پشتیبانی و سفارش تلگرام و واتس‌اپ: ۰۹۱۲۳۲۲۹۲۷۵ | ۰۲۱۶۶۹۶۰۹۱۴ | ۰۲۱۶۶۴۹۹۴۱۴

Oxford Word Skills Intermediate Digest Size

Oxford Word Skills Intermediate Digest Size
ناشر انتشارات زبان تفکر
نویسنده
تعداد صفحات ۲۵۴
قیمت پشت جلد ۱۷۰,۰۰۰ تومان
قیمت فروش ۱۰۲,۰۰۰ تومان
۴۰٪ تخفیف

کتاب Oxford Word Skills Intermediate Digest Size

کتاب Oxford Word Skills Intermediate اثر Ruth Gairns, Stuart Redman

می‌توان گفت مجموعه کتاب­‌های Oxford Word Skills یکی از جامع­‌ترین و غنی‌ترین کتاب­‌های آموزش زبان انگلیسی در سراسر دنیاست که با تمرکز بر گسترش دایره لغات دانشجویان، به ارتقاء مهارت‌­های مختلف آن­‌ها کمک شایانی می­‌کند و با استفاده از تکنیک­‌های به‌روز، دانش زبان آن­‌ها را دگرگون می‌­سازد. این مجموعه کتاب در سه سطح مختلف به چاپ رسیده و این کتاب در سطح Intermediate است که زبان‌­آموزان می‌­توانند با توجه به سطح زبان، کتاب مناسب خود را انتخاب نمایند. مجموعه حال حاضر، که به تازگی توسط انتشارات جنگل به چاپ رسیده، یکی از به‌­روز­ترین کتاب‌­های این مجموعه و آخرین ویرایش آن است که در سراسر دنیا به عنوان یک منبع غنی، مورد استفاده قرار می‌­گیرد.

خلاصه کتاب Oxford Word Skills: Intermediate

کتاب Oxford Word Skills: Intermediate دومین سطح از مجموعه کتاب­‌های Oxford Word Skills است که می­‌تواند واژگان زیادی را به دانشجویان آموزش دهد. این کتاب با توجه به این که به تازگی در سراسر دنیا منتشر شده، شامل واژگان و اصطلاحات پرکاربردی است که در عصر کنونی بسیار زیاد مورد استفاده قرار می­‌گیرد. برای هر واژه جدید، توضیحاتی کافی ارائه شده که به دلیل استفاده از جملات ساده و صریح، به‌­راحتی قابل درک است. علاوه­‌بر­این برای هر واژه کاربردهای مختلفی از آن در مکان و زمان­‌های مختلف ارائه شده و همین مسئله برای فهم عمیق‌­تر مفاهیم هر واژه، کمک بسیار بزرگی محسوب می‌­شود.

کتاب آموزشی Oxford Word Skills: Intermediate شامل فصل­‌های مختلفی است که هر فصل با یک عنوان خاص، تمامی لغات پرکابرد مربوطه را در­برمی‌گیرد و به دلیل تنوع موضوعاتی که در هر فصل به آن پرداخته شده­‌است، روند آموزشی زبان انگلیسی را از یکنواختی و پیچیدگی دور می­‌کند.  با توجه به این‌که ارتقاء همه مهارت‌­ها در زبان انگلیسی نیازمند داشتن دایره لغات وسیع است، این کتاب می‌­تواند در مدت زمان اندکی، مهارت شنیدن، خواندن، صحبت کردن و نوشتن دانشجویان را بهبود بخشد. واژگانی که در هر فصل گنجانده شده، کاملاً متناسب با سطح دانشجویان انتخاب گردیده‌­است و به همین دلیل انگیزه و اعتماد­به­‌نفس آن­‌ها برای یادگیری زبان انگلیسی ارتقاء می‌­یابد.

یکی از ویژگی­‌های منحصر­به‌­فرد کتاب Oxford Word Skills: Intermediate، استفاده هوشمندانه از تمرین­‌های کوتاه در بخش‌­های مختلف هر فصل است که این مسئله باعث می­‌شود دانشجویان بعد از یادگیری واژگان جدید، آن­‌ها را به کار بگیرند ومطمئن شوند تمام مطالب جدید بخش‌­های قبل را یادگرفته‌­اند. بنابراین می‌­توان گفت این مجموعه کتاب تمامی مواردی را که یک زبان­‌آموز برای آموزش زبان انگلیسی به آن نیاز دارد، در خود گنجانده‌­است.

درباره کتاب Oxford Word Skills: Intermediate

کتاب Oxford Word Skills: Intermediate با استفاده از متدهایی منحصربه‌­فرد، می‌تواند حجم زیادی از واژگان را به همراه کاربرد­های مختلف آن‌­ها به دانشجویان بیاموزد. امروزه یادگیری زبان انگلیسی از اهمیت بسیار ویژه‌­ای برخوردار است و انتخاب یک منبع مناسب و قابل اعتماد برای آموزش، بسیار مهم است. مجموعه کتاب­‌های Oxford Word Skills در حال حاضر یکی از پرطرفدارترین کتاب­‌های آموزشی است که در کشورهای مختلف و در مؤسسات معتبر آموزش داده می‌شود. اگر دانشجویان با روند آموزشی این مجموعه کتاب‌­ها همراه شوند و تمام تمرین­‌های ارائه شده در آن را به طور مستمر انجام دهند، می‌­توانند حجم زیادی از لغات را در مدت زمان اندکی به راحتی یاد بگیرند و به حافظه بلند­مدت خود بسپارند.

در بخش‌­های مختلف کتاب آموزشی Oxford Word Skills: Intermediate چالش­‌های مختلفی ارائه شده که برای زبان­‌آموزان بسیار جذاب و سرگرم­‌کننده خواهد بود. به همین دلیل روند آموزشی زبان انگلیسی برای آن­‌ها یکنواخت نخواهد بود و اشتیاق آن­‌ها به یادگیری زبان بیشتر خواهد شد. یکی دیگر از ویژگی‌­های منحصر­به‌­فرد این مجموعه کتاب، داشتن متدهایی ساده برای آموزش واژگان مهم و کاربردی است و به همین دلیل زبان­‌آموزان می­‌توانند به صورت خودآموز تمام نکات آن را فراگیرند و با حفظ استمرار در روند آموزش، مهم‌­ترین لغات زبان انگلیسی را به حافظه بلند مدت خود بسپارند. علاوه­‌بر­این، به دلیل وجود فعالیت‌­های مختلف که در برخی از بخش­‌ها تعبیه شده، می­‌توان از این کتاب به عنوان یک منبع غنی و کامل برای کلاس­‌های آموزشی زبان انگلیسی استفاده کرد و با استفاده از متدهای ارائه شده در آن، بهره‌­وری کلاس را ارتقاء بخشید. همان‌طور که در بسیاری از مؤسسات معتبر در ایران و سراسر جهان، از این مجموعه کتاب­‌ها برای آموزش زبان استفاده می‌­کنند و بدین طریق مهارت­‌های مختلف زبان­‌آموزان را در کوتاه‌­ترین زمان ممکن، ارتقاء می‌­دهند.

روث گیرنز و استوارت ردمن، درباره نویسندگان کتاب Oxford Word Skills: Intermediate

«روث گیرنز» (Ruth Gairns) و «استوارت ردمن» (Stuart Redman) نویسندگان مجموعه کتاب‌­های Oxford Word Skills هستند. این دونفر سال­‌ها تجربه در زمینه آموزش زبان انگلیسی دارند و کتاب­‌های زیادی را با همکاری هم به رشته تحریر درآورده­‌اند. از جمله کتاب­‌های دیگری که این دو نویسنده با همکاری هم نوشته‌­اند می­‌توان به: «Oxford Learner's Pocket Word Skills»، ««Natural English و «Test your English Vocabulary in Use» اشاره کرد که هرکدام با استفاده از متدهایی نوین به آموزش زبان انگلیسی در سطح­‌های مختلف می‌پردازند.

 آن­‌ها بیش از 25 سال است که در این زمینه فعالیت می‌­کنند و تکنیک­‌های جدیدی را کشف کرده‌­اند که دانشجویان می­‌توانند با استفاده از آن­‌ها به سادگی زبان انگلیسی را فرا بگیرند. علاوه­ بر این، هردوی آن­‌ها در کشورهای مختلفی به عنوان اساتید برجسته فعالیت­‌های ارزشمندی را انجام داده‌­اند و با برقراری کلاس‌­های مختلف، متد­های نوین خود را به معلمان زیادی آموزش داده­‌اند.

مجموعه کتاب­‌های Oxford Word Skills توسط انتشارات آکسفورد به چاپ رسیده‌­است. این انتشارات بزرگ­ترین ناشر آثار علمی و آکادمیک در جهان است و کتاب‌­هایی که به‌­ویژه در زمینه آموزش زبان انگلیسی به چاپ می‌­رساند، به عنوان منابعی کامل و غنی، در سراسر جهان مورد استفاده قرار می‌گیرد. انتشارات آکسفورد همواره برای چاپ آثارش با بزرگ­ترین اساتید دنیا همکاری می‌­کند و به همین دلیل، اکثر کتاب‌­های آموزشی این انتشارات، با استقبال بی‌­نظیری در سراسر جهان روبرو می­‌شود.

خرید کتاب زبان

خرید اینترنتی کتاب Oxford Word Skills Intermediate با تخفیف از فروشگاه اینترنتی یکتا کتاب

ارسال سریع کتاب های Oxford Word Skills با تخفیف به تمام نقاط کشور

کتاب Oxford Word Skills Intermediate Digest Size+CD

سایز کتاب وزیری

کتاب  Oxford Word Skills Intermediate Digest Size

ناشر کتاب Oxford Word Skills آکسفورد ورد اسکیلز، انتشارات دانشگاه آکسفورد، در چند کلمه کتاب را اینگونه توصیف می کند:

“کتاب آکسفورد ورد اسکیلز کتابی سه سطحی، دسته بندی شده بر اساس موضوع که کلمات را در گرامر و محتوای مرتبط آموزش می دهد.”

 

مشخصات کتاب آکسفورد ورد اسکیلز

کتاب آکسفورد ورد اسکیلز  همانطور که گفته شده در سه سطح آموزشی شامل: ابتدایی، متوسط و پیشرفته طراحی و منتشر شده است. کتاب آکسفورد ورد اسکیلز توسط Ruth Gairns و Stuart Redman در ۲۵۶ صفحه نوشته شده است.

این دو دارای سابقۀ درخشان نوشتن کتاب های True to life و Working with Words هستند که نشان دهنده توانایی منحصر به فرد آن ها در تولید محتوای مرتبط با کلمات است.

 

مشخصات کتاب آکسفورد ورد اسکیلز

 

ویژگی های کتاب آکسفورد ورد اسکیلز

کتاب Oxford Word Skills گونه ای طراحی شده که توانایی یادگیری لغات انگلیسی را در زبان آموزان تقویت و بهبود بخشد. کلمات به نحو کوتاه و واضح روشن سازی می شوند و موقعیت های تمرینی زیادی برای استفاده از کلمات در طول دروس ایجاد می شود.

مهم ترین مولفه این کتاب ها آن است که اعتماد به نفس لازم برای استفاده کلمات را در شرایط های روزمره به زبان آموزان می دهد.

سطح ابتدایی کتاب آکسفورد ورد اسکیلز در ۸۰ درس طراحی شده تا گسترۀ عظیمی از واژگان ضروری را در زمینه و موضوعات مختلف در اختیار زبان آموزان بگذارد.

همچنین تمرینات اضافه و تعاملی موثر و کاربردی در لوح فشردۀ همراه کتاب تعبیه شده تا کیفیت و موفقیت آموزشی کتاب را هرچه بیشتر تضمین کند.

دروس کتاب دارای ساختاری بسیار ساده و کاربردی هستند به اینگونه که در ابتدا کلمات به دو روش جدول کلمات و معانی آنها به زبان ساده و یا متن یا گفتگو ارائه می شوند و پس از آن تمرینات ارائه می گردند.

 

اما نکته ای که کتاب Oxford Word Skills را از بقیه رقیبانش کاملا متفاوت می کند بخش هایی به نام Spotlight است.

 

این بخش با تحقیقات چند سالۀ بخش آموزش زبان دانشگاه آکسفورد به این کتاب اضافه شده و هدف آن آموزش نکات زبانی ظریفی است که به طور معمول توسط زبان آموزان نادیده گرفته می شود مانند معانی دوم و یا شدت مفهومی کلمات و یا معانی متفاوت در اصطلاحات.

 

در پایان هر بخش محتوایی، یک بخش با عنوان Review وجود دارد، که شامل تمرینات اضافه برای محکم شدن مفهوم کلمات در ذهن زبان آموزان  می باشد.

ناشر انتشارات زبان تفکر
نویسنده
طبقه بندی
نوبت چاپ 5
تاریخ چاپ ۱۳۹۹
شابک 9780194620079
قطع کتاب وزیری
تعداد صفحات ۲۵۴
قیمت پشت جلد ۱۷۰,۰۰۰ تومان
قیمت فروش ۱۰۲,۰۰۰ تومان
زبان کتاب انگلیسی

شما میتوانید نظر خود را در مورد این مطلب بیان کنید.

ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
حروف بزرگ و کوچک یکسان است.
راهنما و ترجمه  Oxford Word Skills Basic
۲۰۰,۰۰۰ تومان
۱۸۰,۰۰۰ تومان
504 Absolutely Essential Words
۱۲,۰۰۰ تومان
4000Essential English Words 1
۳۵,۰۰۰ تومان
۳۱,۵۰۰ تومان
Reading and Vocabulary Development 2 Thoughts and Notions
۱۴۵,۰۰۰ تومان
۷۲,۵۰۰ تومان
راهنما و ترجمه Oxford Word Skills Intermediate
۲۲۰,۰۰۰ تومان
۱۹۸,۰۰۰ تومان