پشتیبانی و سفارش تلگرام و واتس‌اپ: ۰۹۱۲۳۲۲۹۲۷۵ | ۰۲۱۶۶۹۶۰۹۱۴ | ۰۲۱۶۶۴۹۹۴۱۴

The Underground Railroad

The Underground Railroad
ناشر Fleet
نویسنده
تعداد صفحات ۳۲۰
قیمت پشت جلد ۹۰,۰۰۰ تومان
قیمت فروش ۵۴,۰۰۰ تومان
۴۰٪ تخفیف

کتاب The Underground Railroad

برنده جوایز متعددی چون Pulitzer Prize،  National Book Award، Arthur C. Clarke Award و پرفروشترین و بهترین کتاب سال از دیدگاه New York Times. ششمین رمان از نویسنده آمریکایی Colson Whitehead که توانسته نظر بسیاری از منتقدین را به خود جلب کند. شاهکاری بی بدیل راجع به بردگی که نظیر آن در کمتر کتابی مشاهده شده. رمانی پر از اندیشه آزادی، اسارت و تعقیب و گریز که تاریخ سیاه و شوم بردگی  در آمریکا را نشان می دهد.
زندگی نه تنها برای Cora بلکه برای تمامی بردگانی که در مزرعه کاشت پنبه در Georgia کار می کنند جهنم وار است. این وضعیت برای Cora دختر جوان آفریقایی وحشتناک تر نیز هست، زیرا او در بین هم وطنان خود  کاملا یک غریبه تلقی می شود. با نزدیک شدن به ایام بزرگسالی مشکلات او دو چندان شده و زندگی در این مکان برای او بیش از پیش سخت می شود اما ورود برده جدیدی از Virginia به اسم Caesar همه چیز را برای او تغییر می دهند. Caesar راجع به یک راه آهن زیر زمینی با Cora صحبت می کند و آن دو تصمیمی سخت و خطرناک برای فرار از آن جهنم می گیرند. اگر چه آنها موفق می شوند ایستگاهی پیدا کرده و به سمت شمال پیش بروند اما همه چیز طبق برنامه پیش نمی رود و حالا هر دو آنها تبدیل به صیدی مناسب برای سفید پوستان بی رحمی چون Ridgeway می شوند. 

✔️بهترین کتاب سال 2016 از دیدگاه Oprah's Book Club: "یک نسخه از این کتاب برای خودتان و یک نسخه دیگر برای کسی که می شناسید تهیه کنید، زیرا بدون شک شما بعد از خواندن این رمان به یک شخص دیگر احتیاج خواهید داشت تا راجع به شگفتی این کتاب صحبت کنید."
✔️نظر Michiko Kakutani، منقد معروف New York Times راجع به این رمان: "رمانی قدرتمند و فراتر از تصور، رمانی که مرا به یاد معشوقه Toni Morrison، بینوایان Victor Hugo، مرد نامرئی Ralph Ellison،Kafka، Jonathan Swift و بزرگانی از این دست می اندازد. او به ما داستانی حیرت انگیز راجع به گذشته و حال ایالت متحده داده است ."

خرید کتاب زبان

خرید اینترنتی کتاب The Underground Railroad با تخفیف از فروشگاه اینترنتی یکتا کتاب

کتاب The Underground Railroad

کتاب The Underground Railroad

In this #1 New York Times bestseller, Cora is a young slave on a cotton plantation in Georgia. An outcast even among her fellow Africans, she is on the cusp of womanhood—where greater pain awaits. And so when Caesar, a slave who has recently arrived from Virginia, urges her to join him on the Underground Railroad, she seizes the opportunity and escapes with him

In Colson Whitehead's Pulitzer Prize-winning ingenious conception, the Underground Railroad is no mere metaphor: engineers and conductors operate a secret network of actual tracks and tunnels beneath the Southern soil. Cora embarks on a harrowing flight from one state to the next, encountering, like Gulliver, strange yet familiar iterations of her own world at each stop. As Whitehead brilliantly re-creates the terrors of the antebellum era, he weaves in the saga of our nation, from the brutal abduction of Africans to the unfulfilled promises of the present day. The Underground Railroad is both the gripping tale of one woman's will to escape the horrors of bondage—and a powerful meditation on the history we all share

Look for Whitehead’s acclaimed new novel, The Nickel Boys, available now

ناشر Fleet
نویسنده
طبقه بندی
نوبت چاپ 2
تاریخ چاپ ۱۳۹۹
شابک 9780708898390
قطع کتاب رقعی
تعداد صفحات ۳۲۰
قیمت پشت جلد ۹۰,۰۰۰ تومان
قیمت فروش ۵۴,۰۰۰ تومان
زبان کتاب انگلیسی

شما میتوانید نظر خود را در مورد این مطلب بیان کنید.

ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
حروف بزرگ و کوچک یکسان است.
The Travels of Marco Polo
۵,۰۰۰ تومان
Istanbul Memories and the City
۸۰,۰۰۰ تومان
۴۸,۰۰۰ تومان
The White Castle
۵۰,۰۰۰ تومان
۳۰,۰۰۰ تومان
Akhenaten
۸,۰۰۰ تومان
News Of A Kidnapping
۶۰,۰۰۰ تومان
۳۶,۰۰۰ تومان
Where Are the Great Pyramids
۴۰,۰۰۰ تومان
Pachinko
۲۰۰,۰۰۰ تومان
۱۲۰,۰۰۰ تومان
The Remains of the Day
۷۰,۰۰۰ تومان
۴۲,۰۰۰ تومان