پشتیبانی و سفارش تلگرام و واتس‌اپ: ۰۹۱۲۳۲۲۹۲۷۵ | ۰۲۱۶۶۹۶۰۹۱۴ | ۰۲۱۶۶۴۹۹۴۱۴

Go Getter 3

Go Getter 3
ناشر انتشارات Pearson
نویسنده
تعداد صفحات ۱۲۸
قیمت پشت جلد ۳۲۵,۰۰۰ تومان
قیمت فروش ۱۹۵,۰۰۰ تومان
۴۰٪ تخفیف

کتاب Go Getter 3 SB+WB+DVD

مجموعه کتاب‌­های Go Getter یک مجموعه بی­‌نظیر برای آموزش زبان انگلیسی به افراد مختلف و به‌­ویژه نوجوانان محسوب می­شود. این مجموعه کتاب با در نظر گرفتن مسائل روز دنیا و پیشرفت­‌های تکنولوژی به آموزش مسائل پرکاربرد در عصر کنونی می­پردازد و مهارت‌­های مختلف زبان­‌آموزان را ارتقاء می­دهد.

خلاصه کتاب Go Getter 3

کتاب Go Getter 3 سومین سطح از مجموعه کتاب‌­های آموزشی Go Getter است. سطح سوم این مجموعه کتاب، مانند سطح­‌های قبلی، شامل یک کتاب آموزشی به نام کتاب دانش‌­آموز، یک کتاب کارو یک لوح فشرده است. در­نتیجه این پکیج آموزشی به طور کامل به تقویت مهارت­‌های مختلف زبان­‌آموزان شامل خواندن، نوشتن، گوش کردن و حرف زدن می­پردازد و به آن‌­ها کمک می­کند که پایه‌­های زبان خود را تقویت نمایند. متد آموزشی به‌کاررفته در این کتاب به گونه­‌ای است که فضای کلاس را به فضایی کاملاً الهام‌­بخش و دوست­‌داشتنی تبدیل می­کند و با ارائه تسک‌­ها و فعالیت­‌های مختلف، باعث افزایش انگیزه و علاقه زبان­‌آموزان می­شود. فعالیت‌­هایی که در برخی از بخش‌­های کتاب ارائه شده به نوجوانان کمک می­کند تا مهارت­‌های ارتباطی­شان تا حد بسیارزیادی تقویت شود و روحیه همکاری و مشارکت در آن‌­ها بهبود یابد. کتاب دانش‌­آموزشامل تمام واژگان و اصطلاحات پرکاربرد در عصر کنونی است و با استفاده از انیمیشن­‌های جذاب، به آموزش مهم‌­ترین نکات گرامری زبان انگلیسی می­پردازد. تسک­‌های ارائه شده در این کتاب به گونه‌­ای طراحی شده‌­اند که قوه تخیل و حس کنجکاوی دانشجویان را برمی­‌انگیزد و با استفاده از ترفندهایی هوشمندانه تمام مطالب آموزشی را وارد حافظه بلند­مدت آن­‌ها می­کند.

کتاب کار پکیج آموزشی Go Getter 3 با رائه تمرین­‌هایی که به بهترین شیوه ممکن طراحی شده‌­اند، زبان­‌آموزان را در فضایی قرار می­دهد تا دانش زبان خود را همواره به چالش بکشند و از یادگیری تمام مطالب آموزشی هر درس، مطمئن شوند. بخش­‌های مختلف کتاب به گونه‌­ای تعبیه شده‌­است که مطالب درسی برای دانشجویان سنگین وسخت نباشد و با ترکیبی خلاقانه از داستان‌­ها، محتوای معتبری از سایت BBC و استفاده از شعرهای جذاب، انرژی زبان­‌آموزان را برای یادگیری حفظ می­کند. نوجوانان با خواندن این کتاب می­توانند با فرهنگ­‌های مختلف مردم در سراسر دنیا آشنا شوند و مردم کشورهای دیگر را بهتر بشناسند.

لوح فشرده کتاب Go Getter 3، یکی از مهم‌ترین نقاط قوت این پکیج آموزشی محسوب می­شود. زبان‌آموزان می­توانند مطالب درسی را بارها و بارها از طریق این لوح فشرده گوش دهند و تلفظ صحیح واژگان را تمرین نمایند. در نتیجه نیازی به حضور دائمی معلم برای تمرین مطالب نخواهند داشت. علاوه بر این، این لوح فشرده شامل گزارش‌­های معتبری از سایت BBC است که به نوبه خود می­تواند بسیار جذاب و کاربردی باشد.

درباره کتاب Go Getter 3

مجموعه کتاب‌­های آموزشی Go Getter  به دلیل ویژگی­‌های منحصربه‌فردی که دارد، می­تواند برای آموزش زبان به نوجوانان بهترین گزینه باشد. تمام مطالب کتاب، با مسائل روز دنیا مطابقت دارد و صرفاً به آموزش نکاتی می­پردازد که در عصر کنونی بسیار پرکاربرد است. این کتاب کاملاً با پیشرفت‌های تکنولوژی در سراسر دنیا مطابقت دارد و با ارائه خلاصه مهم­‌ترین نکات آموزشی، به زبان‌­آموزان کمک می­کند تا در کمترین زمان ممکن، پایه زبان انگلیسی خود را تقویت نمایند.

پکیج آموزشی Go Getter 3 شامل دو کتاب و یک لوح فشرده است که زبان‌­آموزان بهتر است بعد از یادگیری هر نکته جدید از کتاب دانش­‌آموز، کتاب کار خود را باز کنند و تمرین­‌های مربوط به آن بخش را انجام دهند. علاوه بر این می­توانند تلفظ تمام واژگان در س را با استفاده از لوح فشرده تمرین کنند و بدین طریق مهارت­‌های کلامی و شنیداری خود را ارتقاء دهند. یکی از ویژگی­‌های منحصر به فرد این پکیج آموزشی، همکاری با برترین مجریان دنیا برای تهیه گزارش‌­های موجود در لوح فشرده است. این عمل هوشمندانه به دانشجویان کمک می­کند تا کاملاً با لهجه درست British  آشنا شوند و به صورت گام‌­به­‌گام، درک مطلب شنیداری خود را بهبود بخشند.

مکالماتی که در هر بخش کتاب Go Getter 3 وجود دارد، کاملاً مطابق با حرف­‌هاییست که در طول روز بین افراد ردوبدل می­شود و درنتیجه زبان­‌آموزان می­توانند با تمرین چندباره این بخش، تمام نکات کلیدی مورد نیاز برای داشتن یک مکالمه بی‌­نقص را بیاموزند.

سندی زرواس و کترین برایت، درباره نویسندگان کتاب Go Getter 3

سندی زرواس (Sandy Zervas) و کترین برایت (Catherine Bright)، که هردو از نویسندگان مشهور و اساتید برجسته هستند، مجموعه کتاب­‌های Go Getter را به رشته تحریر در­آورده‌­اند. یکی از دلایل محبوبیت این دو نویسنده استفاده از روش‌­هایی نوین برای آموزش زبان انگلیسی است. این دو نفر توانسته‌­اند با به‌­کارگیری متدهایی خلاقانه اشتیاق افراد را به یادگیری زبان انگلیسی تا حد بسیار بالایی افزایش دهند. درنتیجه کتاب­‌های آن‌­ها، با استقبال بی­‌نظیری در سراسر دنیا مواجه شده‌­است. از جمله کتاب­‌های دیگری که سندی زرواس به رشته تحریر درآورده­‌است می­توان به Wonderland Junior، Grammar Land وWider World و از جمله کتاب­‌های دیگری که کترین برایت نوشته­‌است می­توان به The Fossil Girl، Discover English،Our Discovery Island  و Today اشاره کرد.

مجموعه کتاب‌­های Go Getter را انتشارات پیرسون چاپ کرده­‌است. این انتشارات با همکاری بزرگ‌ترین نویسندگان و اساتید دنیا، تاکنون کتاب­‌های ارزشمندی را در سراسر دنیا منتشر کرده‌­است. انتشارات پیرسون علاوه بر کتاب، سالانه تعداد زیادی روزنامه و مجله نیز چاپ می­کند. در حال حاضر این انتشارات بزرگ­‌ترین ناشر کتاب در جهان به شمار می­‌آید و بزرگ­‌ترین شرکت خدمات آموزشی در دنیا محسوب می­شود. بنیان‌گذار این انتشارات ساموئل پیرسون است و دفترمرکزی آن در لندن قرار دارد. این انتشارات برای چاپ کتاب­‌هایش، از روش‌­های نوین حمایت می­کند و به همین دلیل آثارش و به ویژه کتاب‌­های آموزشی آن، در لیست پرفروش‌­ترین­‌های سراسر جهان قرار می­گیرند.

خرید کتاب زبان

خرید اینترنتی کتاب Go Getter 3 SB+WB+DVD با تخفیف از فروشگاه اینترنتی یکتا کتاب

کتاب Go Getter 3 SB+WB+DVD

کتاب Go Getter 3 SB+WB+DVD

Students' Book

Be inspired with colourful artwork, BBC content, step-by-step practice activities and language reference boxes!

  • Learn how to self-assess with Check yourself!, a key skill for future work
  • Get familiar with exam-style practice tasks for success in tests/exams
  • Remember and retain language through varied practice activities, Language reference boxes and wordlists
  • Improve accuracy with step-by-step practice activities
  • BBC Get Culture! lessons
  • Material for 70-120+ class hours

Workbook

Reinforce Student Book material with a full colour Workbook, plus an access code for Extra Online Practice

  • Additional grammar, vocabulary and skills practice plus CLIL sections
  • Learn to work independently, a skill for further studies and the workplace
  • Have fun with English through games and activities, both print and online
  • Access course video and interactive activities through Extra Online Practice
  • Extra Online Practice gives students access to all course videos and audio

MyEnglishLab

Interactive online Workbook with instant feedback and embedded audio, plus Extra Online Practice

Access MyEnglishLab via the Pearson English Portal

MyEnglishLab offers additional benefits such as automated marking and extra support for students, online hints, tips and feedback, helping you to access learning anytime, anywhere

  • Receive motivating hints and tips to encourage and support learning
  • Remediation activities available for some activities, automatically identifying areas of need and reinforcing learning
  • Increased motivation of a digital learning environment
  • Access course video and interactive activities through Extra Online Practice
ناشر انتشارات Pearson
نویسنده
طبقه بندی
نوبت چاپ 3
تاریخ چاپ ۱۳۹۹
قطع کتاب رحلی
تعداد صفحات ۱۲۸
قیمت پشت جلد ۳۲۵,۰۰۰ تومان
قیمت فروش ۱۹۵,۰۰۰ تومان
زبان کتاب انگلیسی

شما میتوانید نظر خود را در مورد این مطلب بیان کنید.

ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
حروف بزرگ و کوچک یکسان است.
Lets Go 1 Fourth Edition
۹۰,۰۰۰ تومان
۵۴,۰۰۰ تومان
Family and Friends 4
۵۰,۰۰۰ تومان
Hip Hip Hooray 4
۲۴۰,۰۰۰ تومان
۱۲۰,۰۰۰ تومان
Family and Friends 5
۵۰,۰۰۰ تومان
English Time 3
۹,۰۰۰ تومان
Backpack 3
۲۹۰,۰۰۰ تومان
۱۷۴,۰۰۰ تومان
Magic Time 2 Student Book & Workbook 2nd Edition with CD
۱۸۰,۰۰۰ تومان
۹۹,۰۰۰ تومان
Lets Go 5 Fourth Edition
۱۵۰,۰۰۰ تومان
۹۰,۰۰۰ تومان