پشتیبانی و سفارش تلگرام و واتس‌اپ: ۰۹۱۲۳۲۲۹۲۷۵ | ۰۲۱۶۶۹۶۰۹۱۴ | ۰۲۱۶۶۴۹۹۴۱۴

This Was a Man

This Was a Man
ناشر Appleton
نویسنده
تعداد صفحات ۴۳۲
قیمت پشت جلد ۱۰۰,۰۰۰ تومان
قیمت فروش ۶۰,۰۰۰ تومان
۴۰٪ تخفیف

کتاب This Was a Man

کتاب او یک مرد بود This Was a Man اثر جفری آرچر Jeffrey Archer

 

کتاب This Was a Man (او یک مرد بود) آخرین رمان از مجموعه کتاب‌­های Clifton Chronicles اثر «جفری آرچر» (Jeffrey Archer) نویسنده و سیاست‌مدار مشهور انگلیسی است. این مجموعه کتاب، که یکی از مشهورترین مجموعه‌­ها در سراسر جهان به حساب می­‌آید، روایت‌گر وقایع جذابی است که در خانواده­‌های کلیفتون و برینگتون رخ می­دهد. وقایع کتاب از دهه 1920 آغاز می­شود و تا سال 1992 ادامه می­یابد.

خلاصه کتاب This Was a Man

داستان کتاب This Was a Man با شلیک گلوله آغاز می­شود. چه کسی ماشه را کشیده؟ گلوله به چه کسی اصابت کرده‌­است؟ آیا زنده­‌است یا مرده؟

برینگتون درباره همسرش، حقایق عجیبی را کشف می­کند. او نمی­داند که آیا همسرش یک جاسوس بوده یا در این بازی بزرگ، نقش یک سرباز را بازی می­کرده‌­است. در این میان کلیفتون می­خواهد شاهکار ادبی خود را بنویسد. امپراتوری بزرگ برینگتون‌­ها به فروش می­رسد، او سرانجام به دولت مارگارت تاچر کمک می­کند و به جیلز در مجلس لرد­ها می­پیوندد. سباستین در بانک به عنوان مدیر انتخاب می­شود، دخترش جسیکا در رشته هنر مشغول به تحصیل می­گردد و ظاهراً همه چیز خوب پیش می­رود.

روند داستان می­گذرد تا این‌که با یک تغییر فاجعه‌بار، همه چیز زیرورو می­گردد و دگرگون می­شود. جیلز که در مجلس لرد­ها کارنامه بسیار موفقی را از خود به جای گذاشته بود، آینده خود را در معرض نابودی می­‌یابد، لیدی ویرجینیا تمام برنامه­‌هایش بهم می­ریزد و چالش‌­های بزرگی برای او ایجاد می­شود. او تصمیم گرفته­‌است که از دست طلب‌کارهایش، به خارج از کشور بگریزد تا این‌که هرتفورد می­میرد. بنابراین او فرصت دیگری برای بیرون آمدن از گرفتاری­‌هایش می­یابد. در میان این گرفتاری­‌های بزرگ و ویران­‌کننده، فاجعه­‌ای عظیم خانواده کلیفتون را درگیر می­کند و تمام زندگی آن­‌ها را دچار آشفتگی‌­های بزرگی می­نماید.

از طرفی جسیکا از دانشکده هنرهای زیبا اخراج می­گردد و گریس، که خاله اوست، با تمام وجود سعی می­کند تا او را از این بحران نجات دهد.

درباره کتاب This Was a Man

کتاب This Was a Man روایتی خواندنی است که با زبانی ساده و صریح بیان می­شود. این کتاب، که هفتمین اثر از مجموعه کتاب­‌های Clifton Chronicles به حساب می­‌آید، موفق شد در سایت آمازون امتیاز 7/4 از 5 را از آن خود کند و توجه افراد زیادی را به خود جلب نماید. داستان کتاب در 432صفحه روایت می­شود و از همان ابتدا خوانندگان اثر می­توانند با آن ارتباط برقرار کنند. بسیاری از مخاطبان کتاب، آن را یک حماسه بزرگ می­دانند که در بطن زندگی خانوادگی رخ می­دهد. هر یک از شخصیت­‌های داستان، روایت خود را بازگو می­کند و از شکست­‌ها و پیروزی­‌هایش می­گوید. مخاطب با خواندن این اثر در فضاهای مختلفی قرار می­گیرد و از اتاق نشیمن گرفته تا اتاق هیئت مدیره را با چشمان خود، نظاره می­کند.

 به جرأت می­توان گفت این اثر به عنوان آخرین کتاب، از کتاب­‌های قبلی این مجموعه، خواندنی­‌تر و هیجان­‌انگیزتر است. داستان آن می­تواند احساسات مخاطب را به طور کامل برانگیزد و او را غمگین یا شاد سازد. نویسنده با چنان مهارتی داستان کتاب را بازگو می­کند که گویی شخصیت­‌های آن کاملاً واقعی هستند و مدت­‌هاست که آن­‌ها را می­شناسیم. آن­‌ها همانند مردم واقعی شکست می­خورند، عاشق می­شوند، می­خندند و در آخر روزی خواهند مرد.

هفته­‌نامه «پابلیشرز» (Publishers) درباره کتاب می­گوید: «آرچر از هنر جادویی داستان­‌نویسی خود برای خلق شخصیت­‌هایی شگفت­‌انگیز استفاده می­کند و خوانندگان را با پیچیدگی­‌های خارق­‌العاده و نتیجه­‌ای تکان­‌دهنده، روبرو می­سازد. در این داستان، دقیقاً زمانی که همه چیز مرتب به نظر می­رسد، آرچر عوامل تخریب­‌کننده را وارد بازی می­کند.»

داستان کتاب آنقدر هیجان­‌انگیز است که مخاطبان دوست دارند با سرعت صفحه­‌های آن را ورق بزنند تا از رخدادهای بعدی زودتر مطلع شوند. علاوه بر این نویسنده با هوشمندی کامل، وقایع مهم قرن بیستم را به گونه­‌ای در این داستان جای می­دهد که تأثیرات ناشی از آن در زندگی افراد ثروتمند و فقیر به وضوح دیده شود. در بخش­‌های مختلف این روایت، مخاطب با مفاهیم عمیق عشق و از دست دادن، قدرت، جاه‌طلبی و حرص در بطن زندگی افراد واقعی جامعه آشنا می­شود.

کتاب This Was a Man توانست در اواخر سال 2016 نام خود را به عنوان پنجمین کتاب در لیست پرفروش­‌ترین کتاب­‌های نیویورک تایمز قرار دهد و مجموعه داستان Clifton Chronicles را به بهترین نحو ممکن به پایان برساند.

جفری آرچر، درباره نویسنده کتاب This Was a Man

جفری آرچر نویسنده و سیاست‌مدار مشهور انگلیسی است که در 15­آوریل سال 1940 در لندن به دنیا آمده­‌است. او پیش از آن‌که تصمیم بگیرد یک نویسنده ادبی باشد، عضو پارلمان بریتانیا بود. علاوه بر این مدتی به عنوان معاون رئیس حزب محافظه­‌کار بریتانیا مشغول به کار بود.

پس از این‌که آرچر حرفه خود را به عنوان سیاست‌مدار کنار گذاشت، تمام وقتش را برای نوشتن سپری کرد و این آغاز شهرت جهانی او به حساب می­‌آید. کتاب­‌های او در حال حاضر به فروش بیش از 275میلیون نسخه در 97 کشور جهان رسیده­ و برخی از آثارش به بیش از 37­زبان زنده دنیا ترجمه شده و نام خود را در لیست پرفروش­‌ترین کتاب­‌های جهان ثبت کرده­‌اند. آرچر علاوه بر نوشتن رمان، چندین داستان کوتاه نیز نوشته­‌است که همگی از آثار گران‌قدر او به حساب می­‌آیند. او هم­‌اکنون یکی از ثروتمندترین نویسندگان جهان است که طبق تحقیقات سرمایه خالص او حدود 195میلیون دلار گزارش شده­‌است.

آرچر اولین کتاب خود را زمانی نوشت که می­خواست از ورشکستگی­‌اش جلوگیری کند. این کتاب Not a Penny More, Not a Penny Less (نه یک پنی بیشتر، نه یک پنی کمتر) نام داشت و توسط یک انتشارات به چاپ رسید و ابتدا در ایالت متحده و سپس در انگلیس منتشر شد. اما 3سال بعد با انتشار کتاب Kane and Abel (هابیل و قابیل) توانست جایگاه خود را به عنوان یک نویسنده حرفه­‌ای تثبیت نماید. این کتاب، که پرفروش­‌ترین اثر او به حساب می­‌آید، توانست در لیست پرفروش­‌ترین کتاب­‌های نیویورک تایمز، رتبه نخست را از آن خود کند.

او در سال 1966 با همسرش «ماری ویدن» (Mary Weeden) در دانشگاه آکسفورد آشنا شد و با هم ازدواج کردند. آن­‌ها دارای دو فرزند هستند که یکی از آن­‌ها تهیه­‌کننده تئاتر و دیگری یک مشاور مالی است.

خرید کتاب

خرید اینترنتی کتاب This Was a Man با تخفیف از فروشگاه اینترنتی یکتا کتاب

کتاب This Was a Man

کتاب This Was a Man

This Was a Man opens with a shot being fired, but who pulled the trigger, and who lives and who dies
In Whitehall, Giles Barrington discovers the truth about his wife Karin from the Cabinet Secretary. Is she a spy or a pawn in a larger game

Harry Clifton sets out to write his magnum opus, while his wife Emma completes her ten years as Chairman of the Bristol Royal Infirmary, and receives an unexpected call from Margaret Thatcher offering her a job

Sebastian Clifton becomes chairman of Farthings Kaufman bank, but only after Hakim Bishara has to resign for personal reasons. Sebastian and Samantha s talented daughter, Jessica, is expelled from the Slade School of Fine Art, but her aunt Grace comes to her rescue

Meanwhile, Lady Virginia is about to flee the country to avoid her creditors when the Duchess of Hertford dies, and she sees another opportunity to clear her debts and finally trump the Cliftons and Barringtons

In a devastating twist, tragedy engulfs the Clifton family when one of them receives a shocking diagnosis that will throw all their lives into turmoil.

This Was a Man is the captivating final installment of the Clifton Chronicles, a series of seven novels that has topped the bestseller lists around the world, and enhanced Jeffrey Archer s reputation as a master storyteller

ناشر Appleton
نویسنده
طبقه بندی
نوبت چاپ 2
تاریخ چاپ ۱۳۹۹
شابک 9781447252245
قطع کتاب رقعی
تعداد صفحات ۴۳۲
قیمت پشت جلد ۱۰۰,۰۰۰ تومان
قیمت فروش ۶۰,۰۰۰ تومان
زبان کتاب انگلیسی

شما میتوانید نظر خود را در مورد این مطلب بیان کنید.

ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
حروف بزرگ و کوچک یکسان است.
The Travels of Marco Polo
۵,۰۰۰ تومان
Istanbul Memories and the City
۸۰,۰۰۰ تومان
۴۸,۰۰۰ تومان
The White Castle
۵۰,۰۰۰ تومان
۳۰,۰۰۰ تومان
Akhenaten
۸,۰۰۰ تومان
News Of A Kidnapping
۶۰,۰۰۰ تومان
۳۶,۰۰۰ تومان
Where Are the Great Pyramids
۴۰,۰۰۰ تومان
Pachinko
۲۰۰,۰۰۰ تومان
۱۲۰,۰۰۰ تومان
The Remains of the Day
۷۰,۰۰۰ تومان
۴۲,۰۰۰ تومان