پشتیبانی و سفارش تلگرام و واتس‌اپ: ۰۹۱۲۳۲۲۹۲۷۵ | ۰۲۱۶۶۹۶۰۹۱۴ | ۰۲۱۶۶۴۹۹۴۱۴

Circling The Sun

Circling The Sun
ناشر Virago
نویسنده
تعداد صفحات ۳۸۴
این کالا در حال حاضر موجود نمیباشد.

کتاب Circling The Sun

کتاب دور خورشید Circling The Sun اثر پائولا مک لین Paula McLain

 

کتاب Circling The Sun (دور خورشید) یکی از آثار «پائولا مک لین» (Paula McLain) نویسنده مشهور آمریکایی است. این کتاب داستانی تاریخی را روایت می­کند و خوانندگان را با خود به کنیا در طول دهه 1920 می­‌کشاند. نویسنده با مهارت کامل، ماجراهایی سرشار از هیجان را که در جهانی ناشناخته رخ می­دهد، تصویر­سازی می­کند و مخاطبان را از همان ابتدا به آن جذب می­نماید. این کتاب به عنوان یکی از پرفروش‌­ترین کتاب­‌های نیویورک تایمز معرفی شد و شبکه NPR نام آن را به عنوان یکی از بهترین کتاب­‌های سال عنوان کرد.

خلاصه کتاب Circling The Sun

کتاب Circling The Sun درواقع داستان یک زن شجاع و در عین حال دلربا را روایت می­کند که «بریل مرکام» (Beryl Markham) نام دارد. او یک خلبان بسیار حرفه­‌ای بود که در ایالت روتنلند انگلستان به دنیا آمد. اما هنگامی که چهار­ساله بود، به همراه پدرش به کنیا مهاجرت نمود. مادرش او را ترک کرد و بریل درکنار پدرش و سایر افرادی که در قبیله کیپسیگیس به همراه آن­‌ها زندگی می­کردند، تربیت شد. شیوه تربیتی او شبیه کودکان همسن وسالی که در کودکی می­شناخت نبود و این روش نامتعارف برای تربیت او، باعث شد که بریل در سن جوانی شخصیتی جسور داشته باشد. از آن جا که مدت زیادی از زمانش را در کنار بومیان آفریقایی سپری می­کرد، با زبان­‌های محلی و فرهنگ آن­‌ها به طور کامل آشنا شد و بازی­‌های مختلف و شکار کردن را نیز از آن­‌ها آموخت. پدرش عاشق پرورش و مراقبت از اسب­‌ها بود و همین مسئله بریل را نیز به اسب‌­ها علاقه‌­مند نمود. در نتیجه تصمیم گرفت به عنوان مربی اسب، مشغول به کار شود. از آن‌جا که او برای انجام این کار سبک بسیار متفاوت و غیر­معمولی را به کار می­گرفت، از همان ابتدا توانست توجه افراد زیادی را به خود جلب نماید و در 18 سالگی موفق شد به عنوان اولین زن در قاره آفریقا، مجوز پرورش و مربی‌گری اسب­‌ها را دریافت کند.

تا این‌که بریل روزی با شخصی به نام «دنیس فینچ هتن» (Denys Finch Hatton) آشنا شد که توانست زندگی او را دگرگون کند و او را به سمت قلمروهای ناشناخته قلبش بکشاند. بریل از طریق دوستانش به پرواز علاقه‌­مند شد و با کمک آن‌­ها توانست به یک خلبان حرفه­‌ای تبدیل شود. شهرت اصلی او به دلیل پروازهای بی­‌نظیری بود که انجام می­داد. او پرواز کردن را ابتدا به صورت داوطلبانه و کوتاه­‌مدت انجام می­داد. اما از آن‌جا که همیشه عادت داشت کارهای جدید و متفاوت را تجربه نماید، توانست به عنوان اولین زن، تک وتنها، عرض اقیانوس اطلس را از شرق به غرب و مخالف جهت باد طی کند و نام خود را برای همیشه به عنوان یک خلبان حرفه‌­ای در تاریخ ثبت نماید.

درباره کتاب Circling The Sun

کتاب Circling The Sun داستان بسیار جذابی را از بریل مرکام روایت می­کند که هر خواننده­‌ای را از همان ابتدا به خود جذب می­نماید. این داستان که برگرفته از یک داستان حقیقی است، درواقع روایت‌گر زندگی یک انسان خارق‌­العاده است که با جسارت و توانایی­‌های خود توانست نام خود را برای همیشه در تاریخ ثبت کند. داستان کتاب بیشتر شبیه یک افسانه است که علاوه بر روایتی زیبا، مناظر شگفت‌­انگیز آفریقا را نیز به تصویر می­کشد.

کتاب دور خورشید بیشتر به بازگویی زندگی مرکام در دوران جوانی می­پردازد و از رکوردهای باورنکردنی این زن شگفت­‌انگیز می­گوید. این کتاب که در 384­صفحه روایت می­شود، می­تواند امتیاز 4/4 از 5 را در سایت آمازون از آن خود کند.

«جودی پیکولت» (Jodi Picoult) رمان‌­نویس مشهور آمریکایی درباره کتاب می­گوید: « پائولا مک‌لین در این کتاب جایگاه خود را به عنوان نویسنده داستان­‌های تاریخی تثبیت می­کند و با قلم فوق‌العاده‌­اش به بریل مرکام شخصیتی شگفت­‌انگیز و منحصربه‌­فرد می­بخشد. مرکام  بار دیگر با دستان مکلین زنده می­شود و برای همیشه زنده ­می­ماند. ما به عنوان مخاطبان این کتاب می­فهمیم که چگونه یک زن، خیلی زود متوجه می­شود که قدرت اوج گرفتن را دارد.»

شبکه رادیویی NPR درباره کتاب می­گوید: «این کتاب ساختار بسیار خوبی دارد. مک‌لین برای این‌که شخصیتی بسیار شجاع و مستقل را به تصویر بکشد، لحن بسیار باشکوه و پیچیده­‌ای را به کار گرفته­‌است.»

«جوجو مویز» (Jojo Moyes) نویسنده مشهور کتاب Me Before You (من پیش از تو) درباره کتاب می­گوید: « پائولا مک‌لین  استعداد خارق­‌العاده‌­ای در زنده کردن شخصیت­‌های بزرگ دارد. من دوست داشتم شخصیت بریل را با آن همه قدرت، علاقه و پیچیدگی کشف کنم. او زنی بود که بدون هیچ هزینه‌­ای، تمام قوانین را زیر پا می­گذاشت. کارهای او در آن زمان، شاید یک شورش بزرگ به حساب می­‌آمد اما او اکنون برای ما یک قهرمان است.»

روزنامه «میامی هرالد» (Miami Herald) درباره کتاب می­گوید: «وقتی خوانندگان کتاب به آخرین صفحه­‌های داستان نزدیک می­شوند، به سختی می­توانند خودشان را برای خداحافظی با چنین راوی شگفت­‌انگیزی آماده کنند.»

روزنامه «سنت لوئیس پست دیسپچ» (St. Louis Post-Dispatch) درباره کتاب می­گوید: « پائولا مک‌لین بریل را بسیار باشکوه زنده می­کند. او زنی را به تصویر می­کشد که نقص‌­های زیادی دارد و همه آن­‌ها ناشی از اشتیاق او به زندگی کردن است؛ زندگی کردن به شیوه‌­ای کاملاً متفاوت با زنان دهه 1920 و 1930.»

پائولا مکلین، درباره نویسنده کتاب Circling The Sun

پائولا مک‌لین در سال 1965 در شهر فرزنو واقع در کالیفرنیا به دنیا آمد. وقتی که پدر و مادرش او را به همراه دو خواهرش رها کردند، دادگاه کالیفرنیا آن­‌ها را به خانواده‌­های مختلف می­سپرد تا از آن‌­ها مراقبت کنند. بعد از چند سال که دوران کودکی او به پایان رسید، به عنوان کمک پرستار در یک بیمارستان مشغول به کار شد. مدتی هم به عنوان کارگر در رستوران‌­ها و کارخانه‌­ها کار کرد و روزگارش، پیش از آن که بفهمد مهارت نوشتن او بی­‌نظیر است، این‌گونه گذشت. سپس در سال 1996 وارد دانشگاه میشیگان شد و توانست مدرک خود را در رشته فن شاعری بگیرد.

در تمام این دوران، نوشتن به عنوان یکی ازکارهای مورد پسند او به حساب می‌­آمد. تا این‌که به طور جدی شروع به نوشتن کرد. کتاب The Paris Wife (همسر پاریس) یکی از مشهورترین کتاب­‌های اوست که تاکنون به بیش از 34­زبان زنده دنیا ترجمه شده‌­است.

مک‌لین هم­‌اکنون به همراه خانواده‌­اش در کلیوند ایالت اوهایو زندگی می­کند.

خرید کتاب زبان

خرید اینترنتی کتاب Circling The Sun با تخفیف از فروشگاه اینترنتی یکتا کتاب

کتاب Circling The Sun

کتاب Circling The Sun

NEW YORK TIMES BESTSELLER • NAMED ONE OF THE BEST BOOKS OF THE YEAR BY NPR, BOOKPAGE, AND SHELF AWARENESS  “Paula McLain is considered the new star of historical fiction, and for good reason. Fans of The Paris Wife will be captivated by Circling the Sun, which . . . is both beautifully written and utterly engrossing.”—Ann Patchett, Country Living

This powerful novel transports readers to the breathtaking world of Out of Africa—1920s Kenya—and reveals the extraordinary adventures of Beryl Markham, a woman before her time. Brought to Kenya from England by pioneering parents dreaming of a new life on an African farm, Beryl is raised unconventionally, developing a fierce will and a love of all things wild. But after everything she knows and trusts dissolves, headstrong young Beryl is flung into a string of disastrous relationships, then becomes caught up in a passionate love triangle with the irresistible safari hunter Denys Finch Hatton and the writer Baroness Karen Blixen. Brave and audacious and contradictory, Beryl will risk everything to have Denys’s love, but it’s ultimately her own heart she must conquer to embrace her true calling and her destiny: to fly

Praise for Circling the Sun

“In McLain’s confident hands, Beryl Markham crackles to life, and we readers truly understand what made a woman so far ahead of her time believe she had the power to soar.”—Jodi Picoult, author of Leaving Time

“Enchanting . . . a worthy heir to [Isak] Dinesen . . . Like Africa as it’s so gorgeously depicted here, this novel will never let you go.”The Boston Globe

“Famed aviator Beryl Markham is a novelist’s dream. . . . [A] wonderful portrait of a complex woman who lived—defiantly—on her own terms.”People (Book of the Week)

Circling the Sun soars.”Newsday

“Captivating . . . [an] irresistible novel.”—The Seattle Times

“Like its high-flying subject, Circling the Sun is audacious and glamorous and hard not to be drawn in by. Beryl Markham may have married more than once, but she was nobody’s wife.”—Entertainment Weekly
 
“[An] eloquent evocation of Beryl’s daring life.”O: The Oprah Magazine

ناشر Virago
نویسنده
طبقه بندی
نوبت چاپ 2
تاریخ چاپ ۱۳۹۹
شابک 9781844088287
قطع کتاب رقعی
تعداد صفحات ۳۸۴
قیمت پشت جلد ۳۰,۰۰۰ تومان
قیمت فروش ۱۸,۰۰۰ تومان
زبان کتاب انگلیسی

شما میتوانید نظر خود را در مورد این مطلب بیان کنید.

ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
حروف بزرگ و کوچک یکسان است.
The Travels of Marco Polo
۵,۰۰۰ تومان
Istanbul Memories and the City
۸۰,۰۰۰ تومان
۴۸,۰۰۰ تومان
The White Castle
۵۰,۰۰۰ تومان
۳۰,۰۰۰ تومان
Akhenaten
۸,۰۰۰ تومان
News Of A Kidnapping
۶۰,۰۰۰ تومان
۳۶,۰۰۰ تومان
Where Are the Great Pyramids
۴۰,۰۰۰ تومان
Pachinko
۲۰۰,۰۰۰ تومان
۱۲۰,۰۰۰ تومان
The Remains of the Day
۷۰,۰۰۰ تومان
۴۲,۰۰۰ تومان