پشتیبانی و سفارش تلگرام و واتس‌اپ: ۰۹۱۲۳۲۲۹۲۷۵ | ۰۲۱۶۶۹۶۰۹۱۴ | ۰۲۱۶۶۴۹۹۴۱۴

Good Night Stories for Rebel Girls 2

Good Night Stories for Rebel Girls 2
ناشر Timbuktu
نویسنده
تعداد صفحات ۲۱۲
این کالا در حال حاضر موجود نمیباشد.

کتاب Good Night Stories for Rebel Girls 2

کتاب داستان‌های شب برای دختران جسور Good Night Stories for Rebel Girls 2 اثر النا فاویلی Elena Favilli

اگر فکر می‌کنید که داستان‌ها و رمان‌ها پر از شخصیت‌های اصلی مرد است و در آن‌ها شخصیت‌های اصلی زن کمرنگ‌‌اند یا تنها نقش‌های کمکی و مکمل دارند، به شما تبریک می‌گوییم؛ شما هم دغدغه فمینستی دارید. در کتاب زبان اصلی « داستان‌های شب برای دختران جسور 2 » داستان ۱۰۰ زن جسور را می‌خوانید که به باورهای اشتباه پشت کردند و سرنوشت‌شان را در دست‌شان گرفتند.

خلاصه کتاب داستان‌های شب برای دختران جسور ۲ (Good Night Stories for Rebel Girls 2)

در دنیا زنان فراوانی هستند که برخلاف انتظاراتی که جامعه از آنها داشته، با وجود محدودیت‌ها و اتفاقاتی که در زندگی‌شان رخ داده، با وجود سختی‌ها و ناخوشی‌ها توانسته‌اند بدرخشند و در تاریخ ماندگار شوند. این زنان جسور و متفاوت می‌توانند الهام‌بخش نسل جدیدی از قهرمانان و دانشمندان و سیاستمداران باشند که حالا در کودکی و نوجوانی خود هستند. در کتاب داستان‌های شب برای دختران جسور۲ ، بار دیگر «النا فاویلی» و «فرانچسکا کاوالو» داستان‌های ۱۰۰ زن قدرتمند، شجاع و منحصربه‌فرد را گردآوری کرده‌اند تا این داستان‌های کوتاه و جذاب بتوانند راهنمایی برای نسل جدید دختران جوان باشند. در این کتاب درباره شخصیت‌های مشهوری مثل: «اُپرا وینفری» (Oprah Winfrey)، «جی.کی.رولینگ» (J.K. Rowling) و «بیانسه» (Beyoncé) در کنار سایر زنانی که شاید کمتر نام‌شان آشنا باشد، مطالعه می‌کنید. بار دیگر با زنان پراراده از سراسر دنیا و با رنگ‌ها و فرهنگ‌های مختلف همراه شوید و با آنها انگیزه تازه‌ای برای پیشرفت جامعه در ذهن کودکان‌تان ایجاد کنید.

درباره کتاب Good Night Stories for Rebel Girls 2

کتاب قصه های شب برای دختران شجاع جلد دوم از این سری کتاب است که در سال ۲۰۱۷ و بعد از کتاب داستان‌های شب برای دختران جسور (Good Night Stories for Rebel Girls) منتشر شد. این کتاب هم مانند جلد قبلی مجموعه برای کودکان نوشته شده و در آن زندگی نامه زنان موفق در زمینه‌های مختلف گردآوری شده است. هر یک از این داستان‌های کوتاه به سبک افسانه‌های قدیمی در یک صفحه جداگانه نوشته شده‌ و زندگی زنان مشهور یا گمنام را روایت می‌کنند.

کتاب اول که توانسته بود در سایت Kickstarter، با جمع‌آوری ۶۷۵ هزار دلار توسط مردمی که می‌خواستند حامی این پروژه باشند، عنوان «پرحامی ترین کتاب کودکان» را دریافت کند، با چاپ کتاب دوم خود، عنوان «سریع‌ترین پروژه چاپی حمایت شده» را از آن خود کرد.

 کتاب Good Night Stories for Rebel Girls 2 به همراه داستان‌های ساده و جذابش، تصاویر تمام رنگی و خلق شده توسط هنرمندان معاصر را نیز در خود جای داده است که به جذابیت هرچه بیشترش اضافه می‌کند. این کتاب انگلیسی تاکنون به بیش از ۵۰ زبان ترجمه شده و همچون جلد اولش، موفقیت خوبی در دنیا کسب کرده است.

«خبرگزاری بی.بی.سی» (BBC News) درباره این کتاب می‌نویسد: «این کتاب که برخلاف داستان‌های شاهزاده‌گونه است، به دختران یاد می‌دهد که جسور باشند و سرکشی کنند.»

درباره نویسندگان کتاب دختران جسور Good Night Stories for Rebel Girls 2

«النا فاویلی» (Elena Favilli) و «فرانچسکا کاوالو» (Francesca Cavallo) دو نویسنده جلد ۱ و ۲ کتاب‌های «داستان‌های شب برای دختران جسور» هستند. «النا فاویلی» نویسنده، سخنران، فمنیست، کارآفرین و موسس و رئیس شرکت رسانه دیجیتال  Rebel Girls است که در سال ۲۰۱۶ با همکاری «فرانچسکا کاوالو»، اولین جلد از کتاب‌های داستان‌های شب برای دختران جسور را نوشت؛ اما پیش از آن به‌عنوان روزنامه‌نگار در روزنامه‌های مختلفی مانند «گاردین» (Guardian) و La Repubblica مقالاتی به چاپ رسانده بود.

«فاویلی» در کنار تمام کارها و مسئولیت‌هایش، تولیدکننده پادکستی با عنوان Good Night Stories for Rebel Girls: The Podcast نیز هست که در هر قسمت آن، یکی از داستان‌های کتاب داستان های شبانه برای دختران بلندپرواز توسط یکی از زنان تاثیرگذار خوانده می‌شود. «النا فاویلی» جدیدترین کتاب خود به نام « داستان‌های شب برای دختران جسور: ۱۰۰ زن مهاجری که دنیا را تغییر دادند » (Good Night Stories for Rebel Girls: 100 Immigrant Women Who Changed the World) را به زودی و در اکتبر ۲۰۲۰ منتشر خواهد کرد.

«فرانچسکا کاوالو» نویسنده پرفروش، فعال حقوق زنان و کارآفرین ایتالیایی است که در سال ۲۰۱۶ با همکاری «النا فاویلی» دست به نوشتن کتاب پرفروش «داستان‌های شب برای دختران جسور» زد. پیش از انتشار این کتاب، «کاوالو»  به صورت حرفه‌ای در تئاتر و مدیریت تئاتر فعالیت داشت و در سال ۲۰۱۱ به همراه «النا فاویلی» اولین مجله کودکان در آیپد به نام Timbuktu را منتشر کرد. «فرانچسکا کاوالو» اخیرا نیز در سال ۲۰۱۸ دفتر‌یادداشت روزانه‌ای به نام I Am a Rebel Girl: A Journal to Start Revolutions منتشر کرد که دختران جوان را تشویق می‌کند که به روحیه سرکش‌گر‌شان بال و پر دهند و با جسارت آینده خود را رقم بزنند.

خرید کتاب زبان

خرید اینترنتی کتاب Good Night Stories for Rebel Girls 2 با تخفیف از فروشگاه اینترنتی یکتا کتاب

کتاب Good Night Stories for Rebel Girls 2

کتاب Good Night Stories for Rebel Girls 2

100 new bedtime stories, each inspired by the life and adventures of extraordinary women from Nefertiti to Beyonce. The unique narrative style of "Good Night Stories for Rebel Girls" transforms each biography in a fairy-tale, filling the readers with wonder and with a burning curiosity to know more about each hero

ناشر Timbuktu
نویسنده
طبقه بندی
نوبت چاپ 8
تاریخ چاپ ۱۳۹۹
شابک 9780997895827
قطع کتاب وزیری
تعداد صفحات ۲۱۲
قیمت پشت جلد ۱۲۰,۰۰۰ تومان
قیمت فروش ۷۲,۰۰۰ تومان
زبان کتاب انگلیسی

شما میتوانید نظر خود را در مورد این مطلب بیان کنید.

ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
حروف بزرگ و کوچک یکسان است.
Who Was Ben Franklin
۸۰,۰۰۰ تومان
۴۸,۰۰۰ تومان
A Promised Land
۲۰۰,۰۰۰ تومان
۱۳۰,۰۰۰ تومان
Who Is Jeff Kinney
۸۰,۰۰۰ تومان
۴۸,۰۰۰ تومان
Who Was Wolfgang Amadeus Mozart
۸۰,۰۰۰ تومان
۴۸,۰۰۰ تومان
Who Was J. R. R. Tolkien
۴۰,۰۰۰ تومان
۲۴,۰۰۰ تومان
Who Were the Brothers Grimm
۲۰,۰۰۰ تومان
Who Was Marie Antoinette
۸۰,۰۰۰ تومان
۴۸,۰۰۰ تومان
What Was Pearl Harbor
۸۰,۰۰۰ تومان
۴۸,۰۰۰ تومان