پشتیبانی و سفارش تلگرام و واتس‌اپ: ۰۹۱۲۳۲۲۹۲۷۵ | ۰۲۱۶۶۹۶۰۹۱۴ | ۰۲۱۶۶۴۹۹۴۱۴

Got it 1B 2nd

ناشر انتشارات Oxford
نویسنده
تعداد صفحات ۸۰
قیمت پشت جلد ۱۵۰,۰۰۰ تومان
قیمت فروش ۹۰,۰۰۰ تومان
۴۰٪ تخفیف

کتاب Got it 1B 2nd+DVD

کتاب های آموزشی Got it

  • مطالب مرتبط و مناسب، درک مطلب زبان آموز را محک می زند و آن ها را تشویق می کند تا ساختارهای کلامی جدید بسازند.
  • کشف و ماجراجویی هدایت شده از طریق دیالوگ های این کتاب امکان پذیر است و شخصی سازی مطالب به زبان آموزان این امکان را می دهد تا معنی و کاربرد کلام را درک کنند و پیش از استفاده از فحوای کلام در موقعیت های رسمی آن را تمرین کنند و آمادگی کامل داشته باشند.
  • بخشی به نام Culture Club و برنامه های درسی با چند هدف مشخص، باعث می شود مهارت های زبانی زبان آموزان در بازه گسترده تری از دنیای انگلیسی زبان ها تقویت شود.
  • بخش هایی در این کتاب وجود دارند که زبان آموزان می توانند به طور مداوم مطالبی را که مطالعه کرده اند مرور کنند و می توانند خودشان را محک بزنند. این قسمت ها به زبان آموزان کمک می کنند میزان پیشرفت خودشان را در قالب مرجع چارچوب اتحادیه اروپا بررسی کنند.

نحوه کار مجموعه کتاب های Got it!

کتاب های آموزشی Got it! دوره ای جامع و خلاقانه هستند که طیف وسیعی از منابع آموزشی و کمک آموزشی برای زبان آموز دارند ولی با کتاب ها و منابع مختلف، حمایت و انعطاف پذیری برای مدرس را هم فراهم می کند.

با ارائه نکات گرامری از طریق دیالوگ ها یا متن و تحلیل های دقیق، زبان آموزان می توانند فهم معنی و متن را در خودشان محک بزنند. با شیوه تدریس این کتاب زبان آموزان تشویق می شوند ساختارهای کلامی جدید بسازند و فرصت هایی در اختیار آن ها قرار می گیرد تا معنی کلام را درک کنند و پیش از آنکه از ساختارهای زبانی در موقعیت های رسمی استفاده کنند؛ معنی و کاربرد آن ها را یاد بگیرند. این شیوه به آن ها این امکان را می دهد تا زبان را به طور کامل و عمیق درک کنند و این حس پیروزی آن ها را تشویق می کنند یادگیری زبان انگلیسی را ادامه بدهند.

با تمرکز قوی روی دیالوگ و تمرین مکالمه و شخصی سازی مطالب، زبان آموزان می توانند بفهمند و درک کنند زبان انگلیسی دقیقا چطور به آن ها خدمت می کند. درس هایی با هدف آموزش مهارت های خاص، این مسئله را امکان پذیر می کند و شایستگی و توانایی زبان آموز را بیش از پیش شکوفا می کند.

با وجود طیف گسترده ای از عناصر آموزشی، مجموعه Got it! تضمین می کند هر درس متنوع و سرگرم کننده است. فرقی نمی کند نسخه چاپی، نسخه دیجیتال یا ترکیبی از هر دوی آن ها را انتخاب کنید؛ منابعی که در اختیار شما قرار می گیرد بالاترین سطح کیفیت، پیشتیبانی و انعطاف پذیری را ارائه می کنند.

بخش Online Skills Practice (تمرین آنلاین مهارت ها) در نسخه Got it! Plus، طیف گسترده ای از منابع را در اختیار شما قرار می دهد که مدیریت آن ها با سیستم مدیریت یادگیری (Learning Management System) آنلاین بسیار راحت است. مدرسان هم می توانند در روند یادگیری زبان آموزان با این نظام آموزشی به طور همزمان به آن ها کمک کنند و این کار باعث می شود زبان آموزان تشویق شوند و فیدبک های لازم را بگیرند.

حفظ انگیزه و شوق زبان آموزان نوجوان برای ادامه یادگیری زبان انگلیسی، یکی از مهم ترین و دشوارترین چالش های مدرسان زبان است. به همین دلیل موضوعات هر درس با دقت و وسواس زیادی انتخاب شده اند تا به مدرسان و زبان آموزان کمک کنند همیشه از نظر فرهنگی به روز باشند و مطالب، جذاب و مطابق سلیقه زبان آموزان باشد. طیف وسیعی از موضوعات که پیرامون مسائل مختلف روزانه و اجتماعی هستند، درک و فهم زبان آموزان را تقویت می کند.

رسیدن به موفقیت های کوچک و مقطعی اما ادامه دار، بهترین راه است برای اینکه زبان آموزان مشتاق یادگیری بمانند. با در نظر گرفتن چنین دیدگاهی، این کتاب فرصت های زیادی در اختیار زبان آموز قرار می دهد تا مهارت های خودشان را محک بزنند و روند پیشرفتشان را رصد کنند.

خرید کتاب زبان

خرید اینترنتی کتاب Got it با تخفیف از فروشگاه اینترنتی یکتا کتاب

کتاب Got it 1B 2nd+DVD

کتاب Got it 1B 2nd+DVD

With an emphasis on meaningful communication and skills development, Got it! Second Edition builds students’ confidence to communicate in English

Got it! Second Edition retains the tried and tested formula of the first edition with 100% new content. Language is presented in context at the start of every unit in a photo-story in the lower levels and in an interesting, teen-appropriate text in higher levels. The guided discovery approach to grammar encourages students to reflect on the language they are learning and supports autonomous learning

ناشر انتشارات Oxford
نویسنده
طبقه بندی
نوبت چاپ 2
تاریخ چاپ ۱۳۹۹
شابک 9780194463478
قطع کتاب رحلی
تعداد صفحات ۸۰
قیمت پشت جلد ۱۵۰,۰۰۰ تومان
قیمت فروش ۹۰,۰۰۰ تومان
زبان کتاب انگلیسی

شما میتوانید نظر خود را در مورد این مطلب بیان کنید.

ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
حروف بزرگ و کوچک یکسان است.
Lets Go 1 Fourth Edition
۹۰,۰۰۰ تومان
۵۴,۰۰۰ تومان
Family and Friends 4
۵۰,۰۰۰ تومان
Hip Hip Hooray 4
۲۴۰,۰۰۰ تومان
۱۲۰,۰۰۰ تومان
Family and Friends 5
۵۰,۰۰۰ تومان
English Time 3
۹,۰۰۰ تومان
Backpack 3
۲۹۰,۰۰۰ تومان
۱۷۴,۰۰۰ تومان
Magic Time 2 Student Book & Workbook 2nd Edition with CD
۱۸۰,۰۰۰ تومان
۹۹,۰۰۰ تومان
Lets Go 5 Fourth Edition
۱۵۰,۰۰۰ تومان
۹۰,۰۰۰ تومان