پشتیبانی و سفارش تلگرام و واتس‌اپ: ۰۹۱۲۳۲۲۹۲۷۵ | ۰۲۱۶۶۹۶۰۹۱۴ | ۰۲۱۶۶۴۹۹۴۱۴

Interchange Intro Fifth Edition

Interchange Intro Fifth Edition
ناشر انتشارات Cambridge
نویسنده
تعداد صفحات ۱۶۰
قیمت پشت جلد ۲۵۰,۰۰۰ تومان
قیمت فروش ۱۲۵,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف

کتاب Interchange Intro Fifth Edition

کتاب اینترچنج اینترو

شرح کتاب و توضیحات Interchange ویرایش پنجم

کتاب‌های این مجموعه در بسیاری از موسسات آموزش زبان و توسط اساتید بسیاری تدریس می‌شود. در هر درس به بررسی یک موضوع خاص پرداخته است. درس ها از بخش‌های مختلفی تشکیل شده و با ارائه‌ متن و تمرین‌های متنوع سعی در آموزش مهارت های اصلی و واژگان زبان انگلیسی به شیوه‌ای جذاب را دارد. دانشجویان در دوره های آموزش زبان و همه کسانی که به طور حرفه ای در توسعه و استفاده از آزمون های زبان تحصیل  می کنند، این منبع را یکی از متون معتبر و جامع  در راستای مقاصد و اهداف خود تلقی می کنند.
 مجموعه حاضر درچهار سطح برای، بزرگسالان و نوجوانان می باشند. هر واحد از هر سطح به آموزش دستور زبان انگلیسی، توسعه مهارت های صحبت کردن و گوش دادن پرداخته است. از ویژگی های این مجموعه برنامه درسی مرتبط، آموزش دستور زبان، آموزش لغت و آموزش تلفظ است. این مجموعه شامل پیشنهادات از معلمان ودانش آموزان سراسر جهان است.

این مجموعه همانند ویرایش های قبل،دارای 4 سطح مختلف است.این مجموعه با تاکید بر مهارت های Speaking و Listening به پیش می رود. محتوا از طریق CD همراه کتاب در اختیار زبان آموز قرار می گیرد. این مجموعه بیشتر میخواهد زبان آموز را به گونه ای بار بیاورد که در موقعیت های مختلف توانایی گفت و گو های ساده را بدون هیچ مشکلی داشته باشد. البته در این مجموعۀ 4 جلدی،دایره واژگان و گرامر فرد نیز افزایش پیدا می کند.

از ویژگی های بارز ویرایش پنجم کتاب آموزشگاهی Interchange میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

 ارائۀ نقطه نظرات و دیدگاه ها از سوی هزاران مدرس،این اطمینان و ضمانت را به زبان آموزان میدهد که موضوعات و تمرین های ویرایش پنجم دقیقأ مخصوص زبان آموزان و کلاسهای مختلف تدریس است.
ویرایش پنجم این کتاب دارای محتویات بسیار به روز و جدید و طراحی جذاب و ساختار بسیار ساده و بخش بندی شده است که مدرسان و زبان آموزان هردو آنها را دوست دارند.
 ارائۀ رویکرد بسیار واضح برای گفتگو و بحث های آزاد نتیجه بخش و مطلوب هستند و به زبان آموزان کمک میکنند که در مکالمۀ انگلیسی شان،از همان ابتدا با اعتماد به نفس بسیار عمل کنند.
این کتاب دارای Workbook نیز است.

کتاب Interchange Intro Fifth Edition

Interchange is a four-level, American English course that has been used by over 50 million students worldwide. This Intro Level Student's Book includes 16 units, eight progress checks, and a Grammar Plus section to ensure that students receive all of the practice they need. Inside each book is a single-use code for online self-study material. This gives access to videos and hundreds of automatically graded exercises, and works on PCs and Macs. Also included is a single-use code for the Online Workbook, which contains even more practice, as well as games

خرید کتاب زبان

خرید اینترنتی کتاب کتاب Interchange Intro Fifth Edition با تخفیف از فروشگاه اینترنتی یکتا کتاب

ارسال سریع کتاب های کتاب Interchange Fifth Edition با تخفیف به تمام نقاط کشور

 

کتاب Interchange 5th Intro SB+WB+CD

کتاب Interchange 5th Intro SB+WB+CD

ناشر انتشارات Cambridge
نویسنده
طبقه بندی
شابک 9781316620113
قطع کتاب رحلی
تعداد صفحات ۱۶۰
قیمت پشت جلد ۲۵۰,۰۰۰ تومان
قیمت فروش ۱۲۵,۰۰۰ تومان
زبان کتاب انگلیسی

شما میتوانید نظر خود را در مورد این مطلب بیان کنید.

ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
حروف بزرگ و کوچک یکسان است.
Connect 1 Second Edition
۲۳۰,۰۰۰ تومان
۱۱۵,۰۰۰ تومان
Connect 2 Second Edition
۲۳۰,۰۰۰ تومان
۱۱۵,۰۰۰ تومان
Face 2 face Intermediate
۱۴,۰۰۰ تومان
English Result Elementary
۴۵۰,۰۰۰ تومان
۲۴۷,۵۰۰ تومان
On Your Mark 1 Student Book & Work book With CD
۲۲۰,۰۰۰ تومان
۱۵۴,۰۰۰ تومان
Professional English in Use Finance
۸۵,۰۰۰ تومان
۵۹,۵۰۰ تومان
Passages 1 Second Edition
۱۲,۰۰۰ تومان
English Result Intermediate
۴۵۰,۰۰۰ تومان
۲۴۷,۵۰۰ تومان