پشتیبانی و سفارش تلگرام و واتس‌اپ: ۰۹۱۲۳۲۲۹۲۷۵ | ۰۲۱۶۶۹۶۰۹۱۴ | ۰۲۱۶۶۴۹۹۴۱۴

Beste Freunde A1.1

Beste Freunde A1.1
ناشر انتشارات Hueber Verlag
نویسنده
تعداد صفحات ۱۶۴
قیمت پشت جلد ۲۸۰,۰۰۰ تومان
قیمت فروش ۱۵۴,۰۰۰ تومان
۴۵٪ تخفیف

کتاب Beste Freunde A1.1 kursbuch + arbeitsbuch+CD

آموزش زبان آلمانی یا هر زبان دیگری نیازمند منابع معتبر و محتوای به روز و جذاب است تا انگیزه کافی در زبان آموز ایجاد شود و این انگیزه در تمام مدت دوره باقی بماند. زبان آموزان جوان زمانی یادگیری را فرآیندی ساده و آسان می بینند که با هم و به صورت گروهی کار کنند و از یکدیگر مطالب جدید یاد بگیرند و به هم کمک کنند.

کتاب های آموزشی زبان آلمانی Beste Freunde از شیوه تدریس و یادگیری گروهی استفاده می کند تا زبان آموزان را از راه های درست هدایت کند. مطالب و مباحثی که در این کتاب آموزش داده می شوند شامل وقایع و اتفاقاتی هستند که در زندگی روزمره جریان دارند و زبان آموزان می توانند از زبان معتبر، درست و مناسب شرایط استفاده کنند.

جمعیت هدف مجموعه کتاب های Bestre Freunde، نوجوانان در آلمان و کشورهای خارجی هستند که دانش قبلی زبان آلمانی ندارد. این مجموعه کتاب ها در سه جلد و سه سطح A1، A2 و B1 برای آموزش زبان آموزان مبتدی تا متوسط تالیف و نگاشته شده است.

همانطور که از نام این کتاب یعنی(Beste Freunde (Best Friends مشخص است، ایدئولوژی و روش تدریس بر اساس کار گروهی و یادگیری در کنار زبان آموزان دیگر است. شعار این کتاب که فلسفه نگارش و طراحی متون آن را توجیه می کند این است که «با هم بهتر یاد می گیرید!».

تجربیاتی که با دوستانتان داشتید قطعا یکی از شیرین ترین و بهترین خاطرات شما را رقم می زنند و این خاطرات همیشه در ذهنتان می مانند. مجموعه کتاب های آموزشی Beste Fruende محتوایی دارد که برای آموزش مدارس و آموزشگاه های زبان تالیف شده است که در آن زبان آلمانی به عنوان یک زبان خارجی حتی اگر چند ساعت در هفته هم تدریس شود، می تواند انگیزشی و موفقیت آمیز باشد. کتاب درسی Bestre Freunde بر پایه روش های تدریس تضمین شده و تست شده زبان و پیشنهاد روش های قابل اعتماد آموزشی است.

یادگیری آلمانی را با دوستانتان تجربه کنید

نوجوانان و جوانان همه چیز را از یکدیگر و با یکدیگر یاد می گیرند. با همین رویکرد، کتاب های آموزشی Beste Freunde به گروهی از افراد جوان متکی است. آن ها زبان آموزان را در تمام مراحل یادگیری، راهنمایی و هدایت می کنند و زندگی روزمره آلمانی ها را با داستان های سرگرم کننده به آن ها نشان می دهند. در هر درس این کتاب، زبان آموزان زبان را به طور مستقیم و بدون واسطه از شخصیت اصلی یاد می گیرند و این روش جالب و انگیزشی است!

نکاتی با مدرسان

آموزش محتوای این کتاب برای مدرسان هم بسیار ساده است. ساختار شفاف و شالوده حرفه ای این کتاب جهت گیری و روش تدریس امن را تضمین می کند و درس های کوتاه به مدرس این امکان را می دهد تا روش های تدریس متنوعی را به کار گیرد و از تکرار و یکنواختی در روند کلاس جلوگیری کند. با استفاده از توالی فعالیت های مشخص و متون حرفه ای و معتبر، روند پیشرفت یکپارچه، و آموزش زبان آلمانی ساده و لذت بخش خواهد بود.

به این ترتیب درس های کوتاه هفتگی هم می تواند موفقیت در یادگیری و آموزش زبان آلمانی را تضمین کند.

با موفقیت تمرین کنید

کتاب کار (workbook) این مجموعه با تمرین های قابل اعتماد به طور کاملا منطقی و مناسب با کتاب درسی همسو و هماهنگ است و به طور کامل نیازهای مدارس و آموزشگاه های زبان را تامین می کند. تمرینات گرامر و نگارش با تمرکز روی مباحث کاربردی و مهم زبان آلمانی در زندگی واقعی، در مقیاس کوچک تر یعنی کتاب کار طراحی شده اند و می توان از آن ها به عنوان ابزاری در کلاس درس یا فعالیت های مستقل و شخصی در خانه استفاده کرد.

خرید کتاب زبان آلمانی

خرید اینترنتی کتاب Beste Freunde A1.1 با تخفیف از فروشگاه اینترنتی یکتا کتاب

کتاب Beste Freunde A1.1 kursbuch + arbeitsbuch+CD

کتاب Beste Freunde A1.1 kursbuch + arbeitsbuch+CD

Als Halbband oder als zwei Halbbände in einem Paket pro Niveaustufe

- modularer Aufbau: jedes Modul umfasst drei kurze Lektionen à vier Seiten und fünf zusätzliche Modulseiten

- attraktive Modul-Einstiegsseite: sie stellt jeweils einen der jugendlichen Protagonisten vor und fasst die kommunikativen Lernziele zusammen

- vielseitig: die Modulseiten am Ende enthalten zwei Seiten zu Landeskunde und Projektarbeit, eine Grammatikübersicht und Redemittel sowie eine Seite mit Wiederholungsaufgaben

- motivierend: authentisch und sympathisch begleitet jeweils einer der Protagonisten durch ein Modul

- leicht zu unterrichten: die Lektionen sind kleinschrittig aufgebaut und vermitteln Grammatik, Wortschatz und Redemittel in einer flachen Progression

- abwechslungsreich: ein zuverlässiges Training der verschiedenen sprachlichen Fertigkeiten variiert mit vielen Spielen und Liedern, die den Unterricht auflockern

- Anregungen für fächerübergreifenden Unterricht CLIL

- die Starterlektion vermittelt ersten Grundwortschatz

ناشر انتشارات Hueber Verlag
نویسنده
طبقه بندی
نوبت چاپ 1
تاریخ چاپ ۱۴۰۰
شابک 9783193010513
قطع کتاب رحلی
تعداد صفحات ۱۶۴
قیمت پشت جلد ۲۸۰,۰۰۰ تومان
قیمت فروش ۱۵۴,۰۰۰ تومان
زبان کتاب آلمانی

شما میتوانید نظر خود را در مورد این مطلب بیان کنید.

ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
حروف بزرگ و کوچک یکسان است.
Beste Freunde A1.2
۲۸۰,۰۰۰ تومان
۱۵۴,۰۰۰ تومان
Beste Freunde A2.1
۲۸۰,۰۰۰ تومان
۱۵۴,۰۰۰ تومان
Beste Freunde A2.2
۲۸۰,۰۰۰ تومان
۱۵۴,۰۰۰ تومان
Team Deutsch 1 Deutsch für Jugendliche Kursbuch +Arbeitsbuch+CD
۴۷۰,۰۰۰ تومان
۲۵۸,۵۰۰ تومان
Beste Freunde B1.1
۲۸۰,۰۰۰ تومان
۱۵۴,۰۰۰ تومان
Beste Freunde B1.2
۲۹۷,۰۰۰ تومان
۱۶۳,۳۰۰ تومان
Hallo Anna 2
۳۰۰,۰۰۰ تومان
۱۶۵,۰۰۰ تومان
Hallo Anna 1
۲۸۰,۰۰۰ تومان
۱۵۴,۰۰۰ تومان