پشتیبانی و سفارش تلگرام و واتس‌اپ: ۰۹۱۲۳۲۲۹۲۷۵ | ۰۲۱۶۶۹۶۰۹۱۴ | ۰۲۱۶۶۴۹۹۴۱۴

Dubliners

Dubliners
ناشر انتشارات Bantam Classic
نویسنده
تعداد صفحات ۱۹۵
قیمت پشت جلد ۸۰,۰۰۰ تومان
قیمت فروش ۴۸,۰۰۰ تومان
۴۰٪ تخفیف

کتاب Dubliners

دوبلینی‌ها مجموعه داستان‌های کوتاه از جیمز جویس است که در ???? میلادی منتشر شد. این مجموعه ?? داستان کوتاه را در بر می‌گیرد و در آن به مسایلی نظیر: تاریخ ایرلند. انسان‌ها، مرگ، عشق، زندگی، ترس و... می‌پردازد. این داستان از اوج تحرکات ملی‌گرایانه ایرلند نوشته شده است و در آن به طبقه? متوسط و پایین جامعه? ایرلندی در اوایل قرن بیستم می‌پردازد.

کتاب Dubliners

کتاب Dubliners یا دوبلینی‌ها مجموعه‌ای از داستان‌های کوتاه نوشته‌ی جیمز جویس است که در ۱۹۱۴ میلادی منتشر شد. کتاب شامل ۱۵ داستان کوتاه می‌باشد که در آن به مسائلی نظیر: تاریخ ایرلند، انسان‌ها، مرگ، عشق، زندگی، ترس و… می‌پردازد. کتاب Dubliners برخواسته از اعتراض جویس، نثر طغیان‌گری علیه جامعه و ادبیات ایرلند دارد. نگاه انتقادی او به اصول مذهبی کاتولیک و دوبلین به عنوان شهری که ماجرای‌ کتاب در آن اتفاق می‌افتد، این ناآرامی را به خوبی نشان می‌دهد. جویس در ابتدای زندگی خود فردی مذهبی بود و در مدرسه‌ی دینی درس می‌خواند اما به تدریج به ادبیات روی‌ آورد. با این حال تاثیر دین همچنان در آثار او آشکار است. او می‌گوید: “در مورد خودم، من همیشه در مورد دوبلین می‌نویسم. چرا که اگر قلب دوبلین را تسخیر کنم، می‌توانم وارد قلب تمام شهر‌های جهان شوم. به همین علت اغلب مضمون آثار جیمز جویس در ارتباط با مسائل ملی و دینی می‌باشد.

نثر قوی و قالب بدون نقص کتاب Dubliners باعث شده تا کتاب پیش رو از شاهکار‌های ادبی تاریخ به شمار آید. همین ویژگی منحصر به فرد، جویس را به نویسنده‌ی برترین رمان سده‌ی بیستم اولیس تبدیل کرده است.

نظری درباره‌ی کتاب: “دوبلینی‌ها نگاهی اجمالی بر زندگی اندکی از مردم است. شما در این کتاب تنهایی، ناامیدی، نفرت از خود و اندوه را درک خواهید کرد. مردمان این داستان در میان عالمی معلق اند. آن‌ها در زندگی روزمره زندانی شده اند. جایی محسور بین زندگی ومرگ.

کتاب Dubliners

کتاب Dubliners

ناشر انتشارات Bantam Classic
نویسنده
طبقه بندی
نوبت چاپ 1
تاریخ چاپ ۱۴۰۱
شابک 9780553213806
قطع کتاب جیبی
تعداد صفحات ۱۹۵
قیمت پشت جلد ۸۰,۰۰۰ تومان
قیمت فروش ۴۸,۰۰۰ تومان
زبان کتاب انگلیسی

شما میتوانید نظر خود را در مورد این مطلب بیان کنید.

ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
حروف بزرگ و کوچک یکسان است.
Macbeth
۴۰,۰۰۰ تومان
Pride and Prejudice
۲۲۰,۰۰۰ تومان
۱۲۱,۰۰۰ تومان
Pride And Prejudice
۱۵,۰۰۰ تومان
Hamlet - Bantam Classics
۱۶۰,۰۰۰ تومان
۹۶,۰۰۰ تومان
Mrs. Dalloway
۹,۰۰۰ تومان
Great Expectations
۱۱,۰۰۰ تومان
۶,۶۰۰ تومان
The Catcher in the Rye
۱۱۰,۰۰۰ تومان
۶۰,۵۰۰ تومان
A Tale of Two Cities
۷۵,۰۰۰ تومان
۴۵,۰۰۰ تومان