پشتیبانی و سفارش تلگرام و واتس‌اپ: ۰۹۱۲۳۲۲۹۲۷۵ | ۰۲۱۶۶۹۶۰۹۱۴ | ۰۲۱۶۶۴۹۹۴۱۴

I Am Watching You

I Am Watching You
ناشر Thomas & Mercer
نویسنده
تعداد صفحات ۳۰۰
این کالا در حال حاضر موجود نمیباشد.

کتاب I Am Watching You

ترسا دریسکل Teresa Driscoll اخبارگوی پیشین شبکه بی بی سی با بیش از پانزده سال سابقه و حالا یکی از نویسندگان درجه یک و پر فروش است. کار کردن در دفتر روزنامه و برنامه های تلویزیونی موجب شد تا او مدام با اخبارهای دسته اول جنایی دست و پنجه نرم کند و به همین خاطر تحت تاثیر مسائل روانشناختی ماجرا و تاثیر جرم بر خانواده، دوستان و اقوام قرار گیرد.

کتاب جنایی  و روانشناسانه او به نام I AM WATCHING YOU توانست مدت کوتاهی پس از انتشار در صدر جدول فروش کشورهایی چون  UK, USA and Australia قرار گیرد و در مدت نه ماه بیش از چهارصد هزار نسخه به فروش برساند. رمان دوم و جنایی او با عنوان THE FRIEND در بهار سال 2018 به چاپ رسید و جزء ده کتاب پر فروش آمازون قرار گرفت. رمان های او تاکنون به پانزده زبان ترجمه شده اند.

وقتی الا لانگفیلد Ella Longfield در قطار با دو پسر جوان و جذاب رو به رو می شود که مشغول صحبت با چند دختر نوجوان هستند، خیلی بی تفاوت از کنار این صحنه عبور می کند و چندان اهمیتی به این ماجرا نمی دهد. اما خیلی اتفاقی متوجه می شود، آن دو پسر تازه از زندان آزاده شده اند. حقیقتی مرموز که می تواند یک زنگ خطر بزرگ محسوب شود. الا Ella  قصد دارد این ماجرا را با فردی مطمئن در میان بگذارد، اما شک و تردید او را از این کار باز می دارد.

الا Ella  روز بعد هنگامی که اخبار را دنبال می کند، خیلی زود متوجه می شود که آنا بالارد Anna Ballard یکی از آن دختران نوجوان شب پیش در قطار ناپدید شده است.

یک سال می گذرد و هنوز جستجو برای یافتن آنا ناکام مانده است. الا Ella به خاطر این که آن شب نتوانست ماجرا را با کسی در میان بگذارد احساس عذاب وجدان گرفته است. اما او تنها کسی نیست که نمی تواند این واقعه را فراموش کند. فردی مدام برای او نامه های تهدید آمیز می فرستد، نامه هایی که او را تا سر حد جان به هراس وا می دارد.


ماجرا به این جا ختم نمی شود و یک شب او به بخشی از این واقعه غم انگیز پی می برد. به نظر می رسد کسی از تمام جزئیات ماجرا با خبر است و قصد افشای این راز را ندارد. در این بین، همه چشم ها مراقب الا Ella  است.

کتاب I Am Watching You 

When Ella Longfield overhears two attractive young men flirting with teenage girls on a train, she thinks nothing of it—until she realises they are fresh out of prison and her maternal instinct is put on high alert. But just as she’s decided to call for help, something stops her. The next day, she wakes up to the news that one of the girls—beautiful, green-eyed Anna Ballard—has disappeared

A year later, Anna is still missing. Ella is wracked with guilt over what she failed to do, and she’s not the only one who can’t forget. Someone is sending her threatening letters—letters that make her fear for her life

Then an anniversary appeal reveals that Anna’s friends and family might have something to hide. Anna’s best friend, Sarah, hasn’t been telling the whole truth about what really happened that night—and her parents have been keeping secrets of their own

Someone knows where Anna is—and they’re not telling. But they are watching Ella

خرید کتاب زبان

خرید اینترنتی کتاب I Am Watching You  با تخفیف از فروشگاه اینترنتی یکتا کتاب

ارسال سریع کتاب های زبان با تخفیف به تمام نقاط کشور

کتاب I Am Watching You

کتاب I Am Watching You

ناشر Thomas & Mercer
نویسنده
طبقه بندی
نوبت چاپ 2
تاریخ چاپ ۱۳۹۹
شابک 9781542046596
قطع کتاب رقعی
تعداد صفحات ۳۰۰
قیمت پشت جلد ۷۰,۰۰۰ تومان
قیمت فروش ۴۲,۰۰۰ تومان
زبان کتاب انگلیسی

شما میتوانید نظر خود را در مورد این مطلب بیان کنید.

ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
حروف بزرگ و کوچک یکسان است.
The Moving Finger
۸۰,۰۰۰ تومان
۴۸,۰۰۰ تومان
The murder at the vicarage
۵۰,۰۰۰ تومان
۳۰,۰۰۰ تومان
The Man In The Brown Suit
۹۰,۰۰۰ تومان
۵۴,۰۰۰ تومان
Why Didn't They Ask Evans
۸۰,۰۰۰ تومان
۴۸,۰۰۰ تومان
Sherlock Holmes The Complete Novels and Stories Volume I and II
۹۰۰,۰۰۰ تومان
۴۹۵,۰۰۰ تومان
The Murder of Roger Ackroyd
۷۰,۰۰۰ تومان
۳۸,۵۰۰ تومان
A Pocket Full of Rye
۸۰,۰۰۰ تومان
۴۸,۰۰۰ تومان
? N OR M
۹۰,۰۰۰ تومان
۵۴,۰۰۰ تومان