس و امید نجات دنیا هستند.

درباره‌ی کتاب کرس

رمان Cress، سومین کتاب مجموعه چهارگانه‌ی «سلسله لونار» نوشته‌ی «ماریسا مییر»‌ است که در فوریه 2014 منتشر شد و با فروش بالا و جلب نظر منتقدین میر را سربلند کرد.  سلسله لونار یک مجموعه چهار جلدی پادآرمان شهری است  و در ژانر علمی‌تخیلی نوشته شده است. هر کتاب این مجموعه ترکیبی از یک داستان پریان کلاسیک و دنیایی علمی‌تخیلی است که شامل داستان‌های سیندرلا، شنل قرمزی، راپانزل و سفیدبرفی می‌شود.

هدف این مجموعه بازگویی داستان شخصیت‌های اصلی‌ زن داستان‌های قدیمی است که در آن‌ها زنان شخصیت‌های منفعلی بودند. به علت تصویرسازی کاراکترهای زن قوی در تقابل با کاراکترهای کلاسیک و ضعیفشان، کتاب‌های این مجموعه اکنون بخشی از ادبیات فمنیستی محسوب می‌شوند. داستان‌ها در زمان آینده و در دنیایی پیشرفته اتفاق می‌افتند که در آن زمینی‌ها، سایبورگ‌ها، اندرویدها و نژادی از ساکنین کلونی‌های ماه در کنار هم زندگی می‌کنند.

درباره‌ی نویسنده کتاب کرس

«ماریسا مییر» درفوریه سال 1984 در تاکومای واشنگتن چشم به جهان گشود. او در «دانشگاه پسیفیک لوتران» تحصیل کرد و مدرکش را در رشته نویسندگی خلاق گرفت.  مییر، پیش از نوشتن سیندر پنج سال به عنوان ویراستار کتاب مشغول به کار بود و با نام مستعار «فن فیکشن ماه دریانورد» را نوشت. او بعدا در یکی از مصاحبه‌هایش گفت که نوشتن فن فیکشن باعث شد مهارت‌ نویسندگی‌اش بهتر شود و یاد بگیرد چگونه از نظرات و انتقادات دیگران برای بالا بردن کیفیت کارش استفاده کند.

ماریسا پس از شرکت در مسابقه رمان نویسی ملی در سال 2008 تصمیم گرفت داستان سیندر را به نگارش درآورد. او در مسابقه همان سال داستانی درباره‌ی «گربه‌ی چکمه پوش» در زمان آینده نوشت که ایده‌ی اولیه مجموعه‌ی سلسله لونار را برایش به ارمغان آورد.

مییر در سال 2013 قرارداد یک مجموعه‌ی دوجلدی بزرگسال بست که شخصیت اصلی آن ملکه‌ی قلب‌ها از داستان آلیس در سرزمین عجایب بود. کتاب اول آن که یک داستان مستقل است در سال2016 و با نام سنگدل منتشر شد. مجموعه‌ی بعدی‌ که مییر شروع کرد یک مجموعه‌ی ابرقهرمانی به نام «مرتدان» است که اولین کتاب آن در سال 2017 منتشر شد.

کتاب Cress - The Lunar Chronicles 3

In this third book in Marissa Meyer's bestselling Lunar Chronicles series, Cinder and Captain Thorne are fugitives on the run, now with Scarlet and Wolf in tow. Together, they're plotting to overthrow Queen Levana and prevent her army from invading Earth

Their best hope lies with Cress, a girl trapped on a satellite since childhood who's only ever had her netscreens as company. All that screen time has made Cress an excellent hacker. Unfortunately, she's being forced to work for Queen Levana, and she's just received orders to track down Cinder and her handsome accomplice

When a daring rescue of Cress goes awry, the group is splintered. Cress finally has her freedom, but it comes at a higher price than she'd ever expected. Meanwhile, Queen Levana will let nothing prevent her marriage to Emperor Kai, especially the cyborg mechanic. Cress, Scarlet, and Cinder may not have signed up to save the world, but they may be the only hope the world has

خرید کتاب زبان

خرید اینترنتی کتاب Cress - The Lunar Chronicles 3 با تخفیف از فروشگاه اینترنتی یکتا کتاب

ارسال سریع کتاب کتاب Cress - The Lunar Chronicles 3 با تخفیف به تمام نقاط کشور

کتاب Cress - The Lunar Chronicles 3

کتاب Cress - The Lunar Chronicles 3

ناشر Feiwel & Friends
نویسنده
طبقه بندی
نوبت چاپ 3
تاریخ چاپ ۱۴۰۰
شابک 9780312642976
قطع کتاب رقعی
تعداد صفحات ۵۷۲
قیمت پشت جلد ۹۰,۰۰۰ تومان
قیمت فروش ۵۴,۰۰۰ تومان
زبان کتاب انگلیسی

شما میتوانید نظر خود را در مورد این مطلب بیان کنید.

ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
حروف بزرگ و کوچک یکسان است.
The Great Gatsby - Full Text
۱۳۵,۰۰۰ تومان
Twilight
۸۵,۰۰۰ تومان
۵۱,۰۰۰ تومان
Jane Eyre F.T with CD
۴۰,۰۰۰ تومان
Bleak House
۹۰,۰۰۰ تومان
The Sound and The Fury
۱۶۵,۰۰۰ تومان
۹۹,۰۰۰ تومان
Bel Ami
۶۰,۰۰۰ تومان
The Pickwick Papers
۱۶,۰۰۰ تومان
Me Before You
۲۶۰,۰۰۰ تومان
۱۳۰,۰۰۰ تومان