پشتیبانی و سفارش تلگرام و واتس‌اپ: ۰۹۱۲۳۲۲۹۲۷۵ | ۰۲۱۶۶۹۶۰۹۱۴ | ۰۲۱۶۶۴۹۹۴۱۴

Best Self

Best Self
ناشر Dey Street Books
نویسنده
تعداد صفحات ۳۵۰
قیمت پشت جلد ۸۰,۰۰۰ تومان
قیمت فروش ۴۸,۰۰۰ تومان
۴۰٪ تخفیف

کتاب Best Self

کتاب خود برتر Best Self اثر مایک بایر Mike Bayer

کتاب Best Self: Be You, Only Better اولین کتاب از مربی زندگی، توسعه شخصی و متخصص اعتیاد، «مایک بایر» (Mike Bayer)، است که به «مربی مایک» (Coach Mike) هم معروف است. او در کتاب «خود برتر: خودت باش، فقط کمی بهتر» برنامه‌ای انگیزشی و نیروبخش را ارائه می‌دهد تا به شما کمک کند که بتوانید بسنجید زندگی شما در کجای مسیر قرار دارد، یک بار و برای همیشه مشخص کنید که چه کسی می‌خواهید باشید، کجا می‌خواهید بروید و زندگی اصیل و تا ابد شادی را داشته باشید. این کتاب در سال ۲۰۱۹ چاپ شد و از پرفروش ترین کتاب‌های «نیویورک تایمز» (New York Times) بود.

خلاصه کتاب Best Self

به زندگی روزمره خود فکر کنید و بررسی کنید به این سوال‌ها چگونه جواب می‌دهید؟ آیا در حال پیشرفت کردن هستید یا نه؟ آیا روزتان سرشار از کار، روابط و فعالیت‌هایی است که در تناسب با خود اصیلتان است یا احساس می‌کنید روی دایره مسئولیت‌ها حبس شده‌اید؟ اگر آرزوی زندگی بهتری را دارید، اکنون زمانی است که این رویا‌ها را به واقعیت تبدیل کنید. ابزار‌هایی که لازم دارید در دسترستان است. برای داشتن یک زندگی که در عمیق‌ترین سطوح به شما حس رضایت بدهد، کتاب Best Self اینجاست تا شما را راهنمایی کند. «مایک بیر»، که توسط هزاران مشتری خود که زندگیشان را عوض کرده به «مربی مایک» معروف است، به همه از جمله ستارگان پاپ و مدیران تجاری تا افرادی مانند شما کمک کرده تا به آزادی اینکه برترین خودشان باشند، برسند. او این کار را با پرسش سوال‌هایی سخت می‌کند. از جمله ‌«ارزش‌های اصلی شما چه هستند؟»، «هر شب که به تخت‌ خواب می‌روید، آیا احساس می‌کنید از موقعی از خواب بیدار شدید اطلاعات بیشتری دارید؟» و « آیا به بعضی از جنبه‌های سلامت جسمی از روی ترس یا عدم پذیرش، بی‌توجهی می‌کنید؟» و باعث می‌شود تا آنها خود برتر و «ضدخود» (Anti Self)، را ببینند و بتوانند آن‌ها را تشخیص دهند و از همدیگر متمایر کنند. «مربی مایک»، به عنوان یک متخصص سلامت روان، یک مربی توسعه شخصی و یک مامور تغییر همه کاره، روش‌های بی‌نظیری را دیده که در آنها زندگی با صداقت و شفافیت می‌تواند بهتر شود. او به خاطر اینکه با مشاجرات درونی خودش رو‌به‌رو شده و بر آنها غلبه کرده است، درگیری‌های ما را به خوبی درک می‌کند. او می‌داند که تغییر همواره ممکن است.

با کار کردن بر روی هفت حوزه زندگی که شامل حوزه‌های اجتماعی، شخصی، سلامت، تحصیلات، روابط، اشتغال و توسعه روحانی می‌شود، کتاب Best Self کتابی تعاملی و در دسترس است که همه دانش «مربی مایک» را در این راهنمای کوچک و متمرکز خلاصه می‌کند تا آتش خواسته‌ی همه برای تغییر را شعله‌ور سازد. این کتاب که پر است از سوال‌های آشکارکننده و پرسشنامه‌های تامل برانگیز، قدرت این را به شما می‌دهد که تا اصل خود را بپذیرید، متوجه شوید که چه چیزی سرعت شما را کم می‌کند و زندگی خود را در بهترین حالت ممکن، برای همیشه ادامه دهید.

درباره کتاب Best Self

این کتاب که از پرفروش‌ترین کتاب‌های موفقیت «نیویورک تایمز» در سال ۲۰۱۹ بود، مورد استقبال بسیاری از جمله ستارگان پاپ قرار گرفت. خود «مربی مایک» درباره دلیل نوشتن این کتاب می‌گوید: «من این تعالیم را به صورت فردی به همه کسانی که با من صحبت می‌کردند، می‌دادم. حال فکر کردم همه آنها را یک کتاب کنم تا میلیون‌ها نفر بتوانند از آنها استفاده کنند.»

«دکتر فیل» (Dr. Phil) مجری معروف و روانشناس در مورد این کتاب می‌گوید: «کتاب Best Self به شما کمک می‌کند تا از خود بپرسید که واقعا چه کسی می‌خواهید باشید؟ آیا این زندگی را که دارید، می‌خواهید؟ آیا هر روز را به عنوان خود برترتان زندگی میکنید؟ چه چیزی را امروز می‌توانید تغییر دهید؟»

«جنیفر لوپز» (Jennifer Lopez)، بازیگر و خواننده معروف درباره‌ی کتاب گفته است: «وقتی کتاب Best Self را می‌خوانید، فرمول «مربی مایک» برای قدرت تغییر را متوجه می‌شوید. او مردم را تشویق می‌کند تا در عمق وجود خود بروند و از خود سوال‌های پایه‌ای ولی مهم مانند: واقعا چه چیزی می‌خواهند و از چه چیزی می‌ترسند را بپرسند. او مردم را برای اشتیاق به زندگی اصیل به چالش می‌کشد. خواندن این کتاب برای همه کسانی که می‌خواهند در همه زمینه‌ها پیشرفت کنند، ضروری است.»

مایک بایر، درباره نویسنده کتاب Best Self

«مایک بایر» که همه او را به عنوان «مربی مایک» می‌شناسند، موسس و رئیس مراکز CAST، کلینیکی برای هنرمندان، ورزشکاران، مدیران و هر کس که می‌خواهد تا اصیل‌تر، موفق‌تر و شادتر زندگی کند، است. او این مرکز را بیش از ده سال پیش راه‌اندازی کرد و این باعث شد تا در پشت صحنه‌ها به معروفیت برسد. «بایر» مربی زندگی ۴۱ ساله است که در هالیوودِ لس‌آنجلس زندگی می‌کند. ماموریت او کمک کردن به مردم است تا به اهداف خود برسند و تبدیل به خود برترشان شوند. او همچنین یکی از اعضای ثابت برنامه تلویزیونی «دکتر فیل» است.

خرید کتاب زبان

خرید اینترنتی کتاب Best Self با تخفیف از فروشگاه اینترنتی یکتا کتاب

کتاب Best Self

کتاب Best Self

Foreword by Dr. Phil McGraw

Ask yourself…are you truly who you want to be? Is this the life you really want? Are you living each day as your best self? What can you change, today

 

How would you answer those questions? Think about your daily life. Are you thriving, or going through the motions? Are your days full of work, relationships and activities that are true to your authentic self, or do you feel trapped on a treadmill of responsibility? If you dream of a better life, now is the time to turn your dream into reality. And the tools you need are within your grasp, to design a life that is fulfilling on the deepest levels. Best Self will show you how

Mike Bayer, known to the thousands of clients whose lives he has changed as Coach Mike, has helped everyone from pop stars to business executives to people just like you discover the freedom to be their best selves. By asking them and leading them to ask themselves a series of important but tough questions—such as “What are your core values?”  “Do you go to bed each day more knowledgeable than when you woke up?” and “Am I neglecting some aspect of my physical health out of fear or denial?”—he helps them see what their Best Selves and Anti-Selves really look like. As a mental health specialist, a personal development coach, and an all-around change agent, Mike has seen the amazing ways in which lives can improve with honesty and clarity.  He understands our struggles intimately, because he’s faced—and overcome—his own. And he knows that change is possible

By working through each of the Seven SPHERES of life—Social, Personal, Health, Education, Relationships, Employment and Spiritual Development—Best Self is an accessible and interactive book that distills all of Coach Mike’s wisdom into a compact, focused guide that will ignite anyone’s desire for change. Chock full of revealing quizzes, and full of provocative questionnaires, Best Self will empower you to embrace your authenticity, acknowledge what is holding you back, and break through to live a passionate life to the fullest, forever

ناشر Dey Street Books
نویسنده
طبقه بندی
نوبت چاپ 2
تاریخ چاپ ۱۳۹۹
شابک 9780062911725
قطع کتاب رقعی
تعداد صفحات ۳۵۰
قیمت پشت جلد ۸۰,۰۰۰ تومان
قیمت فروش ۴۸,۰۰۰ تومان
زبان کتاب انگلیسی

شما میتوانید نظر خود را در مورد این مطلب بیان کنید.

ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
حروف بزرگ و کوچک یکسان است.
F**k It Do What You Love
۱۴۰,۰۰۰ تومان
۸۴,۰۰۰ تومان
Who Moved My Cheese
۵۰,۰۰۰ تومان
۳۰,۰۰۰ تومان
Atomic Habits
۱۸۰,۰۰۰ تومان
۱۰۸,۰۰۰ تومان
A Brief History of Time
۴۰,۰۰۰ تومان
Rules of Love
۱۶۰,۰۰۰ تومان
۹۶,۰۰۰ تومان
How The Secret Changed My Life
۱۸۰,۰۰۰ تومان
۱۰۸,۰۰۰ تومان
Stop Doing That Sh*t
۱۲۰,۰۰۰ تومان
۷۲,۰۰۰ تومان
The Art of Seduction
۴۰۰,۰۰۰ تومان
۲۲۰,۰۰۰ تومان