پشتیبانی و سفارش تلگرام و واتس‌اپ: ۰۹۱۲۳۲۲۹۲۷۵ | ۰۲۱۶۶۹۶۰۹۱۴ | ۰۲۱۶۶۴۹۹۴۱۴

English Vocabulary in Use Upper Intermediate 4th

English Vocabulary in Use Upper Intermediate 4th
ناشر انتشارات Cambridge
نویسنده
تعداد صفحات ۲۸۰
قیمت پشت جلد ۲۱۰,۰۰۰ تومان
قیمت فروش ۱۲۶,۰۰۰ تومان
۴۰٪ تخفیف

کتاب English Vocabulary in Use Upper Intermediate 4th

اگر قصد شرکت در آزمون آیلتس IELTS را دارید و می خواهید در دانشگاه های معتبر انگلیسی زبان ادامه تحصیل بدهید، هرگز این کتاب ارزشمند را از دست ندهید! بی شک یکی از بهترین مجموعه کتابهای لغت زبان انگلیسی ، English Vocabulary in Use ها هستند سری کتاب های Vocabulary in Use، منتشر شده از سوی انتشارت کمبریج ، مجموعه ای کامل برای آموزش لغات و اصطلاحات زبان انگلیسی و به صورت خودآموز است، این سری از کتاب ها که در سطوح مختلف طبقه بندی شده اند، سعی دارند لغات زبان انگلیسی را از پایه ترین سطح تا سطوح پیشرفته آموزش دهند. این کتاب برای آمادگی آزمون آیلس IELTS بسیار مهم است. آیلتس IELTS یکی از آزمون‌های بین‌المللی زبان انگلیسی است که تمامی افرادی که با این زبان سروکار دارند، کم‌وبیش با آن آشنا هستند. این آزمون در دو نوع مختلف برگزار می‌شود: آکادمیک (Academic) و عمومی .(General Training) افرادی که قصد ادامه تحصیل در دانشگاه‌های انگلیسی زبان را دارند، باید نوع آکادمیک این آزمون، و افرادی که به منظور گذراندن دوره‌های کوتاه‌مدت فنی و حرفه‌ای، کار و یا اقامت قصد سفر به کشورهای انگلیسی‌ زبان را دارند، باید در نوع عمومی این آزمون شرکت کنند. دیگر ویژگی های این کتاب شگفت انگیز: کمبریج Cambridge این کتاب ها را، همانطور که از نامشان معلوم است، براساس روش موفق کتاب های English Grammar in Use تحریر کرده است. درسنامه در سمت چپ و تمرین های هر درس در مقابل آن (صفحه سمت راست) قرار گرفته اند و همچنین پاسخنامه تشریحی درس ها در انتها ، کتاب را کامل کرده است. کتاب های English Vocabulary in Use سطوح متوسط تا پیشرفته دارای 100 درس می باشند و هر درس دو صفحه را در بر می گیرد؛ صفحه اول مطالب مربوطه را آموزش می دهد و صفحه دوم نیز شامل تمرینات مربوط به صفحه اول می باشد و پاسخ های آنها نیز در انتهای کتاب وجود دارد. همچنین CD نرم افزار این مجموعه دربردارنده تمرین ها و تست های بیشتری است که می تواند به یادگیری بیشتر لغات ضروری و روزمره زبان انگلیسی منجر شود.

درباره کتاب English Vocabulary in Use Upper Intermediate 4th

ویرایش جدید مجموعه Vocabulary in Use همانطور که از نام آن پیداست، سعی در مطرح نمودن لغات کاربردی زبان انگلیسی دارد که از این رو مورد توجه بسیاری از مدرسین و زبان آموزان قرار گرفته و یکی از محبوب ترین کتاب ها در زمینه تقویت لغات زبان انگلیسی می باشد.

سطوح مختلف این کتاب شامل ۱۰۰ درس دو صفحه ای است که در صفحه اول لغات و عبارت به کمک تصاویر، نمودارها و مکالمات کوتاه در زندگی واقعی آموزش داده می شود و در صفحه دوم تمارین مرتبط با موضوع درس ارائه می گردد تا لغات تدریس شده را در ذهن نهادینه کند. وجود پاسخ نامه در انتهای کتاب باعث شده این مجموعه بصورت خودخوان و هم برای تدریس در کلاس درس مناسب باشد.
علاوه بر این کتاب شامل  CD نرم افزاری می باشد که با ارائه تمرین ها و تست های اضافی  به یادگیری بیشتر لغات ضروری و روزمره زبان انگلیسی منجر می شود.

خرید کتاب زبان

خرید اینترنتی کتاب English Vocabulary in Use Upper Intermediate 4th با تخفیف از فروشگاه اینترنتی یکتا کتاب

ارسال سریع مجموعه کتاب های English Vocabulary in Use با تخفیف به تمام نقاط کشور

کتاب English Vocabulary in Use Upper Intermediate 4th+CD

کتاب English Vocabulary in Use Upper Intermediate 4th

 

ناشر انتشارات Cambridge
نویسنده
طبقه بندی
نوبت چاپ 3
تاریخ چاپ ۱۴۰۲
شابک 9783125410206
قطع کتاب وزیری
تعداد صفحات ۲۸۰
قیمت پشت جلد ۲۱۰,۰۰۰ تومان
قیمت فروش ۱۲۶,۰۰۰ تومان
زبان کتاب انگلیسی

شما میتوانید نظر خود را در مورد این مطلب بیان کنید.

ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
حروف بزرگ و کوچک یکسان است.
راهنما و ترجمه  Oxford Word Skills Basic
۲۰۰,۰۰۰ تومان
۱۸۰,۰۰۰ تومان
504 Absolutely Essential Words
۱۲,۰۰۰ تومان
4000Essential English Words 1
۳۵,۰۰۰ تومان
۳۱,۵۰۰ تومان
Reading and Vocabulary Development 2 Thoughts and Notions
۱۴۵,۰۰۰ تومان
۷۲,۵۰۰ تومان
راهنما و ترجمه Oxford Word Skills Intermediate
۲۲۰,۰۰۰ تومان
۱۹۸,۰۰۰ تومان