پشتیبانی و سفارش تلگرام و واتس‌اپ: ۰۹۱۲۳۲۲۹۲۷۵ | ۰۲۱۶۶۹۶۰۹۱۴ | ۰۲۱۶۶۴۹۹۴۱۴

TOEFL Barrons iBT 16th

TOEFL Barrons iBT 16th
ناشر انتشارات Barrons
نویسنده
تعداد صفحات ۸۱۶
قیمت پشت جلد ۷۴۰,۰۰۰ تومان
قیمت فروش ۴۴۴,۰۰۰ تومان
۴۰٪ تخفیف

کتاب TOEFL Barrons iBT 16th

کتاب تافل آی بی تی بارونز برای آزمون تافل ویرایش شانزدهم Barrons TOEFL iBT 16th Edition

اثر پاملا شارپ Pamela J. Sharpe

«تافل» (TOEFL) در کنار «آیلتس» (IELTS)، از مهم‌ترین و معروف‌ترین آزمون‌های بین‌المللی زبان انگلیسی هستند که در سراسر جهان داوطلبان زیادی دارند. با توجه به سطح بالای آزمون «تافل»، آمادگی کامل  در آن لازمه موفقیت است. کتابedition  Barron’s TOEFL iBT 16th که شانزدهمین ویرایش از کتاب Barron’s TOEFL iBT است، از جامع‌ترین و برترین کتاب‌های آماده‌سازی برای آزمون تافل است. 

«تافل» آزمون انگلیسی به عنوان زبان خارجی

«تافل» (TOEFL) که مخفف عبارت Test of English as a Foreign Language است. از سال ۱۹۶۳ در حال برگزاری است. طبیعتا این آزمون از آن زمان تفاوت های فراوانی کرده است. در سال ۱۹۹۸ با نام (TOEFL CBT (Computer-Based Test تبدیل به آزمونی رایانه محور شد و در سال ۲۰۰۵ دوباره تغییرات عظیمی در آن صورت گرفت و تبدیل به آزمونی اینترنت محور به نام (TOEFL iBT (Internet-Based Test شد که ۹۷ درصد از داوطلبین آزمون تافل در حال حاضر به صورت اینترنت محور در آن شرکت می‌کنند.

حداکثر نمره در آزمون تافل ۱۲۰ است که شمل ۴ بخش ۳۰ نمره‌ای شامل خواندن (Reading)، شنیدن (Listening)، صحبت‌ کردن (Speaking) و نوشتن (Writing) می‌شود. آزمون تافل در بیش از ۱۳۰ کشور جهان توسط موسسه ETS برگزار می‌شود و بیش از یازده‌هزار دانشگاه و موسسه آموزشی در بیش از ۱۵۰ کشور، از جمله استرالیا، کانادا، آمریکا و همه‌ کشورهای اروپایی و آسیایی آن را قبول دارند. هدف آزمون تافل، سنجش میزان توانایی هر فرد در برقراری ارتباط به زبان انگلیسی در محیط‌های علمی مثل دانشگاه‌ها و موسسات آموزشی است.

درباره کتاب Barron’s TOEFL iBT 16th Edition

جدیدترین ویرایش از کتاب Barron’s TOEFL iBT در سال ۲۰۱۹ منتشر شد. فصل‌بندی و طراحی کتاب به گونه‌ای است که آن‌ را مناسب برای مطالعه به صورت خودآموز می‌کند. همچنین در بخشی از کتاب، نکاتی ویژه برای اساتیدی که در حوزه تدریس و آماده‌سازی برای آزمون تافل فعالیت دارند، ارائه شده است.

کتاب شامل بررسی اجمالی آزمون «تافل» و هفت نمونه آزمون همراه با توضیحات پاسخ ها، نمونه سوالات Writing، مروری بر مهارت‌های علمی مورد نیاز مانند یادداشت برداری، خلاصه کردن، ترکیب کردن و مروری بر مهارت‌های چهارگانه آزمون است. کتاب Barron’s TOEFL iBT 16th edition همراه با DVD آموزشی در کنار کتاب، به بازار عرضه شده است. این DVD شامل راهنماهای صوتی برای تمامی تمارین بخش های Writing، Speaking و Listening است که به ویژه در بخش Listening داوطلب را با مکالمه و لهجه‌های انگلیسی بیشتر آشنا می‌کند.

دکتر پاملا شارپ، درباره نویسنده کتاب Barron’s TOEFL iBT

دکتر «پاملا شارپ» (Pamela Sharpe) متخصص آماده‌سازی آزمون است که در عرصه جهانی شناخته شده است. او کلاس‌های انگلیسی به عنوان زبان دوم یا ESL (English as a Second Language) را در دانشگاه فلوریدا، دانشگاه ایالت اهایو و بسیاری از دانشگاه‌های معتبر دیگر تدریس کرده و نویسنده بیش از ۱۲ کتاب است. کتاب‌های مربوط به «تافل» او در انتشارات «بارونز» از پرفروش‌ترین‌ کتاب‌های این انتشارات است و به میلیون‌ها زبان‌آموز کمک کرده تا برای این آزمون آماده شوند و در آن به موفقیت دست یابند.

کتاب TOEFL Barrons iBT 16th

Barron’s newest edition of TOEFL iBT provides flexible study options and key skills review to help you study what you need to know for the test. You’ll also get practice tests, video lessons, and online audio files to help you feel prepared on test day

This edition includes

  • Eight online full-length TOEFL iBT practice tests with answer explanations
  • A review of required academic and language skills with four video lessons and a grammar review that supports the Speaking and Writing Sections
  • An online pronunciation guide that features over 200 campus flash cards with vocabulary terms and example sentences
  • MP3 audio files for all prompts
  • A general overview of the TOEFL iBT
  • PowerPoint review presentations with handouts,video lessons; and resources for tutors and teachers

خرید کتاب زبان

خرید اینترنتی کتاب TOEFL Barrons iBT 16th با تخفیف از فروشگاه اینترنتی یکتا کتاب

ارسال سریع کتاب های آزمون تافل با تخفیف به تمام نقاط کشور

کتاب Barrons TOEFL iBT 16th +DVD

کتاب Barrons TOEFL iBT 16th +DVD

ناشر انتشارات Barrons
نویسنده
طبقه بندی
قطع کتاب رحلی
تعداد صفحات ۸۱۶
قیمت پشت جلد ۷۴۰,۰۰۰ تومان
قیمت فروش ۴۴۴,۰۰۰ تومان
زبان کتاب انگلیسی

شما میتوانید نظر خود را در مورد این مطلب بیان کنید.

ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
حروف بزرگ و کوچک یکسان است.
TOEFL Test Preparation Kit ETS with CD
۱۸۰,۰۰۰ تومان
۱۰۸,۰۰۰ تومان
Oxford Preparation Course for the TOEFL iBT EXAM
۶۲۰,۰۰۰ تومان
۳۷۲,۰۰۰ تومان
Collins Skills For The TOEFL iBT Test Listening and Speaking
۴۵,۰۰۰ تومان
۲۷,۰۰۰ تومان
Barron's Writing for theToefl iBT
۱۰۰,۰۰۰ تومان
۵۰,۰۰۰ تومان
Longman Preparation Course for the TOEFL iBT Test 3rd Edition
۶۰۰,۰۰۰ تومان
۳۶۰,۰۰۰ تومان