پشتیبانی و سفارش تلگرام و واتس‌اپ: ۰۹۱۲۳۲۲۹۲۷۵ | ۰۲۱۶۶۹۶۰۹۱۴ | ۰۲۱۶۶۴۹۹۴۱۴

Beginning Linguistics

ناشر انتشارات Palgrave Macmillan
نویسنده
تعداد صفحات ۳۵۲
قیمت پشت جلد ۷۰,۰۰۰ تومان
قیمت فروش ۴۹,۰۰۰ تومان
۳۰٪ تخفیف

کتاب Beginning Linguistics

در این کتاب اصلی ، سبک جذاب لوری بائر زبان شناسی را زنده می کند و خوانندگان را با مبانی اساسی موضوع آشنا می کند. هر یک از زمینه های اساسی زبان شناسی به نوبه خود مورد بررسی قرار می گیرد ، در نتیجه یک مرور کلی و روشن از کلیه مباحث اصلی ، از جمله معناشناسی ، نحو ، واج شناسی و کاربرد شناسی را در اختیار خوانندگان قرار می دهد.

در کنار تعاریف اصطلاحات کلیدی و توضیحاتی در مورد چگونگی اتصال موضوعات مختلف ، این متن همچنین با آموزش نحوه استفاده از دانش خود در داده های جدید ، به خوانندگان قدرت می بخشد. این کتاب کاربرپسند که غالباً با مثالهایی از چندین زبان و همراه با فعالیتهای تعاملی کاملاً نشان داده شده است ، به خوانندگان کمک می کند تا به اصول آن تسلط یابند و آنها را برای مطالعه بیشتر در این زمینه تنظیم می کند.

این منبع ارزشمندی برای کسانی است که برای اولین بار در رشته زبانشناسی تحصیل می کنند. به همان اندازه ، یک نقطه مرجع محکم برای کسانی که تجربه بیشتری در این زمینه دارند فراهم می کند.

کتاب Beginning Linguistics laurie baver

Beginning Linguistics. This introduction to linguistics for the absolute beginner focuses on the core topics of phonetics, phonology, morphology, syntax, semantics, and pragmatics. Theoretically-neutral, each essential topic is covered in depth and the author's engaging style encourages interaction from students by using regular short questions to check comprehension

کتاب Beginning Linguistics

کتاب Beginning Linguistics

ناشر انتشارات Palgrave Macmillan
نویسنده
طبقه بندی
نوبت چاپ 3
تاریخ چاپ ۱۳۹۹
شابک 9780230231702
قطع کتاب وزیری
تعداد صفحات ۳۵۲
قیمت پشت جلد ۷۰,۰۰۰ تومان
قیمت فروش ۴۹,۰۰۰ تومان
زبان کتاب انگلیسی

شما میتوانید نظر خود را در مورد این مطلب بیان کنید.

ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
حروف بزرگ و کوچک یکسان است.