پشتیبانی و سفارش تلگرام و واتس‌اپ: ۰۹۱۲۳۲۲۹۲۷۵ | ۰۲۱۶۶۹۶۰۹۱۴ | ۰۲۱۶۶۴۹۹۴۱۴

Are You the One for Me

Are You the One for Me
ناشر انتشارات Harper Collins
نویسنده
تعداد صفحات ۳۶۸
قیمت پشت جلد ۲۲۰,۰۰۰ تومان
قیمت فروش ۱۳۲,۰۰۰ تومان
۴۰٪ تخفیف

کتاب Are You the One for Me? : How to Have the Relationship You'Ve Always Wanted

کتاب آیا تو آن گمشده‌ام هستی Are You the One for Me اثر باربارا دی آنجلیس Barbara De Angelis

همه افراد امیدوارند که در زندگی خود با نیمه گمشده خود مواجه شوند و باقی عمرشان را در خوشبختی بهشتی بگذرانند. اما واقعیت این است که قبل از پیدا کردن نیمه گمشده، افراد مرتکب اشتباهاتی در انتخاب شریک زندگی شان می‌شوند. این اشتباهات اغلب به ناراحتی و دل‌شکستگی و گاهی خشم منتهی می‌شود و حتی ممکن است دیگر امید به پیدا کردن نیمه گمشده، به کلی رها شود. در کتاب Are You The One for Me راهکارهایی ارائه می‌شود که در انتخاب‌ها به شما کمک می‌کند و می‌تواند معیاری باشد که با آن گمشده خود را پیدا می‌کنید. 

خلاصه کتاب Are You The One for Me

با خواندن کتاب Are You The One for Me متوجه می‌شویم، عشق همیشه کافی نیست. عاشق شدن تجربه جادویی و قدرتمندی است و هر مکالمه و بوسه‌ای به نظر بهترین و تکرارنشدنی‌ترین اتفاق دنیاست. اما خیلی زود این عشق کورکننده تبدیل به «رابطه» می‌شود و ما با واقعیت زندگی درباره تقسیم زندگی‌مان با انسان دیگری مواجه می‌شویم. بعد از اینکه آن هفته‌های رویایی تبدیل به ماه‌های معمولی می‌شوند، ناگهان از خود می‌پرسیم: «آیا این فرد برای من مناسب است؟»

اگر تا به حال در یک رابطه جدی بوده‌اید، حتما قبل از تعهد و ازدواج از خودتان این سوال را پرسیده‌اید. پس از دلشکستگی‌های زیاد، افراد به خودشان می‌آیند و می‌فهمند با وجود تمام خصوصیت خوب خود و شریکشان، آنها برای هم مناسب نبوده‌اند. می‌فهمند که انتخاب‌های نادرست و عاشقِ افراد اشتباه شدن، آنها را به سوی درد و رنج می‌کشاند. اما «باربارا» در این کتاب، پس از 5 سال تحقیق، دانسته‌های خود درباره پیدا کردن عشق مناسب و درست را به اشتراک می‌گذارد تا همه خواننده ها از عشق و رابطه‌ای خوشحال‌کننده و رضایت‌بخش بهره‌مند شوند.

در فصلهای این کتاب درباره مسائلی مثل: خصوصیاتی که باید در شریکتان باشد، چطور نقص‌های اساسی را ببینید، چرا عاشق افراد اشتباه می‌شوید، چطور کودکیتان در زندگی احساسی شما تاثیر می‌گذارد و فرمول همخوانی با شریک زندگی، مطالب مفید و کاملا کاربردی جمع آوری شده تا انتخاب بعدی شما در عشق را موفقیت آمیز کند.

درباره کتاب Are You The One for Me

روانشناس خانواده، « باربارا دی آنجلیس» (Barbara De Angelis) در کتاب Are You The One for Me به مهمترین مسئله در روابط، یعنی انتخاب فرد درست، می‌پردازد و با ارائه توصیه‌های عملی و کاربردی خواننده را به سمت انتخاب شریک متناسب هدایت می‌کند. این کتاب که برای اولین بار در سال 1993 منتشر شد، در ژانر روانشناسی و موفقیت قرار می‌گیرد و نویسنده با به اشتراک گذاشتن اطلاعات ارزشمندش در زمینه روانشناسی روابط، سعی بر بهبود روند انتخاب معشوقه و کم کردن دل‌شکستگی بر اثر انتخاب‌های نابجا و نادرست دارد.

نویسنده مطالعه کتاب «آیا تو آن گمشده‌ام هستی؟» را به افرادی که ازدواج کرده اند اما هنوز فکر می‌کنند که می‌توانند خوشحال‌تر از این باشند، افراد مجرد که از انتخاب‌های اشتباه خسته شده‌اند و کسانی که عاشقند اما مطمئن نیستند که فردی که عاشقش شده‌اند برای آنها مناسب است یا نه، پیشنهاد می‌کند. «باربارا دی آنجلیس»  با بکارگرفتن ترفندها و نکاتی که در تحقیقاتش یافته است، زندگی و روابط هزاران نفر را دگرگون کرده و فرمولی برای عشق ماندگار ارائه می‌کند و به خواننده کمک می‌کند که با شناخت خود، به انتخاب شریکش کمک کند.

مجله‌ی (Kirkus) درباره این کتاب نوشته است: «نویسنده کتاب پرفروش (رازهایی درباره مردان که هر زنی باید بداند) این بار انتخاب‌های عشقی اشتباه را کالبدشکافی می‌کند و با کوییزها و لیست‌هایش اطلاعات روانشناسانه را برای مخاطب ساده و قابل هضم می‌کند. خوانندگانی که تجربیات تلخی از روابط گذشته داشتند، در این کتاب راهنمایی‌های خوبی پیدا می‌کنند و از خواندنش پشیمان نخواهند شد.»

خرید کتاب زبان

خرید اینترنتی کتاب Are You The One for Me با تخفیف از فروشگاه اینترنتی یکتا کتاب

ارسال سریع کتاب های زبان با تخفیف به تمام نقاط کشور

کتاب Are You the One for Me? : How to Have the Relationship You'Ve Always Wanted

کتاب Are You the One for Me? : How to Have the Relationship You'Ve Always Wanted

Now you can have the relationship you've always wanted


From Barbara De Angelis, author of 14 bestselling relationships titles and internationally-recognised relationship psychologist, comes the definitive book on compatibility


Are You The One For Me? is an engaging and lucid guide to creating - and sustaining - the fulfilling relationship you deserve


World-renowned relationship counsellor Barbara De Angelis reveals everything you need to know about compatibility. You'll learn:




Why you've chosen the partners you have - and how to make better choices
How much sexual chemistry you and your partner really have
The ten types of relationships that won't work
How your childhood memories may be affecting your love life
The six essential qualities to look for in a mate
How to spot fatal flaws in a partner
Why you may be falling in love for the wrong reason


If you're single or divorced: read this book to understand why your past choices weren't right for you and how to get it right this time


If you're in love: learn how to be 100% certain that this relationship is the one for you


If you're married: discover how to understand and balance your differences so that you can live happily together every day


Repackaged and redesigned for the modern reader with an iconic new cover, Are You The One For Me? is the last word in finding the right type of companionship for you

ناشر انتشارات Harper Collins
نویسنده
طبقه بندی
نوبت چاپ 2
تاریخ چاپ ۱۴۰۰
شابک 9780722532980
قطع کتاب وزیری
تعداد صفحات ۳۶۸
قیمت پشت جلد ۲۲۰,۰۰۰ تومان
قیمت فروش ۱۳۲,۰۰۰ تومان
زبان کتاب انگلیسی

شما میتوانید نظر خود را در مورد این مطلب بیان کنید.

ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
حروف بزرگ و کوچک یکسان است.
F**k It Do What You Love
۲۳۰,۰۰۰ تومان
۱۳۸,۰۰۰ تومان
Who Moved My Cheese
۶۰,۰۰۰ تومان
۳۶,۰۰۰ تومان
Atomic Habits
۱۸۰,۰۰۰ تومان
۱۰۸,۰۰۰ تومان
A Brief History of Time
۴۰,۰۰۰ تومان
Rules of Love
۱۶۰,۰۰۰ تومان
۹۶,۰۰۰ تومان
How The Secret Changed My Life
۱۸۰,۰۰۰ تومان
۱۰۸,۰۰۰ تومان
Stop Doing That Sh*t
۱۲۰,۰۰۰ تومان
۷۲,۰۰۰ تومان
The Art of Seduction
۴۰۰,۰۰۰ تومان
۲۲۰,۰۰۰ تومان