پشتیبانی و سفارش تلگرام و واتس‌اپ: ۰۹۱۲۳۲۲۹۲۷۵ | ۰۲۱۶۶۹۶۰۹۱۴ | ۰۲۱۶۶۴۹۹۴۱۴

I Can See Clearly Now

ناشر Hay House UK
نویسنده
تعداد صفحات ۳۸۲
قیمت پشت جلد ۱۷۰,۰۰۰ تومان
قیمت فروش ۱۰۲,۰۰۰ تومان
۴۰٪ تخفیف

کتاب I Can See Clearly Now

کتاب اکنون به روشنی می‌بینم I Can See Clearly Now اثر وین دایر Wayne W. Dyer

افراد موفق همیشه از زندگی خود و مسیرشان بهره برده‌اند تا به موفقیت و شهرت برسند. در کتاب I Can See Clearly Now با نویسنده همراه می‌شویم تا لحظاتی را تجربه کنیم که باعث به‌وجود آمدن مردی شده که انگیزه‌بخش میلیون‌ها نفر در سراسر جهان است. 

خلاصه کتاب I Can See Clearly Now

تاحالا به این فکر کردید که تصمیمی بگیرید که به جای اینکه خواسته خودتان باشد، بیشتر بر اساس انتظاراتی است که مردم از شما دارند؟ چطور فهمیدید که در راستای هدفتان زندگی‌تان را می‌سازید؟

بخشی از کتاب I Can See Clearly Now

«پاییز ۱۹۸۷ است و من دو سال است که برای ارائه و معرفی کتابم در جاده‌ام. حس می‌کنم که زندگی‌ام یک هدف جدید پیدا کرده‌است و من باید بدانم دقیقا چیست. درخواست‌های زیادی دریافت می‌کنم که مرا به سخنرانی در کلیساهایی در سراسر کشور دعوت می‌کنند. کلیساها معنویت را در زندگی باور دارند و کتاب‌های من به مذاق آن‌ها خوش می‌آید و اعضای کلیساها معمولا مایل به شرکت در سمینارهای من هستند. من در آن زمان نمی‌دانستم که سال‌ها بعد به گذشته‌ام نگاه می‌کنم و باورم نمی‌شود که با باور به چیزها، آن‌ها را تبدیل به واقعیت کرده‌ام و هیچ‌چیز نمی‌تواند مرا از هدفم باز دارد. حالا برایم آشکار است که دست خداوند و راهنماهایش مرا به سمت حقیقت معنوی هدایت کرده‌اند.»

شما با هدفی به این زندگی پا می‌گذارید و انتخاب‌هایی پیش‌رویتان گذاشته می‌شود، اما چطور می‌فهمید که کاری که می‌کنید همانی است که برایش خلق شده‌اید؟ اینکه با انجامش حس خوبی دارید.

اما کدام مسیر را باید طی کنید؟

درباره کتاب I Can See Clearly Now

کتاب اکنون به روشنی می‌بینم یک Autobiography از «وین دابلیو. دایر» است که تنها یک سال پیش از مرگش نوشته شد و روایتگر مسیر پرپیچ‌وخم او برای بدل شدن به «پدر انگیزه» است. دایر که در زمینه کتاب‌های موفقیت و معنوی شهرتی جهانی دارد در این کتاب زندگی خود را فاش می‌کند و مسیرش را به گونه‌ای جدید می‌بیند. پس از ۴۰ سال هدایت انگیزه و انتشار بیش از ۴۰ کتاب پرفروش موفقیت، در کتاب جذاب I Can See Clearly Now وین دایر به‌صورت خاطرات جسته گریخته لحظات زندگی‌اش را مرور می‌کند و اتفاقات کودکی‌اش در دیتروید (Detroit) تا همان لحظه نگارش کتاب را بازگو می‌کند. خواننده در کتاب اکنون به روشنی می‌بینم ، عکس‌های شخصی دایر را ورق می‌زند و در خاطراتش قدم می‌زند. با خواندن این کتاب خواننده نگاهی به زندگی خود می‌اندازد و می‌بیند که چطور تصمیماتش او را به جایی رسانده‌اند که اکنون در آن است. اگر در جستجوی مسیری به سعادت هستید، این کتاب روشنگر می‌تواند چراغ راهنمایی باشد که به آن نیاز دارید.

درباره وین دایر، نویسنده I Can See Clearly Now

«وین والتر دایر» (Wayne Walter Dyer) سخنران و نویسنده کتاب‌های انگیزشی بود که در ۱۹۴۰ به دنیا آمد و در سال ۲۰۱۵  و در سن ۷۶۵سالگی از دنیا رفت. از آنجا که پدرش خانواده را ترک کرده‌بود و مادرش به تنهایی مسئول ۳  پسر بچه کوچک بود، «وین» بخش زیادی از ۱۰ سال اول زندگی‌اش را در نوانخانه گذراند. وین دایر مدرک دکترای مشاوره‌اش را بعدها از دانشگاه ایالت وین دریافت کرد. دایر حرفه خود را با مشاوره تحصیلی در دبیرستان شروع کرد و مدتی بعد با ادامه تحصیل و در پیش‌گرفتن یک حرفه آکادمیک، در دانشگاه سنت جان سخنرانی‌ها و سمینارهای تفکر مثبت و انگیزشی برگزار کرد که نظر افراد زیادی را جلب کرد.

اولین کتاب Dyer در سال ۱۹۷۶ با عنوان «نقاط تحریک‌پذیر شما» (Your Erroneous Zones) منتشر شد که تاکنون بیش از ۱۰۰ میلیون نسخه از آن به فروش رفته‌است و پس از انتشارش به مدت ۶۴ هفته در لیست کتاب‌های پرفروش نیویورک تایمز قرار داشت. وین دایر در طول عمرش بیش از ۴۰ کتاب انگیزشی و معنوی منتشر کرد که در میان آنها می‌توان به کتاب فکرت را عوض کن، زندگیات را عوض کن» (Change Your Thoughts Change Your Life) چاپ شده در سال ۲۰۰۷، «خوشحالی راهش است» (Happiness Is the Way) و کتاب حاضر اشاره کرد. لازم به ذکر است که دایر در حرفه نویسندگی‌اش یک رمان به نام «هدایایی از ایکیس» (Gifts from Eykis) و چندین کتاب برای کودکان نیز نوشته‌بود. کتاب Ambition to Meaning که در سال ۲۰۰۹ چاپ شده بود تنها کتابی از این نویسنده بود که در همان سال به صورت فیلمی اقتباسی به نام The Shift اکران شد.

خرید کتاب زبان

خرید اینترنتی کتاب I Can See Clearly Now با تخفیف از فروشگاه اینترنتی یکتا کتاب

کتاب I Can See Clearly Now

کتاب I Can See Clearly Now

After four decades as a teacher of self-empowerment and the bestselling author of more than 40 books, Dr Wayne W. Dyer has finally written a memoir! However, he has written it in a way that only he can - with a remarkable take-home message for his longtime followers and new readers alike - and the result is an exciting new twist on the old format

In this revealing and engaging book, Wayne shares dozens of events from his life, from the time he was a little boy in Detroit up to present day. In unflinching detail, he relates his vivid impressions of encountering many forks in the road, taking readers with him into these formative experiences. Yet then he views the events from his current perspective, noting what lessons he ultimately learned, as well as how he has made the resulting wisdom available to millions via his lifelong dedication to service. I Can See Clearly Now is an intimate look at an amazing teacher, but it also holds the key for seekers on a personal path of enlightenment. Wayne offers up his own life as an example of how we can all recognize the hand of the Divine steering our individual courses, helping us accomplish the mission we came here to fulfill

ناشر Hay House UK
نویسنده
طبقه بندی
نوبت چاپ 2
تاریخ چاپ ۱۳۹۹
شابک 9781781802427
قطع کتاب رقعی
تعداد صفحات ۳۸۲
قیمت پشت جلد ۱۷۰,۰۰۰ تومان
قیمت فروش ۱۰۲,۰۰۰ تومان
زبان کتاب انگلیسی

شما میتوانید نظر خود را در مورد این مطلب بیان کنید.

ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
حروف بزرگ و کوچک یکسان است.
F**k It Do What You Love
۱۴۰,۰۰۰ تومان
۸۴,۰۰۰ تومان
Who Moved My Cheese
۵۰,۰۰۰ تومان
۳۰,۰۰۰ تومان
Atomic Habits
۱۸۰,۰۰۰ تومان
۱۰۸,۰۰۰ تومان
A Brief History of Time
۴۰,۰۰۰ تومان
Rules of Love
۱۶۰,۰۰۰ تومان
۹۶,۰۰۰ تومان
How The Secret Changed My Life
۱۸۰,۰۰۰ تومان
۱۰۸,۰۰۰ تومان
Stop Doing That Sh*t
۱۲۰,۰۰۰ تومان
۷۲,۰۰۰ تومان
The Art of Seduction
۴۰۰,۰۰۰ تومان
۲۲۰,۰۰۰ تومان