پشتیبانی و سفارش تلگرام و واتس‌اپ: ۰۹۱۲۳۲۲۹۲۷۵ | ۰۲۱۶۶۹۶۰۹۱۴ | ۰۲۱۶۶۴۹۹۴۱۴

Rework

Rework
ناشر Crown Business
نویسنده
تعداد صفحات ۲۸۸
این کالا در حال حاضر موجود نمیباشد.

کتاب Rework

کتاب بازنگری Rework اثر جیسون فرید و دیوید هانسن Jason Fried , David Hansson

کتاب Rework (بازنگری) یکی از آثار برجسته جیسون فرید (Jason Fried) و دیوید هانسن (David Hansson) است که به ما راهکار انجام کارهای مختلف را به شیوه‌­ای آسان‌­تر و سریع‌­تر نشان می­‌دهد. این کتاب با راهکارهایی نوین، مسیر رسیدن به موفقیت‌های مالی و اهداف بزرگ تجاری را هموار می‌­کند و راهکارهایش با کتاب‌­های مشابهی که در این زمینه نوشته شده، کاملاً متفاوت است. کتاب بازنگری یکی از پرفروش‌­ترین کتاب­‌های نیویورک تایمز است و توانست خیلی زود مورد توجه افراد زیادی قرار بگیرد.

خلاصه کتاب Rework

کتاب Rework همانند یک ابزار قدرتمند می­‌تواند در بازار پر هرج‌­و­مرج امروزی، مسیر سریع دستیابی به اهداف تجاری را برای ما مشخص کند. بازنگری درواقع مجموعه‌­ای از تجربیات نویسندگان کتاب است و می­‌خواهد به ما این پیام مهم را برساند که راه‌اندازی یک کسب‌­و­کار، خیلی ساده­‌تر از آن چیزی است که به نظر می‌­رسد. راه­‌اندازی کسب‌­و­کار نه تلاش طاقت‌­فرسایی می­‌خواهد نه منابع نامحدود. مسیر رسیدن به کارآفرینی مسیر همواری است و می­‌توان با حذف موانع ذهنی که پیش روی هر انسانی قرار می‌گیرد، به راحتی آن را پیمود و تبدیل به یک کارآفرین موفق شد. موانع ذهنی همان محدودیت­‌هایی هستند که قالب­‌های سنتی و قدیمی برای انجام هرکار بزرگی، پیش روی انسان قرار می‌­دهند.

نویسندگان در فصل­‌های اول کتاب می­‌خواهند تمام حرف‌­های غلطی که در ذهن اکثر ما جا افتاده‌­است، از بین ببرند و روش‌­های نوین و متناسب با تجارت امروز را با آن­ جایگزین نمایند. آن‌­ها معتقدند که برخلاف باور عامه مردم، شکست مقدمه پیروزی نیست بلکه هر پیروزی می‌­تواند برای انسان نویدبخش موفقیت­‌های بزرگ­‌تر باشد. کسی که در انجام کاری شکست می‌­خورد احتمال موفقیتش در دفعات بعدی برابر با کسی است که اصلاً آن کار را پیش از این انجام نداده‌­است. همیشه نیازی نیست که یک کسب‌­وکار، بسیار بزرگ و گسترده باشد که شما به سود­آوری کافی برسید. گاهی انسان می­‌تواند با یک کسب‌و­کار کوچک تمام نیاز­های مالی خود را برآورده کند و به اهداف والایش دست یابد. سپس در فصل‌های بعدی به شما می­‌گویند که باید محصول یا خدمتی را انتخاب کنید که اول از همه به کار خودتان می‌­آید و حاضرید بابت آن پول هزینه کنید. بعد از آن به دنبال افرادی باشید که می‌­دانید این محصول یا خدمت می­تواند برای آن‌­ها آن‌قدر کاربردی به نظر برسد که حاضر باشند بابت آن پول هزینه کنند. این افراد مشتریان اصلی شما هستند. کتاب Rework بعد از اشاره به چنین مواردی، راه‌­های عملی پیشرفت کسب­‌و­کار را پیش رویتان قرار می­‌دهد و راهکارهای تصمیم‌­گیری مقتدرانه را به شما معرفی می­‌کند. سپس زمان استخدام­‌کردن کارمندان را مشخص می‌­نماید و می­‌گوید در ابتدا باید تمام کارها را خودتان به عنوان کارمند انجام دهید و هرگاه احساس کردید فشار سنگین کار آنقدر زیاد است که نمی­‌توانید به‌­تنهایی از پس تمام کارها بربیایید، می‌­توانید کارمند استخدام کنید. در آخر نویسندگان به مبحث فرهنگ سازمانی می‌­پردازند و به این نکته اشاره می­‌کنند که فرهنگ سازمانی را ما ایجاد نمی­‌کنیم بلکه با اموری که انجام می­‌دهیم، فرهنگ خود­به‌­خود متولد می‌­شود.

 درباره کتاب Rework

کتاب Rework که جزو کتاب‌های انگیزشی و موفقیت محسوب می‌شود، یکی از پرفروش‌­ترین کتاب­‌های سایت آمازون در حوزه کارآفرینی است و روزنامه نیویورک‌­تایمز و وال‌استریت ژورنال، این کتاب را به عنون پرفروش‌­ترین­‌ها معرفی کرده‌­اند. کتاب بازنگری با توصیه­‌ها و راهکارهای کاملاً به‌­روز و متناسب با شرایط حاضر بازار تجاری، می­‌تواند تمام مشکلاتی که یک کارآفرین با آن­‌ها روبروست را از بین ببرد و مسیر رونق­‌دادن به کسب‌­و­کارش را هموار سازد. اگر به دنبال راهکارهای سنتی تجاری هستید که اکثراً به شما می­‌گویند برای راه­‌اندازی کسب­‌و­کارتان ابتدا باید یک برنامه تجاری بنویسید و درباره رقیبان خود اطلاعات کامل کسب کنید، بهتر است از خواندن این کتاب منصرف شوید. اما اگر می‌­خواهید راه­‌حل­‌های نوین و کاربردی را در این زمینه فرا بگیرید، کتاب Rework می­‌تواند برای شما بهترین گزینه باشد. با خواندن این کتاب می‌­فهمید که چرا برنامه‌­های تجاری اکثراً به کسب­‌و­کارتان آسیب می‌­زند، چرا شما به سرمایه‌­گذاران دیگری نیاز ندارید و به نفعتان است که رقابت‌­کردن را فراموش کنید.

حقیقت این است که شما به چیزهای خیلی کم­تر از آن‌چه که تصور می­‌کنید، نیاز خواهید داشت. شما نیازی ندارید که تمام وقت‌تان را در جلسات تلف کنید یا بیش از حد کار کنید، شما حتی به دفتر کار هم نیاز نخواهید داشت. همه این‌­ها فقط بهانه هستند تا جلوی شروع کار شما را بگیرند. کتاب بازنگری با زبان ساده و روان و با رویکردهایی آسان، می­‌تواند بهترین گزینه برای افرادی باشد که در آرزوی راه‌انداختن کسب­‌و­کار خودشان هستند.

تام پیترز (Tom Peters) نویسنده و مشاور مشهور در حوزه کسب­‌و­کار درباره کتاب می­‌گوید: «زنان خانه‌­دار، مدیر­عاملان مشهور، همسران شاغل، راننده‌­ها، صاحبان رستوران و سرمایه­‌گذاران، این کتاب برای شماست؛ کتابی پر از راهکارهای درست،  دانش تجاری و حکمت‌­هایی درباب زندگی. بعضی از قسمت­‌های کتاب و راهکارهای هوشمندانه‌­اش، تمام هیجان شما را برمی‌­انگیزد. می‌توان گفت این کتاب یک شاهکار بی­‌نظیر است، همین.»

جیسون فرید و دیوید هانسن ، درباره نویسندگان کتاب Rework

جیسون فرید مؤسس و رئیس شرکت بیس­‌کمپ (Basecamp) است که یک شرکت خصوصی واقع در شیکاگو است. بیس­‌کمپ یک شرکت نرم‌­افزاری است که به‌دلیل روند کار بسیار ساده و هوشمندانه محصولاتش، به یکی از مشهورترین شرکت‌­های جهان در این زمینه تبدیل شده‌­است. جیسون فرید که تجربه‌­های خود را در زمینه مدیریت، در غالب کتاب‌­هایش به رشته­ تحریر در­آورده، نمونه کامل انسان موفق در زمینه ساخت یک کسب‌­و­کار موفق محسوب می­‌شود.

دیوید هانسن یک برنامه‌­نویس مشهور دانمارکی است که چارچوب نرم­‌افزاری تحت وب روبی آن ریلز (Ruby on Rails) را ایجاد کرد. روبی آن ریلز یک چارچوب نرم‌­افزاری آزاد و متن باز است که از زبان برنامه‌نویسی روبی استفاده می‌­کند. دیوید هانسن که به عنوان یکی از شرکای شرکت بیس‌کمپ مشغول به کار است، با همکاری جیسون فرید کتاب‌­های بی­‌نظیری را در زمینه کسب‌­و­کار موفق به رشته تحریر در­آورده‌­است.

از جمله آثار دیگر آن‌­ها می­‌توان به : «واقعی‌­شدن» (Getting Real) و «از راه دور» (Remote) اشاره کرد

 

 

کتاب Rework

کتاب Rework

Rework shows you a better, faster, easier way to succeed in business

Most business books give you the same old advice: Write a business plan, study the competition, seek investors, yadda yadda. If you're looking for a book like that, put this one back on the shelf

Read it and you'll know why plans are actually harmful, why you don't need outside investors, and why you're better off ignoring the competition. The truth is, you need less than you think. You don't need to be a workaholic. You don't need to staff up. You don't need to waste time on paperwork or meetings. You don't even need an office. Those are all just excuses

What you really need to do is stop talking and start working. This book shows you the way. You'll learn how to be more productive, how to get exposure without breaking the bank, and tons more counterintuitive ideas that will inspire and provoke you

With its straightforward language and easy-is-better approach, Rework is the perfect playbook for anyone who’s ever dreamed of doing it on their own. Hardcore entrepreneurs, small-business owners, people stuck in day jobs they hate, victims of "downsizing," and artists who don’t want to starve anymore will all find valuable guidance in these pages

ناشر Crown Business
نویسنده
طبقه بندی
نوبت چاپ 2
تاریخ چاپ ۱۳۹۹
شابک 9780307463746
قطع کتاب رقعی
تعداد صفحات ۲۸۸
قیمت پشت جلد ۹۰,۰۰۰ تومان
قیمت فروش ۵۴,۰۰۰ تومان
زبان کتاب انگلیسی

شما میتوانید نظر خود را در مورد این مطلب بیان کنید.

ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
حروف بزرگ و کوچک یکسان است.
F**k It Do What You Love
۲۳۰,۰۰۰ تومان
۱۳۸,۰۰۰ تومان
Who Moved My Cheese
۶۰,۰۰۰ تومان
۳۶,۰۰۰ تومان
Atomic Habits
۱۸۰,۰۰۰ تومان
۱۰۸,۰۰۰ تومان
A Brief History of Time
۴۰,۰۰۰ تومان
Rules of Love
۱۶۰,۰۰۰ تومان
۹۶,۰۰۰ تومان
How The Secret Changed My Life
۱۸۰,۰۰۰ تومان
۱۰۸,۰۰۰ تومان
Stop Doing That Sh*t
۱۲۰,۰۰۰ تومان
۷۲,۰۰۰ تومان
The Art of Seduction
۴۰۰,۰۰۰ تومان
۲۲۰,۰۰۰ تومان