پشتیبانی و سفارش تلگرام و واتس‌اپ: ۰۹۱۲۳۲۲۹۲۷۵ | ۰۲۱۶۶۹۶۰۹۱۴ | ۰۲۱۶۶۴۹۹۴۱۴

Reasons to Stay Alive

Reasons to Stay Alive
ناشر انتشارات Canongate Books
نویسنده
تعداد صفحات ۲۷۲
قیمت پشت جلد ۱۱۰,۰۰۰ تومان
قیمت فروش ۶۶,۰۰۰ تومان
۴۰٪ تخفیف

کتاب Reasons to Stay Alive

کتاب Reasons to Stay Alive (دلایلی برای زنده ماندن) یکی­ دیگر از آثار بی­‌نظیر «مت هیگ» (Matt Haig) نویسنده و روزنامه‌­نگار مشهور انگلیسی است که اکثر آثارش با استقبال بی­‌نظیری از سمت مخاطبان مواجه می­شود. نویسنده در این کتاب از روزهایی می­گوید که با افسردگی شدید مقابله میکرده است و به ما نشان می­دهد که چگونه توانسته از پس چنین روزهایی بربیاید.

خلاصه کتاب Reasons to Stay Alive

کتاب Reasons to Stay Alive روایت­گر داستانی الهام‌­بخش است از مت هیگ که با افسردگی شدیدی دست و پنجه نرم می­کرده است. او به ما می­گوید که ثانیه به ثانیه‌­اش چگونه بر او می­گذشت و چه احساسی داشت و چگونه این بیماری سخت، زندگی­‌اش را مختل کرده‌­بود. افسردگی مبارزه­‌ای است که اگر درمان نشود، می­تواند انسان را از پای درآورد. هیگ احساس می­کرد دیگر به آخر راه رسیده و هیچ امیدی برای آینده نداشت. او احساس تنهایی می­کرد و چون می­ترسید که از دید دیگران دیوانه به نظر برسد و با هیچ‌کس حرف نمی­زد. او از ترس اینکه دیگران ترکش کنند و تنها بماند، همیشه ظاهری آرام به خود می­گرفت و این بدترین قسمت افسردگی است. زیرا انسان فقط با حرف­‌زدن است که حالش را بهتر می­کند و می­تواند بارغم و غصه‌­ای که به دوش می­کشد را سبک‌­تر کند. این کلمات هستند که انسان را با جهان بیرون مرتبط می­کند و در نتیجه حرف­‌نزدن، ارتباط ما را به کلی با دنیای بیرونی قطع می­کند. علاوه‌­براین مت هیگ از مزایای «نوشتن» می­گوید. نوشتن می­تواند انسان را با خود واقعیش روبرو کند و درواقع همانند یک پلی او را از دنیای درونی خود، باخبر می­سازد. انسان با نوشتن است که می­تواند با خود واقعیش ارتباط برقرار کند. او در بخشی از کتاب دلایلی برای زنده‌­ماندن ، همه زمانی را که در اختیار داریم به آب درون یک بطری سربسته تشبیه می­کند. برای اینکه آب درون این بطری بیشتر باقی بماند، چه باید کرد؟ باید آن را آهسته نوشید و از طعم آن با تمام وجود لذت برد یا باید به یک‌باره آن را سرکشید تا زودتر تمام شود و چیزی از طعمش در خاطر انسان باقی نماند؟

مت هیگ به ما گوش­‌کردن را یاد می­دهد؛ گوش­‌کردن به صدای درونی خودمان. در بخشی از کتاب می­خوانیم: «روی این سیاره هفت میلیارد نوع عادی‌­بودن وجود دارد پس اگر افسرده شدید احساس غیرعادی بودن نکنید و بدانید افسردگی شاید جهنمی باشد برای پرداخت بهای بیداری در زندگی و تا زمانی که بر شما مسلط است به نظر نمی‌رسد ارزش این پرداخت را داشته باشد.»

درباره کتاب Reasons to Stay Alive

کتاب Reasons to Stay Alive یک کتاب بسیار خواندنی در ژانر کتاب‌های انگیزشی، موفقیت و بیزینس است و به خصوص برای کسانی است که دچار بیماری افسردگی هستند یا از اینکه افسردگی بگیرند، درهراسند. چون نویسنده کتاب شخصی بوده که توانسته غول افسردگی را شکست دهد و با عشق­‌ورزیدن به والدین و همسر خود، کتاب‌خواندن و نوشتن احساساتش را تحت کنترل بگیرد و بیماری را به طور کامل درمان کند، می­تواند حرف­‌هایش برای خوانندگان کتاب بسیار مؤثر واقع شود و به آن­‌ها کمک کند تا از زندگی خود با تمام وجود لذت ببرند و قدر لحظه‌­به­‌لحظه زندگی خود را بدانند.

کتاب دلایلی برای زنده­‌ماندن، اثری کوتاه و صریح است که روش‌­های درست برخورد با بحران­‌های روحی و روانی را در اختیار ما قرار می­دهد. کتابی تکان­‌دهنده و لذت­­‌بخش که به‌­راحتی می­تواند همانند یک مشاور خوب و حرفه­‌ای، در کنار انسان­‌هایی باشد که از افسردگی می‌­هراسند و دوست دارند باتمام وجود از زندگی لذت ببرند. زندگی همه انسان­‌ها با مشکلاتی روبرو می­شود که گاهی آن‌­ها را ناامید می­کند یا انگیزه ادامه‌­دادن را از آن­‌ها می­گیرد. اگر آن‌­ها در مقابل این مشکلات نتوانند از خود مراقبت کنند، نیازمند کسی یا چیزی هستند که یاری­‌رسان آن‌­ها باشد. مت هیگ با زبانی ساده و صادقانه، زندگی خود را شرح می­دهد تا الهام‌بخش هزاران نفری باشد که عمیقاً احساس ناراحتی و ناامیدی می­کنند و نمی­توانند از زندگی لذت ببرند. علاوه‌­بر­این، زبان طنز کتاب، به ما کمک می­کند که از خواندن آن لذت ببریم. او با یادآوری زیبایی­‌های زندگی به ما می­گوید که همیشه دلایلی برای زنده‌­ماندن وجود دارد.

خرید کتاب زبان

خرید اینترنتی کتاب Reasons to Stay Alive با تخفیف از فروشگاه اینترنتی یکتا کتاب

ارسال سریع کتاب های زبان با تخفیف به تمام نقاط کشور

کتاب Reasons to Stay Alive

کتاب Reasons to Stay Alive

Like nearly one in five people, Matt Haig suffers from depression. Reasons to Stay Alive is Matt’s inspiring account of how, minute by minute and day by day, he overcame the disease with the help of reading, writing, and the love of his parents and his girlfriend (and now-wife), Andrea. And eventually, he learned to appreciate life all the more for it
 
Everyone’s lives are touched by mental illness: if we do not suffer from it ourselves, then we have a friend or loved one who does. Matt’s frankness about his experiences is both inspiring to those who feel daunted by depression and illuminating to those who are mystified by it. Above all, his humor and encouragement never let us lose sight of hope. Speaking as his present self to his former self in the depths of depression, He is adamant that the oldest cliché is the truest—there is light at the end of the tunnel. He teaches us to celebrate the small joys and moments of peace that life brings, and reminds us that there are always reasons to stay alive

ناشر انتشارات Canongate Books
نویسنده
طبقه بندی
نوبت چاپ 2
تاریخ چاپ ۱۴۰۰
شابک 9781782115083
قطع کتاب رقعی
تعداد صفحات ۲۷۲
قیمت پشت جلد ۱۱۰,۰۰۰ تومان
قیمت فروش ۶۶,۰۰۰ تومان
زبان کتاب انگلیسی

شما میتوانید نظر خود را در مورد این مطلب بیان کنید.

ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
حروف بزرگ و کوچک یکسان است.
F**k It Do What You Love
۱۴۰,۰۰۰ تومان
۸۴,۰۰۰ تومان
Who Moved My Cheese
۵۰,۰۰۰ تومان
۳۰,۰۰۰ تومان
Atomic Habits
۱۸۰,۰۰۰ تومان
۱۰۸,۰۰۰ تومان
A Brief History of Time
۴۰,۰۰۰ تومان
Rules of Love
۱۶۰,۰۰۰ تومان
۹۶,۰۰۰ تومان
How The Secret Changed My Life
۱۸۰,۰۰۰ تومان
۱۰۸,۰۰۰ تومان
Stop Doing That Sh*t
۱۲۰,۰۰۰ تومان
۷۲,۰۰۰ تومان
The Art of Seduction
۴۰۰,۰۰۰ تومان
۲۲۰,۰۰۰ تومان