پشتیبانی و سفارش تلگرام و واتس‌اپ: ۰۹۱۲۳۲۲۹۲۷۵ | ۰۲۱۶۶۹۶۰۹۱۴ | ۰۲۱۶۶۴۹۹۴۱۴

We Were the Lucky Ones

We Were the Lucky Ones
ناشر ALLISON & BUSBY
نویسنده
تعداد صفحات ۵۱۲
قیمت پشت جلد ۱۳۰,۰۰۰ تومان
قیمت فروش ۷۸,۰۰۰ تومان
۴۰٪ تخفیف

کتاب We Were the Lucky Ones

کتاب خوش شانس تر از همه بودیم We Were The Lucky Ones اثر جورجیا هانتر Georgia Hunter

کتاب We Were The Lucky Ones (خوش‌­شانس­‌تر از همه بودیم) یکی از آثار «جورجیا هانتر» (Georgia Hunter) نویسنده مشهور آمریکاییست. این کتاب که با الهام­ گرفتن از یک داستان واقعی روایت می­شود، بسیار الهام‌­بخش است و از دیدی متفاوت به حوادث تلخ ناشی از جنگ می­نگرد.

خلاصه کتاب We Were The Lucky Ones

کتاب We Were The Lucky Ones داستانی بسیار خواندنی از خانواده­‌ای یهودی را روایت می­کند که در اثر جنگ از یکدیگر جدا شدند، اما امید خود را هرگز از دست ندادند و با تمام وجود برای زنده ماندن و پیدا کردن یکدیگر، تلاش کردند.

بهار سال 1939 است. سایه جنگ زندگی اکثر مردم را تحت تأثیر خود قرار داده و خانواده‌­ها، عزیزان خود را از دست داده‌­اند. در این میان هر سه نسل خانواده یهودی کرک با تمام وجود تلاش می­کنند تا به زندگی عادی خود ادامه دهند. اما سایه جنگ روز به روز سنگین‌­تر می­شود و وحشت و ترس ناشی از آن، سراسر اروپا را فرا می­گیرد. دیری نمی­پاید که جنگ خانواده کرک را از هم جدا می­کند؛ اما اعضای خانواده هرکدام برای زنده ماندن و دیدن دوباره عزیزانش، با تمام وجود تلاش می­کند. آن‌ها برای ادامه حیات خویش، دست به کارهای عجیب و گاهاً خطرناک می­زنند و سعی می­کنند تمام نبوغشان را به کار بگیرند. برخی از آن­‌ها ساعت­‌های طولانی گرسنگی را تحمل می­کنند و یا خود را به عنوان افرادی مسیحی معرفی می­کنند. این تقلا برای زنده ماندن، به ما نشان می­دهد که چگونه روح انسان می­تواند تلخ­‌ترین و تاریک‌­ترین لحظات را تجربه کند و همچنان زنده بماند و دست از تلاش کردن برندارد.

داستان کتاب خوش­‌شانس‌­تر از همه بودیم کمی قبل از شروع جنگ آغاز می­گردد، سپس وارد جنگ جهانی دوم می­شود و اندکی پس از جنگ نیز ادامه می­یابد. در بخشی از کتاب می­خوانیم: «از بیرون صدای ضجه می‌آید. میلا کف یکی از دست‌ها را روی گوش فلیشیا می‌گذارد و سر او را به سینه می‌چسباند تا نشنود. فلیشیا از ترس چشم‌هایش را می‌بندد، اما همه‌چیز را فهمیده است. می‌داند که قرار است چه اتفاقی بیفتد و با اولین صدای شلیک خفه‌شده‌ گلوله، درمی‌یابد که ذهن سه‌سال‌ونیمه‌اش هرگز این روز را فراموش نخواهد کرد.»

درباره کتاب We Were The Lucky Ones

کتاب We Were The Lucky Ones داستانی است که به زیبایی مفهوم عشق به زندگی و خانواده را به تصویر می­کشد. این کتاب درواقع روایت­‌کننده یکی از وحشتناک‌­ترین رخدادهای بشری است. رخدادی که سرشار از صحنه­‌های دردناک است و قلب آدم را به درد می­‌آورد. یکی از بزرگ‌­ترین اضطراب­‌ها در هنگام وقوع جنگ، ترس از دست دادن عزیزان است. نویسنده با مهارت کامل این ترس و نگرانی را به تصویر کشیده‌­است. ترس از این‌که آیا عزیزانت زنده هستند یا مرده؟ آیا سالم هستند یا مجروح شده­‌اند؟ آیا چیزی برای خوردن دارند یا گرسنه هستند؟ این ترس‌­ها تنها گوش‌ه­ای از اثرات روانی جنگ بر زندگی خانواده‌­هایی است که گرفتار این مسئله بزرگ هستند.

کتاب We Were The Lucky Ones در­واقع داستان واقعی زندگی پدربزرگ نویسنده است و به همین دلیل صحنه­‌ها کاملاً واقعی و ملموس آفریده شده‌­اند. جورجیا هانتر تمام بخش‌­های این کتاب را از اعضای خانواده خود شنیده­ بود. صدای تک‌تک آن­‌ها را ضبط نموده و تاریخ رویدادها را یادداشت کرده بود. علاوه بر این مادربزرگش، کارولین، در نوشتن این خاطرات، بسیار به او کمک می­کرد.

وقتی داستان به انتهایش نزدیک می­شود، نویسنده در مورد سرنوشت هرکدام از اعضای این خانواده نیز سخن می­گوید. هرکدام از آن‌­ها در بخش‌­های مختلف جهان اقامت کردند و به زندگی خود ادامه دادند. این کتاب به معنای واقعی مفهوم زندگی حقیقی را بدون هیچ سانسوری به تصویرمی­کشد. زندگی حقیقی یعنی قرار گرفتن سختی‌­ها و مشکلات در کنار زیبایی­‌ها و خوشبختی. در­واقع این روح بزرگ انسان است که به تمام این سختی­‌ها معنا می­دهد و با امید و انگیزه فراوان از دل مشکلات عبور می­کند تا شاید روزی رنگ آرامش را ببیند.

ماه‌نامه «هاپرز بازار» (Harper’s Bazaar) درباره کتاب می­گوید: «نویسنده این کتاب، به اندازه تک‌­تک کاراکترهای داستان شجاع است. او شخصیت­‌هایی را خلق کرده‌­است که هیچ­گاه از ذهن مخاطب پاک نمی­شود.»

هفته‌­نامه «پیپل» (People) درباره کتاب می­گوید: «این کتاب داستانی بسیار قوی و احساسی را روایت می­کند و یکی از بهترین کتاب­‌هاییست که اخیراً چاپ شده­‌است.»

روزنامه «جوییش ویس» (Jewish Voice) درباره کتاب می­گوید: «تبدیل تاریخ به داستان می­تواند کار بسیار مشکلی باشد. نویسنده این چالش را با ظرافت کامل انجام داده‌­است. رمان او می­تواند خاندان کرک را در قلب­‌ها زنده نگه دارد.»

مجله خبری «پابلیشرز ویکلی» (Publishers Weekly) درباره کتاب می­گوید: «این کتاب یک داستان تاریخی بسیار خواندنی را روایت می­کند. نویسنده با مهارت کامل احساسات مربوط به پوچ‌­گرایی را کنار می­زند و در مقابل از پیچیدگی­‌ها و ابهامات زیبای زندگی سخن می­گوید و یک داستان هیجان­‌انگیز را خلق می­نماید.»

کتاب We Were The Lucky Ones که در 512صفحه داستانش را روایت می­کند، با استقبال بی­‌نظیری در سرار جهان مواجه شد و توانست امتیاز 7/4 از 5 را در سایت آمازون، از آن خود کند.

جورجیا هانتر، درباره نویسنده کتاب We Were The Lucky Ones

وقتی جورجیا هانتر 15 ساله بود، فهمید که خانواده­‌اش از بازماندگان هولوکاست هستند. او در کتاب خوش­‌شانس­‌تر از همه بودیم از گذشته غم‌­انگیز خانواده­‌اش و تلاشی که همه آن­‌ها برای زنده­‌ماندن کردند، می­گوید و رخدادهای آن را با قلمی زیبا به تصویر می­کشد. او برای نوشتن این کتاب، تحقیقات گسترده‌­ای انجام داده‌­است تا تمام وقایع مطابق همان چیزهایی باشد که در واقعیت رخ داده­‌است.

هانتر در ماساچوست آمریکا به دنیا آمده­‌است و با نوشتن کتاب We Were The Lucky Ones توانست به شهرتی جهانی دست یابد. او تجربیات حاصل از بازماندگان جنگ را همانند یک گنج می­داند که سایر افراد دنیا نیاز دارند تا بیشتر راجع به آن بدانند. داستان هر بازمانده از هولوکاست، نشان‌دهنده این است که تاکنون زندگی هیچ­‌کدام از آن­‌ها به حالت قبل برنگشته و برای شروع دوباره زندگی، هر یک از آن­‌ها رنج‌­های بی‌شماری را تحمل کرده‌­است. هانتر با شنیدن داستان زندگی پدربزرگش توانست گوش‌ه­ای از این خاطرات گران‌بها را برای همیشه زنده نگه دارد و آن را به نسل­‌های بعدی منتقل کند تا بدین طریق آیندگان حادثه هولوکاست را دقیق‌­تر بشناسند و اثرات آن را در زندگی بازماندگان به وضوح ببینند.

خرید کتاب زبان

خرید اینترنتی کتاب We Were the Lucky Ones با تخفیف از فروشگاه اینترنتی یکتا کتاب

کتاب We Were the Lucky Ones

کتاب We Were the Lucky Ones

The Kurc family shouldn't have survived the Holocaust. In the spring of 1939 three generations are living relatively normal lives in Poland, despite the hardships Jews face. When war breaks out and the family is cast to the wind, the five Kurc siblings do everything they can to find their way through a devastated continent to freedom. Addy, a musician, charms his way into possession of a Brazilian visa and into the first class piano lounge on a ship full of refugees bound for Rio; Jakob marries the love of his life in an abandoned house to a soundtrack of air sirens; Mila hides her daughter in a Catholic convent outside of Warsaw, only to return weeks later to find the convent in ruins; Genek endures a brutal winter in a Siberian gulag before embarking with his wife and newborn son on a year-long exodus through Persia to fight for the Allies; and Halina attempts to flee over the Austrian Alps on foot - while pregnant. All this, across continents and often in ignorance as to the fate of the rest of their family, while the wheels of war turn. We Were the Lucky Ones is a profoundly moving and memorable novel based on the author's family experiences

ناشر ALLISON & BUSBY
نویسنده
طبقه بندی
نوبت چاپ 2
تاریخ چاپ ۱۳۹۹
شابک 9780749021566
قطع کتاب رقعی
تعداد صفحات ۵۱۲
قیمت پشت جلد ۱۳۰,۰۰۰ تومان
قیمت فروش ۷۸,۰۰۰ تومان
زبان کتاب انگلیسی

شما میتوانید نظر خود را در مورد این مطلب بیان کنید.

ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
حروف بزرگ و کوچک یکسان است.
The Travels of Marco Polo
۵,۰۰۰ تومان
Istanbul Memories and the City
۸۰,۰۰۰ تومان
۴۸,۰۰۰ تومان
The White Castle
۵۰,۰۰۰ تومان
۳۰,۰۰۰ تومان
Akhenaten
۸,۰۰۰ تومان
News Of A Kidnapping
۶۰,۰۰۰ تومان
۳۶,۰۰۰ تومان
Where Are the Great Pyramids
۴۰,۰۰۰ تومان
Pachinko
۲۰۰,۰۰۰ تومان
۱۲۰,۰۰۰ تومان
The Remains of the Day
۷۰,۰۰۰ تومان
۴۲,۰۰۰ تومان