پشتیبانی و سفارش تلگرام و واتس‌اپ: ۰۹۱۲۳۲۲۹۲۷۵ | ۰۲۱۶۶۹۶۰۹۱۴ | ۰۲۱۶۶۴۹۹۴۱۴

The Epic of Gilgamesh Norton Critical Editions

The Epic of Gilgamesh Norton Critical Editions
ناشر انتشارات norton critical
نویسنده
تعداد صفحات ۲۵۶
این کالا در حال حاضر موجود نمیباشد.

کتاب The Epic of Gilgamesh - Norton Critical

حماسه گیلگمش از نخستین اثار برجسته ادبی جهان است که به زبان سومری نوشته شده است. کتاب با پنج شعر درباره گیلگمش پادشاه اروک اغاز می شود که قدمت این متون به دوره میانه هزاره سوم پیش از میلاد باز می گردد. داستان ها و اشعار مستقل این حماسه بعدها به منبعی برای شکل گیری حماسه ای در اکدیان شد.
نخستین متون به جای مانده از این حماسه به عنوان بابلی قدیم شناخته می شود که به قرن نوزدهم باز می گردد.  از دست نوشته های اصلی این حماسه تنها چند کتیبه به جای مانده است. نسخه قابل استناد و معتبر بعدی متعلق به قرن سیزده تا دهم پیش از میلاد است.
نیمی از این حماسه روایت کننده داستان گیلگمش، پادشاه اوروک و پادشاه انکیدو است. انکیدو به اوروک سفر می کند تا گیلگمش را به مبارزه بخواند. گیلگمش رقابت را می برد اما از ان پس هر دو با یکدیگر دوست می شوند. ان دو با یکدیگر سفری شش روزه را به سمت جنگل سدر اغاز می کنند تا  هومبه به، نگهبان انجا را از پای دراورند. گیلگمش با یک حقه قدرت را از هومبه به ستانده و درخت مقدس سدر را قطع می کند. ایشتار گاو نر اسمانی را برای گرفتن انتقام به دنبال گیلگمش می فرستند. گیلگمش و انکیدو گاو را می کشند و ایشتار نیز تصمیم به زندانی کردن و کشتن انکیدو می گیرد. در بخش دوم حماسه، گیلگمش که تحت تاثیر مرگ انکیدو  قرار گرفته است، سفر پر فراز و نشیبی برای یافتن زندگی جاودانه اغاز می کند.

کتاب The Epic of Gilgamesh - Norton Critical

The Epic of Gilgamesh Norton Critical Editions. More than a thousand years before Homer or the Bible, Mesopotamian poets sang of the hero-king Gilgamesh, who sought to crown his superhuman exploits by finding eternal life. This Norton Critical Edition presents translations by Benjamin R. Foster, Douglas Frayne, and Gary Beckman of the entire Gilgamesh narrative tradition, with some texts now in English for the first time. In addition to the eleven tablets of the great Akkadian epic, written around 1700 B.C.E., the book includes seven Sumerian poems about Gilgamesh, written before 2000 B.C.E., as well as the later Hittite version and other related sources, among them a Babylonian parody of the epic

خرید کتاب زبان

خرید اینترنتی کتاب The Epic of Gilgamesh - Norton Critical با تخفیف از فروشگاه اینترنتی یکتا کتاب

ارسال سریع کتاب های زبان با تخفیف به تمام نقاط کشور

کتاب The Epic of Gilgamesh - Norton Critical

کتاب The Epic of Gilgamesh - Norton Critical

ناشر انتشارات norton critical
نویسنده
طبقه بندی
نوبت چاپ 1
تاریخ چاپ ۱۳۹۴
شابک 9780393975161
قطع کتاب رقعی
تعداد صفحات ۲۵۶
قیمت پشت جلد ۸۰,۰۰۰ تومان
قیمت فروش ۴۸,۰۰۰ تومان
زبان کتاب انگلیسی

شما میتوانید نظر خود را در مورد این مطلب بیان کنید.

ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
حروف بزرگ و کوچک یکسان است.
Macbeth
۴۰,۰۰۰ تومان
Pride and Prejudice
۲۲۰,۰۰۰ تومان
۱۲۱,۰۰۰ تومان
Pride And Prejudice
۱۵,۰۰۰ تومان
Hamlet - Bantam Classics
۱۶۰,۰۰۰ تومان
۹۶,۰۰۰ تومان
Mrs. Dalloway
۹,۰۰۰ تومان
Great Expectations
۱۱,۰۰۰ تومان
۶,۶۰۰ تومان
The Catcher in the Rye
۱۱۰,۰۰۰ تومان
۶۰,۵۰۰ تومان
A Tale of Two Cities
۷۵,۰۰۰ تومان
۴۵,۰۰۰ تومان