پشتیبانی و سفارش تلگرام و واتس‌اپ: ۰۹۱۲۳۲۲۹۲۷۵ | ۰۲۱۶۶۹۶۰۹۱۴ | ۰۲۱۶۶۴۹۹۴۱۴

Cambridge IELTS 15 General Training

ناشر انتشارات Cambridge
نویسنده
تعداد صفحات ۱۴۴
قیمت پشت جلد ۱۰۰,۰۰۰ تومان
قیمت فروش ۵۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف

کتاب IELTS Cambridge 15 General یکی از کامل‌­ترین و جدید­ترین کتاب­‌هایی است که انتشارات کمبریج، یکی از مشهورترین انتشارات جهان، آن را چاپ کرده‌­است.

این کتاب درواقع  جامع‌ترین منبعی است که می­تواند برای آزمون آیلتس جنرال مورد استفاده متقاضیان این آزمون قرار بگیرد.

تست‌­های مطرح شده در کتاب، کاملاً مشابه آزمون­‌های آیلتس است و می­تواند دانشجویان را به طور کامل با محتوا و تست‌­های موجود در آزمون آشنا کند.

کتاب IELTS Cambridge 15 General شامل 4 تست استاندارد همراه با پاسخ­نامه کلیدی است که دانشجویان می­توانند  به‌­راحتی بعد از هر آزمون، پاسخ­‌های خود را بررسی نمایند.

4 تست موجود در این کتاب، همانند آزمون آیلتس جنرال، تمام مهارت‌­های دانشجویان را می­سنجد و به آن­‌ها کمک می­کند تا نقاط قوت و ضعف خود را بیابند.

در بخش مقدمه، برای بهره‌­وری بیشتر از مطالب، نکات ارزشمندی ذکر شده‌­است و زبان­‌آموزان را با نحوه امتیاز­دهی آزمون آیلتس به طور کامل و دقیق، آشنا می­کند.

یکی از علت­‌هایی که کتاب­‌های آیتلس کمبریج را از نمونه‌­های مشابه جدا می­کند و در سطح بسیار بالاتری از آن‌­ها قرار می­دهد، لوح فشرده‌­ای است که  همراه کتاب در اختیار دانشجویان قرار می­گیرد.

دانشجویان با استفاده از این لوح فشرده می­توانند فایل­‌های صوتی را گوش دهند و مهارت­‌های شنیداری خود را تا حد زیادی، تقویت نمایند.علاوه­‌بر­این، پاسخ­نامه تست­‌ها، از طریق همین لوح فشرده در اختیار زبان­‌آموزان قرار می­گیرد.

آزمون­‌های ارائه شده در کتاب، کاملاً منطبق با آزمون­‌های واقعی هستند و داشنجویان می­توانند با استفاده از فایل­‌های صوتی و تست­‌های ارائه شده، چندین‌­بار، در شرایط کامل آزمون قرار بگیرند و همین مسئله تا حد زیادی سطح استرس آن‌­ها را کاهش می­دهد.

یکی دیگر از نقاط قوتی که این کتاب را از نمونه‌­های مشابه آن متمایز می­کند، نمونه‌­های writing است که به همراه پاسخ­نامه در اختیار افراد قرار می­گیرد و این امکان را فراهم می­کند تا مهارت داشنجویان در این بخش به طور کامل ارتقاء یابد و نقاط ضعفشان از بین برود.

درباره کتاب IELTS Cambridge 15

کتاب IELTS Cambridge 15 General  یکی از به‌روزترین کتاب­‌هایی است که می­تواند به عنوان یک منبع غنی، در اختیار دانشجویانی قرار بگیرد که قصد شرکت در آزمون آیلتس جنرال را دارند.

علاوه بر این کتاب، انتشارات کمبریج، کتاب IELTS Cambridge 15 Academic را هم منتشر کرده‌­است.

این کتاب مخصوص دانشجویانی است که قصد شرکت در آزمون آیلتس آکادمیک را دارند.

آزمون آیلتس آکادمیک و جنرال از لحاظ فرمت و شکل کلی آزمون، کاملاً مشابه یکدیگر هستند.

به همین دلیل هردو کتاب آیلتس کمبریج جنرال و آیلتس کمبریج آکادمیک، از لحاظ فرمت کلی شبیه هم هستند.

هردوی این کتاب­‌ها، چهار مهارت Reading، Speaking، Writing و Listening دانشجویان را به طور کامل و در حد مورد نیاز آزمون ارتقاء می­دهند و تمام تست‌­ها و بخش­‌های مختلف آن به طور کامل مشابه آزمون اصلی آیلتس است.

تمام موضوعات و سؤالات مطرح شده در آزمون آیلتس جنرال و آکادمیک، ورژن یکسانی دارند. اما تفاوت اصلی دو آزمون، در محتوای مطالب و نوع تسک­‌های مطرح شده در بخش Reading و Writing است.

در آزمون آیلتس آکادمیک محتوای Reading به صورت مستقیم از منابعی چون کتاب‌­های تخصصی، ژورنال­‌ها و روزنامه‌­های معتبر انتخاب می­شود و درک مطلب متقضیان را در حوزه­‌های حرفه­‌ای­‌تر آزمایش می­کند.

در­حالی­‌که محتوای Reading در آزمون آیلتس جنرال از حوزه­‌هایی مانند تبلیغات، مجلات، کتاب‌­های راهنما و دستورالعمل‌­ها و در حالت کلی از محتوایی که افراد در زندگی روزمره با آن­‌ها روبرو می­شوند، انتخاب می­شود.

این تفاوت­‌ها در بخش Writing هم نمود پیدا می­کند و با توجه به نوع آزمون، محتوا و سطح آن متفاوت است.

اما با توجه به توضیحات تکمیلی که در کتاب IELTS Cambridge 15 General در مورد نحوه امتیازدهی در آزمون آیلتس، ارائه شده­‌است، زبان­‌آموزان به‌­راحتی می­توانند سطح خود را بسنجند و نقاط ضعف را از بین ببرند.

کتاب­‌های آیلتس کمبریج را می­توان به صورت کاملاً خودآموز استفاده کرد و دانشجویان با استفاده از آن می­توانند به‌­راحتی نتیجه دلخواه خود را کسب نمایند.

درباره نویسندگان کتاب IELTS Cambridge 15

کتاب‌­های IELTS Cambridge توسط بهترین اگزمینرهای آزمون آیلتس نوشته شده­‌است.

کیفیت نمونه سؤالات و مطالب مطرح شده در این مجموعه کتاب­‌ها، کاملاً مشابه آزمون آیلتس است و به همین دلیل می­توان گفت یکی از معتبرترین و غنی‌­ترین مجموعه کتاب‌هایی است که در این زمینه مورد استفاده قرار می­گیرد. انتشارات دانشگاه کمبریج یکی از قدیمی‌­ترین ناشران فعال در جهان محسوب می­شود که از سال 1584 وارد بازار نشر شده‌­است.

دفتر مرکزی آن در کمبریج انگلستان است اما در بسیاری از کشورهای جهان  دفتر دارد.

این انتشارات با همکاری بزرگ­ترین و مطرح‌­ترین نویسندگان دنیا، کتاب­‌هایی منتشر میکند که به عنوان غنی­‌ترین کتاب­‌ها در زمینه­‌های مختلف علمی محسوب می­شود و به عنوان مرجع اصلی، مورد استفاده دانشجویان مختلف قرار می­گیرد.در میان تمام کتاب­‌هایی که این انتشارات چاپ می­کند،

کتاب‌­های مربوط به آموزش زبان آن، از اعتبار بسیار بالاتری برخوردار است و عمده منابع معتبر دانشگاهی در رشته­‌های زبان و زبان‌­شناسی از کتاب­‌های انتشارات دانشگاه کمبریج انتخاب می­شود. این انتشارات هم­‌اکنون درآمدی بیش از 300 میلیون دلار کسب می­کند و بی‌­شک به عنوان یکی از موفق‌­ترین و خوشنام‌­ترین انتشارات جهان، محسوب می­شود

IELTS Cambridge 15 General +CD

ناشر انتشارات Cambridge
نویسنده
طبقه بندی
نوبت چاپ 2
شابک 9781108781626
قطع کتاب وزیری
تعداد صفحات ۱۴۴
قیمت پشت جلد ۱۰۰,۰۰۰ تومان
قیمت فروش ۵۰,۰۰۰ تومان
زبان کتاب انگلیسی

شما میتوانید نظر خود را در مورد این مطلب بیان کنید.

ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
حروف بزرگ و کوچک یکسان است.
Crack IELTS In a Flash Speaking
۱۰۰,۰۰۰ تومان
۸۵,۰۰۰ تومان
Crack IELTS In a Flash Writing Task 2
۱۰۰,۰۰۰ تومان
۸۵,۰۰۰ تومان
Crack IELTS In a Flash Listening
۲۱۰,۰۰۰ تومان
۱۷۸,۵۰۰ تومان
Ace the IELTS Speaking Test
۳۰۰,۰۰۰ تومان
۲۱۰,۰۰۰ تومان
Improve Your IELTS Reading Skills
۵,۰۰۰ تومان
۴,۷۰۰ تومان
Crack IELTS In a Flash Task 1 Academic Writing
۱۰۰,۰۰۰ تومان
۸۵,۰۰۰ تومان
A Collection of 95 IELTS Listening Practice Test 2nd Edition
۴۸۰,۰۰۰ تومان
۳۸۴,۰۰۰ تومان
IELTS Speaking Tests New Edition
۱۹۰,۰۰۰ تومان
۱۵۲,۰۰۰ تومان