پشتیبانی و سفارش تلگرام و واتس‌اپ: ۰۹۱۲۳۲۲۹۲۷۵ | ۰۲۱۶۶۹۶۰۹۱۴ | ۰۲۱۶۶۴۹۹۴۱۴

The Midnight Library

The Midnight Library
ناشر انتشارات Canongate Books
نویسنده
تعداد صفحات ۲۸۸
قیمت پشت جلد ۳۰۰,۰۰۰ تومان
قیمت فروش ۱۶۵,۰۰۰ تومان
۴۵٪ تخفیف

کتاب The Midnight Library
وقتی نورا سید خود را در کتابخانه نیمه شب می یابد ، فرصتی برای درست کردن اوضاع پیدا می کند. زندگی او تاکنون پر از بدبختی و پشیمانی بوده است. او احساس می کند همه را ناامید کرده است ، از جمله خودش. اما همه چیز در شرف تغییر است.

کتابهای موجود در کتابخانه نیمه شب ، نورا را قادر می سازد طوری زندگی کند که گویی کار دیگری انجام داده است. با تلاش یک دوست قدیمی ، حالا که می خواهد زندگی بی نقص خود را دنبال کند ، می تواند همه پشیمانی های خود را برطرف کند. اما اوضاع همیشه آن چیزی که تصور می کرد نیست و به زودی انتخاب های او کتابخانه و خودش را در معرض خطر جدی قرار می دهد.

قبل از اینکه زمان تمام شود ، او باید به این سوال نهایی پاسخ دهد: بهترین راه برای زندگی چیست؟

کتاب کتابخانه نیمه شب The Midnight Library اثر مت هیگ Matt Haig

تصور کنید مکانی وجود دارد که با وارد شدن به آن، بتوانید تمام اشکال دیگری که زندگی‌تان می‌توانست باشد را ببینید. زندگی‌هایی که شاید از زندگی کنونی شما، خیلی بهتر باشند. «مت هیگ» در رمان The Midnight Libarary (کتابخانه نیمه‌شب) به شما فرصت این را می‌دهد که انتخاب‌هایتان را به چالش بکشید. انتخاب‌هایی که می‌توانست سرنوشت شما را به کلی تغییر دهد.

فرار به دنیای بهتر: خلاصه کتاب The Midnight Libarary

کتاب The Midnight Libarary زندگی یک دختر رنج‌کشیده را نشان می‌دهد. دختری که «نورا» نام دارد. او می‌تواند با وارد شدن به کتابخانه نیمه‌شب، تمام زندگی‌های دیگری که می‌توانست داشته باشد را ببیند. زندگی او می‌توانست طور دیگری رقم بخورد اگر اشتباه‌های خود را جبران می‌کرد و دست به انتخاب‌های بهتری می‌زد. زندگی نورا سراسر شکست و پشیمانی‌ست. همه از دست او ناامید شده‌اند، حتی خودش. اما حالا فرصتی دارد که به کتابخانه نیمه‌شب وارد شود و داستان زندگی‌اش را طور دیگری بنویسد. اما اینجا یک سوال بسیار مهم پیش می‌آید: «بهترین راه برای زندگی‌کردن کدام است؟»

نورا حالا می‌خواهد بداند اگر هرجای زندگی‌اش، دست به انتخاب دیگری می‌زد، چه اتفاقی برایش می‌افتاد؟ در این کتابخانه فرصتی برایش پیش می‌آید که همه‌چیز را روبه‌راه کند و سرنوشتش را طور دیگری رقم بزند. او باید در این کتابخانه، به درون خودش نگاهی بیندازد تا آنچه را که واقعاً از این زندگی می‌خواهد پیدا کند. اما همزمان باید بداند که با رفتن به آنجا، هم خودش و هم کتابخانه را در معرض خطرهای بزرگی قرار می‌دهد.

در بخشی از کتاب The Midnight Libarary می‌خوانیم:

Between life and death there is a library, and within that library, the shelves go on forever. Every book provides a chance to try another life you could have lived. To see how things would be if you had made other choices… Would you have done anything different, if you had the chance to undo your regrets?

فرصتی برای جبران اشتباه: درباره کتاب The Midnight Libarary

کتاب The Midnight Libarary بیش از همه می‌خواهد به شما نشان دهد که انتخاب‌هایتان را دست کم نگیرید. شاید فکر کنید که با خواندن آن قرار است آه بکشید و تمام وجودتان پر از حسرت شود. اما نه، هدف این کتاب چیز دیگری است. اگر فکر می‌کنید که داشتن یک شغل خوب یا یک همسر بی‌نظیر می‌تواند یک آدم خوشبخت‌تر از شما بسازد، بهتر است حتماً داستان این کتاب را بخوانید تا یک انقلاب بزرگ در طرز فکرتان ایجاد شود. در کتابخانه نیمه‌شب قرار است زندگی‌های موازی را تجربه کنید. زندگی‌هایی که با انتخاب‌های دیگری از شما، پیش می‌رفت. دقیقاً همان سرنوشتی که به یک حسرت بزرگ در وجود شما تبدیل شده‌است. اما حالا وقتش رسیده که بدانید حسرت‌ها شما را به یک آدم پژمرده تبدیل می‌کند. این کتاب می‌تواند ناجی شما باشد. شمایی که فقط حسرت انتخاب‌های نکرده‌تان را می‌خورید. شمایی که مدام با خود می‌گویید: «چرا این‌طور رفتار کردم؟ چرا فلان کار را انتخاب نکردم؟ اصلاً چرا زندگی من این‌طور پیش رفت؟»

نورا، به عنوان قهرمان داستان، قرار است سرنوشت‌های مختلفی از خود را تجربه کند تا دیگر کلمه حسرت برایش معنایی نداشته باشد. او  در زندگی‌های دیگری از خود قرار می‌گیرد که از زندگی کنونی‌اش، خیلی بهتر است. اما در نهایت درس‌های بزرگی می‌گیرد که برای ادامه زندگی بسیار مهم است.

خرید کتاب زبان

خرید اینترنتی کتاب The Midnight Library با تخفیف از فروشگاه اینترنتی یکتا کتاب

ارسال سریع کتاب های رمان انگلیسی با تخفیف به تمام نقاط کشور

کتاب The Midnight Library

کتاب The Midnight Library

The touching, funny and heartwarming new novel from the Sunday Times bestselling author of How to Stop Time and Reasons to Stay Alive

Between life and death there is a library

When Nora Seed finds herself in the Midnight Library, she has a chance to make things right. Up until now, her life has been full of misery and regret. She feels she has let everyone down, including herself. But things are about to change

The books in the Midnight Library enable Nora to live as if she had done things differently. With the help of an old friend, she can now undo every one of her regrets as she tries to work out her perfect life. But things aren't always what she imagined they'd be, and soon her choices place the library and herself in extreme danger

Before time runs out, she must answer the ultimate question: what is the best way to live

ناشر انتشارات Canongate Books
نویسنده
طبقه بندی
نوبت چاپ 3
تاریخ چاپ ۱۴۰۲
شابک 9781786892706
قطع کتاب رقعی
تعداد صفحات ۲۸۸
قیمت پشت جلد ۳۰۰,۰۰۰ تومان
قیمت فروش ۱۶۵,۰۰۰ تومان
زبان کتاب انگلیسی

شما میتوانید نظر خود را در مورد این مطلب بیان کنید.

ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
حروف بزرگ و کوچک یکسان است.
The Mortal Instruments  City of Bones 1
۸۰,۰۰۰ تومان
۴۸,۰۰۰ تومان
Harry Potter and the Sorcerers Stone Book 1
۲۲۰,۰۰۰ تومان
۱۲۱,۰۰۰ تومان
Black Milk
۵۰,۰۰۰ تومان
Harry Potter and the Cursed Child  Parts 1 & 2 Book 8
۱۶۰,۰۰۰ تومان
۸۸,۰۰۰ تومان
Harry Potter And The Order Of The Phoenix Book 5
۵۰۰,۰۰۰ تومان
۲۷۵,۰۰۰ تومان
Eclipse
۲۰۰,۰۰۰ تومان
Heart of Dread Frozen Book 1
۱۵,۰۰۰ تومان
Harry Potter And The Chamber Of Secrets Book 2
۲۵۰,۰۰۰ تومان
۱۳۷,۵۰۰ تومان