پشتیبانی و سفارش تلگرام و واتس‌اپ: ۰۹۱۲۳۲۲۹۲۷۵ | ۰۲۱۶۶۹۶۰۹۱۴ | ۰۲۱۶۶۴۹۹۴۱۴

Teachers Book American Family and Friends 3+CD 2nd

ناشر انتشارات Oxford
نویسنده
تعداد صفحات ۱۷۰
قیمت پشت جلد ۱۵۰,۰۰۰ تومان
قیمت فروش ۹۰,۰۰۰ تومان
۴۰٪ تخفیف

کتاب Teachers Book American Family and Friends 3+CD 2nd

کتاب American Family and Friends 3 (2nd) Teacher's Book ششمین سطح این مجموعه راهنماست. معلمان با استفاده از این کتاب می‌توانند کلاس‌های خود را پربارتر کنند و به تمامی سؤالاتی که برای دانش‌آموزان ایجاد می‌شود، به‌طور کامل پاسخ دهند. علاوه‌بر این آن‌ها می‌توانند تمامی ابهامات ذهنی خود را برطرف سازند و به‌ بهترین شیوه ممکن مسیر آموزشی را سپری کنند.

این مجموعه راهنما می‌تواند یک کمک بزرگ برای والدینی محسوب شود که قصد دارند مجموعه Family and Friends را در منزل به کودکان‌شان بیاموزند. بدین‌ طریق آن‌ها می‌توانند با یک برنامه منظم، آموزش زبان انگلیسی را در منزل آغاز کنند و بدون هیچ نگرانی این مسیر را بگذرانند.

تمامی کسانی که قصد تدریس این مجموعه را دارند، با داشتن کتاب‌های راهنما می‌توانند برای تدریس بخش‌های مختلف زبان به بهترین نحو ممکن برنامه‌ریزی کنند و کلاس‌های آموزشی را به‌گونه‌ای پیش ببرند که با روحیه کودکان کاملاً متناسب باشد.

لوح فشرده‌ای که به همراه هر کتاب ارائه می‌شود، می‌تواند این مسیر آموزشی را تکمیل کند و یک پکیج کامل را در اختیار معلمان قرار دهد.

درباره کتاب American Family and Friends 3 (2nd) Teachers Book

مجموعه کتاب‌های American Family and Friends (2nd) Teacher's Book یک مجموعه غنی برای معلمان است و‌ می‌تواند همانند یک راهنما، راه درست را به آن‌ها نشان دهد. این مجموعه در حال حاضر یکی از بهترین مجموعه‌هایی است که می‌توان برای تدریس به کودکان استفاده کرد.سبک آموزشی آن به‌گونه‌ای است که تمام مهارت‌های زبان انگلیسی کودکان را ارتقاء می‌دهد. زبان‌آموزان با استفاده از این کتاب‌ها، نه‌تنها تعداد زیادی لغت یاد می‌گیرند، بلکه مهارت آن‌ها در زمینه گرامر نیز تقویت می‌شود. علاوه‌بر این آن‌ها با استفاده از چنین سبک آموزشی، طریقه صحبت کردن را می‌آموزند و مهارت‌های نوشتاری آن‌ها نیز تقویت می‌گردد. از این مجموعه در بسیاری از آموزشگاه‌های معتبر سراسر دنیا به‌عنوان منابعی غنی استفاده می‌شود.

سری کتاب‌های آموزشی American Family and Friends سطح‌های مختلفی دارد. مطالب هر کتاب، کاملاً متناسب با سطح دانش‌آموزان در نظر گرفته شده و مسیر آموزشی آن به‌گونه‌ای است که کودکان از آن لذت می‌برند.

زبان آموزشی کتاب‌ها ساده است، طوری‌که کودکان را هرگز درگیر سختی و پیچیدگی نمی‌کند. به همین دلیل می‌تواند بهترین گزینه برای شروع مسیر آموزشی زبان انگلیسی محسوب شود.

این مجموعه کتاب یک ساختار مشخص برای آموزش‌های خود در نظر گرفته‌است. با استفاده از این ساختار، زبان‌آموزان با سرعت بیشتری زبان انگلیسی را یاد می‌گیرند.

مجموعه American Family and Friends برای آموزش مطالب درسی از داستان‌ها و شعر‌های جذابی استفاده کرده‌است، به همین دلیل یادگیری زبان را برای کودکان تبدیل به یک امر جذاب و سرگرم‌کننده می‌کند و انگیزه آن‌ها را برای ادامه دادن افزایش می‌دهد.

کتاب Teachers Book American Family and Friends 3+CD 2nd

کتاب Teachers Book American Family and Friends 3+CD 2nd

ناشر انتشارات Oxford
نویسنده
طبقه بندی
نوبت چاپ 3
تاریخ چاپ ۱۴۰۱
شابک 9780194816328
قطع کتاب رحلی
تعداد صفحات ۱۷۰
قیمت پشت جلد ۱۵۰,۰۰۰ تومان
قیمت فروش ۹۰,۰۰۰ تومان
زبان کتاب انگلیسی

شما میتوانید نظر خود را در مورد این مطلب بیان کنید.

ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
حروف بزرگ و کوچک یکسان است.
Lets Go 1 Fourth Edition
۹۰,۰۰۰ تومان
۵۴,۰۰۰ تومان
Family and Friends 4
۵۰,۰۰۰ تومان
Hip Hip Hooray 4
۲۴۰,۰۰۰ تومان
۱۲۰,۰۰۰ تومان
Family and Friends 5
۵۰,۰۰۰ تومان
English Time 3
۹,۰۰۰ تومان
Backpack 3
۲۹۰,۰۰۰ تومان
۱۷۴,۰۰۰ تومان
Magic Time 2 Student Book & Workbook 2nd Edition with CD
۱۸۰,۰۰۰ تومان
۹۹,۰۰۰ تومان
Lets Go 5 Fourth Edition
۱۵۰,۰۰۰ تومان
۹۰,۰۰۰ تومان