پشتیبانی و سفارش تلگرام و واتس‌اپ: ۰۹۱۲۳۲۲۹۲۷۵ | ۰۲۱۶۶۹۶۰۹۱۴ | ۰۲۱۶۶۴۹۹۴۱۴

HSK Standard Course+Workbook 2

HSK Standard Course+Workbook 2
ناشر انتشارات Beijing Language & Culture University Press
نویسنده
تعداد صفحات ۱۳۰
قیمت پشت جلد ۵۰۰,۰۰۰ تومان
قیمت فروش ۳۵۰,۰۰۰ تومان
۳۰٪ تخفیف

کتاب HSK Standard Course+Workbook 2+CD

کتاب HSK Standard Course 2 یکی از بهترین کتب یادگیری زبان چینی می‌باشد که با تلاش مشترک مطبوعات دانشگاه زبان و فرهنگ پکن و موسسه آزمون‌های بین‌المللی چین(CTI) گردآوری شده است. این کتاب به وسیله‌ی ارائه‌ی آموزش‌های نوین و آزمون‌های علمی و عملی، زبان چینی را در سطوح بالا و با متد استاندارد، به مخاطبان آموزش می‌دهد. نحوه‌ی طراحی و موضوعات ارائه شده در این کتاب به گونه‌ایست که خوانندگان، زبان چینی را همچون تفریح و سرگرمی فرامی‌گیرند.

این مجموعه در ۶ سطح طراحی و مطابق با معیارها و سرفصل‌های آزمون HSK به مخاطبان ارائه شده است. هر یک از این شش سطح شامل یک کتاب آموزشی اصلی و یک کتاب کار می‌باشد. زبان‌آموزان با تسلط بر این کتاب قادر خواهند بود تا کلمات و جملات چینی را درک کرده و از آن‌ها در صدد رفع نیازهای خود استفاده کنند. توانایی ارتباط برقرار کردن به شیوه‌ی صحیح، از دیگر مزیت‌های فراگیری این کتاب است؛ زیرا در نگارش این کتاب، حداکثر تلاش جهت تشریح موضوعات کاربردی و روزمره به عمل آمده است.

زبان چینی از پر کاربردترین زبان‌ها در سراسر جهان است. حدود ۱.۳ میلیارد نفر در دنیا به زبان چینی صحبت می‌کنند. اکثریت این جمعیت در جمهوری چین یا تایوان زندگی می‌کنند. زبان چینی استاندارد که ماندارین (Mandarin)نام دارد به عنوان زبان رسمی چین شناخته شده و توسط ۸۷۳ میلیون نفر صحبت می‌شود.

به دلیل قدمت کهن و جاذبه‌های گردشگردی همچون دیوار چین، قصر تابستانی پکن، معبد لاما، مقبره‌های کهن و … سالانه میلیون‌ها نفر از مردم جهان به چین سفر می‌کنند. کشور چین دارای غنی‌ترین و قدیمی‌ترین تاریخ دنیاست و داستان‌ها، افسانه‌ها و اشعار معروفی از دل آن بیرون آمده است.

در حال حاضر چین یکی از قدرت‌های اقتصادی دنیا به شمار می‌آید، لذا یادگیری این زبان می‌تواند برای تاجران و سرمایه‌داران مفید باشد.

کتاب HSK Standard Course+Workbook 2+CD

دوره استاندارد HSK تحت مجوز Hanban ، تحت تلاش مشترک انتشارات دانشگاه زبان و فرهنگ پکن و International Testing Chinese (CTI) توسعه یافته است. با مقالات آزمایشی HSK به عنوان منبع اصلی آن ، دوره استاندارد HSK با سبک طنز ، موضوعات آشنا و طراحی دوره علمی مشخص می شود. تطبیق آزمون HSK در همه جنبه ها ، از نظر محتوا ، شکل و سطوح ، مجموعه ای از کتابهای دوره جدید است که ایده "" ترکیب تست و تدریس ، و ترویج یادگیری و آموزش با آزمایش "را در بر می گیرد. برای موسسات کنفوسیوس در کشورهای مختلف و سایر موسسات آموزشی چینی و زبان آموزان خودآموز مناسب است.

خرید کتاب زبان چینی

خرید اینترنتی کتاب  HSK Standard Course+Workbook 2+CD با تخفیف از فروشگاه اینترنتی یکتا کتاب

ارسال سریع کتاب های آموزشی زبان چینی با تخفیف به تمام نقاط کشور

کتاب HSK Standard Course+Workbook 2+CD

کتاب HSK Standard Course+Workbook 2+CD

Authorized by Hanban, HSK Standard Course is developed under the joint efforts of Beijing Language and Culture University Press and Chinese Testing International (CTI). With HSK test papers as its primary source, HSK Standard Course is characterized by a humorous style, familiar topics and a scientific course design. Matching the HSK test in all aspects, from the content, form to the levels, it is a series of new-type course books embodying the idea of ""combining testing and teaching, and promoting

ناشر انتشارات Beijing Language & Culture University Press
نویسنده
طبقه بندی
نوبت چاپ 2
تاریخ چاپ ۱۴۰۰
شابک 9787561937266
قطع کتاب رحلی
تعداد صفحات ۱۳۰
قیمت پشت جلد ۵۰۰,۰۰۰ تومان
قیمت فروش ۳۵۰,۰۰۰ تومان
زبان کتاب چینی

شما میتوانید نظر خود را در مورد این مطلب بیان کنید.

ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
حروف بزرگ و کوچک یکسان است.
راه موفقیت 1
۱۴۰,۰۰۰ تومان
۱۱۹,۰۰۰ تومان
راه موفقیت 2
۱۶۰,۰۰۰ تومان
۱۳۶,۰۰۰ تومان
سفر به زبان چینی 1
۷۰,۰۰۰ تومان
۵۶,۰۰۰ تومان
راه موفقیت 3
۱۲۰,۰۰۰ تومان
۱۰۲,۰۰۰ تومان
راه موفقیت 4
۲۷۰,۰۰۰ تومان
۲۲۹,۵۰۰ تومان
HSK Standard Course+Workbook 1
۴۹۰,۰۰۰ تومان
۳۴۳,۰۰۰ تومان