پشتیبانی و سفارش تلگرام و واتس‌اپ: ۰۹۱۲۳۲۲۹۲۷۵ | ۰۲۱۶۶۹۶۰۹۱۴ | ۰۲۱۶۶۴۹۹۴۱۴

Notes on a Nervous Planet

Notes on a Nervous Planet
ناشر انتشارات Canongate Books
نویسنده
تعداد صفحات ۲۸۸
این کالا در حال حاضر موجود نمیباشد.

کتاب Notes on a Nervous Planet

کتاب یادداشت‌هایی برای سیاره‌ی پراسترس Notes on a Nervous Planet اثر مت هیگ Matt Haig

کتاب Notes on a Nervous Planet (یادداشت­‌هایی برای سیاره پر­استرس) یکی از آثار بی­‌نظیر «مت هیگ» (Matt Haig) نویسنده مشهور بریتانیایی است که اکثر کتاب‌هایش جزو پرفروش‌­ترین­‌های سراسر جهان قرار می­گیرند و به زبان­‌های مختلفی ترجمه می­شوند. این کتاب به روش‌­های حرفه­‌ای مربوط به غلبه بر استرس­‌های عصر کنونی می­پردازد و به ما کمک می­کند در این دنیای پر­اضطراب، با آرامش بیشتری زندگی کنیم.

خلاصه کتاب Notes on a Nervous Planet

کتاب Notes on a Nervous Planet به ما راه‌­های کاربردی بی‌­نظیری برای زندگی بهتر ارائه می­دهد. جامعه‌­ای که ما در آن زندگی می­کنیم، با روند بسیار تندی قابلیت دارد که ذهن ما را بیمار کند. شرایط حاکم بر عصر کنونی به گونه‌­ای است که همیشه ذهن ما را از شیوه زندگی­‌کردن‌مان ناراضی نگه می­دارد. وقتی رسانه‌ها، مفهموم خوشبختی و زندگی ایده‌­آل را تغییر می­دهند و آن را به شیوه‌­ای توصیف می­کنند که تنها قشر اندکی از جامعه قادرند خود را با آن وفق دهند، دیگر انسان به سختی می­تواند احساس رضایت از زندگی و خوشبختی را تجربه نماید. در هیچ دوره­‌ای از زندگی به اندازه حالا بحث در مورد «خوب به‌­نظر­رسیدن» تا این اندازه متنوع نبوده‌­است. ما اکنون زیر بمبارانی از انواع رژیم‌­های غذایی، انواع کرم‌­های جوان­‌کننده پوست، انواع و اقسام لوازم آرایشی، روغن­‌های بهبود­دهنده، لایه‌­برداری­‌های پوست، عمل­‌های جراحی پلاستیک و ماسک­‌های صورت قرار گرفته­‌ایم. اکثر انسان‌­های عصر جدید، به‌ویژه خانم‌­ها، در آرزوی فرار­کردن از خود واقعی­شان هستند و با تمام وجود دوست دارند تصویر دیگری از خودشان را در آینه ببینند و برای رسیدن به این آرزوی پوچ، دست به هرکاری می­زنند و تمام پول­‌های خود را هزینه می­کنند تا شرایط ظاهری­شان را بهبود بخشند. دنیای کنونی پر از آفت‌های تخریب­‌کننده­‌ایست که انسان‌­ها، بدون آگاهی، در آن غرق می­شوند و در نهایت آسیب­‌های جبران‌ناپذیر روحی و فیزیکی ناشی از آن، تاروپود زندگی­شان را به نابودی می­کشاند. علاوه‌­بر­این اعتیاد به اینترنت و شبکه­‌های مجازی، بر خلاف آن که به ظاهر، ارتباط انسان‌­ها را نزدیک‌­تر و صمیمی­‌تر می­کند، آن­‌ها را تنهاتر و افسرده‌­تر می‌سازد.

مت هیگ در کتاب یادداشت­‌هایی برای سیاره پر­استرس، اضطراب­‌های مختلف زندگی، که تمام آرامش و شادی درونی­مان را به تاراج برده­‌است، به صورت جداگانه بررسی می­کند و به ما نشان می­دهد که هرآنچه هستیم در حال حاضر برای خوشبخت­‌بودن کافی است و تنها چیزی که مهم است، پیشرفت دائمی با تکیه بر استعدادها و توانایی­‌های درونی­مان است.

درباره کتاب Notes on a Nervous Planet

هنگامی که مت هیگ، نویسنده کتاب Notes on a Nervous Planet دچار افسردگی شدید و سندروم هراس شد، مدت زمان زیادی طول کشید تا توانست تمام راه‌­هایی که جهان بیرونی انسان سلامتی روحی او را می­تواند تحت تأثیر قرار دهد کشف کند و آن­‌ها را به طور دقیق بشناسد. کتاب یادداشت­‌هایی برای سیاره پراسترس، مجموعه­‌ای بی‌­نظیر از تمامی مشاهدات او در این دوره است. او با نگاهی موشکافانه، تمامی موانعی که مانع خوشبختی انسان می­شود را جمع‌­آوری کرده و به بررسی آثار مخرب پیشرفت­‌های تکنولوژی بر سلامت روان انسان می­پردازد. هیگ با کلامی گیرا و صریح در کتاب موفقیت و انگیزشی خود به ما نشان می­دهد که چگونه تبلیغات و دنیای تجارت اجازه نمی­دهند که انسان آن‌قدر که شایسته است، شاد و خوشبخت زندگی کند. او همه‌­چیز را با نگاهی وسیع و متفاوت بیان می­کند و برای ما از نابرابری و تأثیرات رسانه‌­های اجتماعی می­گوید. همچنین هیگ به ما راهکارهایی جهت بهتر زیستن ارائه می­دهد؛ راهکارهایی برای بهترخوابیدن و بیشتر ورزش­‌کردن.

«نایجلا لاوسون»، روزنامه‌­نگار، مجری تلویزیون و نویسنده مشهور بریتانیایی درباره کتاب می­گوید: «این کتاب نشان‌­دهنده چگونه زیستن در زمان حال است. یادداشت‌­هایی برای سیاره پراسترس، در هر کجای دنیا که باشد، نظر خوانندگان خود را جلب می­کند و رضایت آن­‌ها را برمی‌­انگیزد».

«استیفن فرای» کمدین و نویسنده مشهور انگلیسی درباره کتاب می­گوید: «کتاب یادداشت­‌هایی برای سیاره پر استرس را دو بار در روز، قبل یا بعد غذا میل کنید! آن­گاه می­‌بینید که شما را سرشار از بینشی عمیق، بصیرت، عشق و لطافت طبع خواهد­ کرد».

روزنامه گاردین درباره کتاب می­گوید: «واقعاً دوست­‌داشتنی و تفکربرانگیز است. این کتاب به شما حرف‌های شگفت­‌انگیزی از زندگی در عصر دیجیتال و فرصت­‌ها و تهدید­های شبکه‌­های اجتماعی می­زند».

روزنامه «ساندی تایمز» درباره کتاب می­گوید: «لطیف، صادق و جذاب... هیگ با مهارتی شگفت­‌انگیز افسردگی را به ما نشان می‌دهد. این کتاب یک جانشین بسیار ارزشمند برای کتاب قبلی او، «دلایلی برای زنده­‌ماندن» (Reasons to Stay Alive)، است».

خرید کتاب زبان

خرید اینترنتی کتاب Notes on a Nervous Planet با تخفیف از فروشگاه اینترنتی یکتا کتاب

ارسال سریع کتاب های زبان با تخفیف به تمام نقاط کشور

کتاب Notes on a Nervous Planet

کتاب Notes on a Nervous Planet

The societies we live in are increasingly making our minds ill, making it feel as though the way we live is engineered to make us unhappy. When Matt Haig developed panic disorder, anxiety, and depression as an adult, it took him a long time to work out the ways the external world could impact his mental health in both positive and negative ways. Notes on a Nervous Planet collects his observations, taking a look at how the various social, commercial and technological "advancements" that have created the world we now live in can actually hinder our happiness. Haig examines everything from broader phenomena like inequality, social media, and the news; to things closer to our daily lives, like how we sleep, how we exercise, and even the distinction we draw between our minds and our bodies

ناشر انتشارات Canongate Books
نویسنده
طبقه بندی
نوبت چاپ 2
تاریخ چاپ ۱۴۰۰
شابک 9781786892676
قطع کتاب رقعی
تعداد صفحات ۲۸۸
قیمت پشت جلد ۱۳۰,۰۰۰ تومان
قیمت فروش ۷۸,۰۰۰ تومان
زبان کتاب انگلیسی

شما میتوانید نظر خود را در مورد این مطلب بیان کنید.

ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
حروف بزرگ و کوچک یکسان است.
F**k It Do What You Love
۱۴۰,۰۰۰ تومان
۸۴,۰۰۰ تومان
Who Moved My Cheese
۵۰,۰۰۰ تومان
۳۰,۰۰۰ تومان
Atomic Habits
۱۸۰,۰۰۰ تومان
۱۰۸,۰۰۰ تومان
A Brief History of Time
۴۰,۰۰۰ تومان
Rules of Love
۱۶۰,۰۰۰ تومان
۹۶,۰۰۰ تومان
How The Secret Changed My Life
۱۸۰,۰۰۰ تومان
۱۰۸,۰۰۰ تومان
Stop Doing That Sh*t
۱۲۰,۰۰۰ تومان
۷۲,۰۰۰ تومان
The Art of Seduction
۴۰۰,۰۰۰ تومان
۲۲۰,۰۰۰ تومان