پشتیبانی و سفارش تلگرام و واتس‌اپ: ۰۹۱۲۳۲۲۹۲۷۵ | ۰۲۱۶۶۹۶۰۹۱۴ | ۰۲۱۶۶۴۹۹۴۱۴

Strengthsfinder 2.0 from Gallup and Tom Rath

Strengthsfinder 2.0 from Gallup and Tom Rath
ناشر Gallup Press
نویسنده
تعداد صفحات ۱۷۶
این کالا در حال حاضر موجود نمیباشد.

کتاب Strengthsfinder 2.0 from Gallup and Tom Rath

کتاب نقطه قوت خود را بشناسید Strengthsfinder 2.0 اثر تام رث Tom Rath

تابه‌حال برایتان پیش آمده‌است که حس کنید به جایی که هستید تعلق ندارید؟ اگر به هنگام کار این حس به شما دست داد باید آن را جدی بگیرید. این حس بدین معناست که استعداد شما در جای دیگری نهفته است و تنها باید خود و استعدادهایتان را کشف کنید تا در کاری که می‌کنید حس خوبی داشته باشید و در آن کار بهترین باشید. بدون شک شما در راه کشف نقاط قوتتان به راهنمایی نیاز دارید که اینجاست. پس یک لحظه هم صبر نکنید و در ادامه با معرفی کتاب Strengthsfinder 2.0 با ما همراه باشید.

خلاصه کتاب Strengthsfinder 2.0

آیا شما این فرصت را دارید که هر روز کاری را کنید که در آن بهترین هستید؟

به احتمال زیاد شرایط شما اینطور نیست. خیلی مواقع استعدادهای طبیعی ما بدون استفاده باقی می‌مانند. از گهواره تا اتاق کارمان، ما اکثر زمان‌مان را به‌جای تقویت نقاط قوتمان، صرف جبران کمبودهایمان می‌کنیم. برای اینکه به مردم کمک شود استعدادهای درونی خود را کشف کنند، گلوپ Gallup اولین آزمون آنلاین خود را در سال ۲۰۰۱ رونمایی کرد که در جهان مانند بمب منفجر شد و به میلیون‌ها نفر کمک کرد که ۵ استعداد برتر خود را کشف کنند.

در این کتاب، گلوپ از جدیدترین و کامل‌ترین نسخه از این آزمون محبوب پرده‌برداری می‌کند. کتاب Strengthsfinder 2.0 پرشده است از صدها استراتژی که تک‌تکشان برای شکوفایی استعدادهایتان لازم‌اند. این کتاب جدید به همراه وبسایت Strengthsfinder نگاه شما به خودتان را برای همیشه تغییر خواهد داد.

درباره کتاب Strengthsfinder 2.0

کتاب Strengthsfinder 2.0 نوشته تام راث در شرکت گلوپ است که در سال ۲۰۰۷ برای اولین بار منتشر شد. Strengthsfinder 2.0 در واقع نسخه تکمیل‌شده آزمون نقاط قوت کلیفتون است که توسط روانشناس، محقق و کارآفرین آمریکایی، دونالد کلیفتون در سال ۱۹۹۹ ساخته شده‌بود. کلیفتون که رئیس شرکت گلوپ و پدربزرگ نویسنده کتاب حاضر بود، به عنوان پدر روانشناسی وابسته به نقاط قوت شناخته می‌شود. در سال ۲۰۱۷ شرکت گلوپ نام آزمون Strengthsfinder را به یادبود و بزرگداشت خالق آن، به CliftonStrengths  تغییر داد.

کتاب Strengthsfinder 2.0 که یکی از مهم‌ترین کتاب‌ها در ژانر موفقیت و به صورت دقیق‌تر جزو کتاب‌های موفقیت شغلی است. در سال ۲۰۱۱ در The Economist به‌عنوان یکی از کتاب‌های پرفروش جهانی در زمینه بیزینس قرار گرفت و در لیست کتاب‌های پرفروش وال استریت ژورنال نیز در جایگاه اول قرار گرفت. لازم به ذکر است که کتاب Strengthsfinder 2.0 در سایت آمازون در بین ۲۰ کتاب برتر و پرفروش تاریخ آمازون جای دارد.

درباره تام رث، نویسنده کتاب Strengthsfinder 2.0

تام رث Tom Rath نویسنده آمریکایی و مشاور رفاه و نقاط قوت کارمندان است که در سال ۱۹۷۵ متولد شد. رث تحصیلات دانشگاهی خود را در رشته روانشناسی در دانشگاه‌های میشیگان و پنسیلوانیا به انجام رساند و پس از آن در شرکت Gallup به‌عنوان دانشمند و مشاور مشغول به کار شد. اولین کتاب تام رث How Full Is Your Bucket (سطل شما چقدر پر است؟)  نام داشت که به همراه پدربزرگش دونالد کلیفتون Donald Clifton که تنها یک سال بعد درگذشت، نوشت. این کتاب در سال ۲۰۰۴ یکی از کتاب‌های پرفروش نیویورک تایمز بود. رهبری براساس نقاط قوت Strengths Based Leadership کتاب دیگر این نویسنده ماهر است که به همراه بری کونچی Barry Conchie نوشته شده‌است و با توجه به نتایج تحقیقات رث و گلوپ از اینکه افراد از رهبرشان چه انتظاری دارند به نگارش درآمده‌است. رفاه Wellbeing: The Five Essential Elements که کتاب پرفروش دیگر این نویسنده است در سال ۲۰۱۰ منتشر شد و براساس تحقیقات گلوپ در زمینه رفاه نوشته شده‌است و ۵ عنصری که برای افراد رفاه را فراهم می‌کند را بررسی می‌کند. مهم‌ترین و مشهورترین کتاب تام رث کتاب زبان اصلی StrengthsFinder 2.0 است که در سال ۲۰۰۷ تبدیل به کتاب شماره یک در لیست کتاب‌های پرفروش وال استریت ژورنال شد. آخرین کتاب رث تابه‌امروز کتاب Eat Move Sleep (چگونه بخوریم، بجنبیم، بخوابیم) است که در سال ۲۰۱۳ منتشر شد. در سن ۱۶ سالگی تشخیص داده شد که تام رث مبتلا به بیماری VHL است که یک اختلال ژنتیکی نادر است که منجر به شکل‌گیری سلول‌های سرطانی در قسمت‌های مختلف بدن می‌شود. او در این کتاب به تاثیر خوردن، حرکت کردن و خوابیدن بر سلامت و انرژی می‌پردازد.

خرید کتاب زبان

خرید اینترنتی کتاب Strengthsfinder 2.0 from Gallup and Tom Rath با تخفیف از فروشگاه اینترنتی یکتا کتاب

کتاب Strengthsfinder 2.0 from Gallup and Tom Rath

کتاب Strengthsfinder 2.0 from Gallup and Tom Rath

Do you have the opportunity to do what you do best every day? Chances are, you don't. All too often, our natural talents go untapped. From the cradle to the cubicle, we devote more time to fixing our shortcomings than to developing our strengths. To help people uncover their talents, Gallup introduced the first version of its online assessment, StrengthsFinder, in 2001 which ignited a global conversation and helped millions to discover their top five talents. In its latest national bestseller, StrengthsFinder 2.0, Gallup unveils the new and improved version of its popular assessment, language of 34 themes, and much more (see below for details). While you can read this book in one sitting, you'll use it as a reference for decades. Loaded with hundreds of strategies for applying your strengths, this new book and accompanying website will change the way you look at yourself--and the world around you--forever. Available exclusively in StrengthsFinder 2.0: (using the unique access code included with each book

ناشر Gallup Press
نویسنده
طبقه بندی
نوبت چاپ 3
تاریخ چاپ ۱۳۹۹
شابک 9781595620156
قطع کتاب رقعی
تعداد صفحات ۱۷۶
قیمت پشت جلد ۱۵۰,۰۰۰ تومان
قیمت فروش ۹۰,۰۰۰ تومان
زبان کتاب انگلیسی

شما میتوانید نظر خود را در مورد این مطلب بیان کنید.

ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
حروف بزرگ و کوچک یکسان است.
F**k It Do What You Love
۲۳۰,۰۰۰ تومان
۱۳۸,۰۰۰ تومان
Who Moved My Cheese
۶۰,۰۰۰ تومان
۳۶,۰۰۰ تومان
Atomic Habits
۱۸۰,۰۰۰ تومان
۱۰۸,۰۰۰ تومان
A Brief History of Time
۴۰,۰۰۰ تومان
Rules of Love
۱۶۰,۰۰۰ تومان
۹۶,۰۰۰ تومان
How The Secret Changed My Life
۱۸۰,۰۰۰ تومان
۱۰۸,۰۰۰ تومان
Stop Doing That Sh*t
۱۲۰,۰۰۰ تومان
۷۲,۰۰۰ تومان
The Art of Seduction
۴۰۰,۰۰۰ تومان
۲۲۰,۰۰۰ تومان