پشتیبانی و سفارش تلگرام و واتس‌اپ: ۰۹۱۲۳۲۲۹۲۷۵ | ۰۲۱۶۶۹۶۰۹۱۴ | ۰۲۱۶۶۴۹۹۴۱۴

Allegiant

Allegiant
ناشر katherine tegen
نویسنده
تعداد صفحات ۵۴۴
قیمت ۷۰,۰۰۰ تومان

کتاب Allegiant - Divergent 3

گاهی اوقات متفاوت بودن بهای سنگینی را دارد. بهایی که حتما باید آن را پرداخت کرد. بهترین کتاب سال از دیدگاه سایت بزرگ Goodreads و یکی از ماندگارترین آثار در ژانر علمی تخیلی.
از جمله رمانهایی که در مدت کمی پس از انتشار به فیلم تبدیل شد، سه گانه Divergent است. این رمان در سه عنوان «ناهمتا 2011 - Divergent، یاغی 2012 - Insurgent و هم‌پیمان 2013 - Allegiant انتشار یافت و به سرعت به یکی از محبوب ترین رمانهای نوجوانان تبدیل شد. این مجموعه به قلم ورونیکا راث Veronica Roth نوشته شده است و اولین تجربه وی در دنیای رمان نویسی می باشد. این نویسنده خاطر نشان کرده است که اولین بار ایده این کتاب زمانی که در دانشگاه تحصیل می کرد در ذهن او شکل گرفته است. این کتاب در زمان چاپ توانست 39 هفته در لیست کتاب های پر فروش آمریکا قرار گیرد. یکی از مهم ترین افتخارات این کتاب این است که توانست در سال 2011 عنوان بهترین و پرفروش ترین کتاب سال را از آن خود کند.

در آینده ای دور، جامعۀ شهر Chicago به پنج فرقۀ مجزا تقسیم شده است که هر کدام بایستی از یک فضیلت خاص انسانی حمایت کنند: فرقه فداکاری، فرقه صلح طلبی، فرقه صداقت، فرقه شجاعت و فرقه دانش. هر ساله در یک روز مشخص تمام کودکان شانزده ساله بایستی در آزمون استعداد سنجی شرکت کنند تا بدون توجه به فرقه ای که در آن به دنیا آمده اند تصمیم بگیرند که باقی عمر خود را در کدام فرقه می خواهند سپری کنند.
بئاتریس پرایر Beatrice Prior شانزده ساله در خانواده ای از فرقه فداکاری به دنیا آمده بود اما خصلت از خودگذشتگی هرگز در ذات او وجود نداشت. او احساس تنهایی می کرد و محیط به او فشار می آورد و احساس می کرد که به آنجا تعلق ندارد. وی در آزمون استعدادسنجی شرکت می کند ولی نتایج آزمون او شگفت انگیز است. او با تمام ورودی های دیگر یک فرق اساسی دارد. او یک ناهمتاست. این موضوع می تواند زندگی خود او و اطرافیانش را تحت تأثیر قرار داده و حتی خطرناک باشد...

کتاب Allegiant - Divergent 3

Allegiant. What if your whole world was a lie? What if a single revelation—like a single choice—changed everything? What if love and loyalty made you do things you never expected? The explosive conclusion to Veronica Roths #1 New York Times bestselling Divergent trilogy reveals the secrets of the dystopian world that has captivated millions of readers in Divergent and Insurgent

خرید کتاب زبان

خرید اینترنتی کتاب Allegiant - Divergent 3 با تخفیف از فروشگاه اینترنتی یکتا کتاب

ارسال سریع کتاب های زبان با تخفیف به تمام نقاط کشور

کتاب Allegiant - Divergent 3

کتاب Allegiant - Divergent 3

ناشر katherine tegen
نویسنده
طبقه بندی
نوبت چاپ 1
تاریخ چاپ ۱۳۹۴
شابک 9780062024060
قطع کتاب رقعی
تعداد صفحات ۵۴۴
قیمت ۷۰,۰۰۰ تومان
زبان کتاب انگلیسی

شما میتوانید نظر خود را در مورد این مطلب بیان کنید.

ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
حروف بزرگ و کوچک یکسان است.
Four A Divergent Collection
۵۰,۰۰۰ تومان
Divergent
۲۵۰,۰۰۰ تومان
۱۵۰,۰۰۰ تومان
Insurgent
۷۰,۰۰۰ تومان
Never Fade - The Darkest Minds 2
۱۰۰,۰۰۰ تومان
۶۰,۰۰۰ تومان
The War of Two Queens (Blood And Ash Series Book 4)
۲۰۰,۰۰۰ تومان
۱۲۰,۰۰۰ تومان