پشتیبانی و سفارش تلگرام و واتس‌اپ: ۰۹۱۲۳۲۲۹۲۷۵ | ۰۲۱۶۶۹۶۰۹۱۴ | ۰۲۱۶۶۴۹۹۴۱۴

The Mill on the Floss

The Mill on the Floss
ناشر انتشارات EveryMans Library
نویسنده
تعداد صفحات ۶۴۸
قیمت پشت جلد ۲۰۰,۰۰۰ تومان
قیمت فروش ۱۲۰,۰۰۰ تومان
۴۰٪ تخفیف

کتاب The Mill on the Floss

کتاب آسیاب رودخانه فلاس The Mill on the Floss اثر جورج الیوت George Eliot

 

کتاب The Mill on the Floss داستانی بی‌نظیر نوشته‌ی جورج الیوت، از معروف‌ترین و قدیمی‌ترین بانوان نویسنده‌ی جهان است. جورج الیوت را در ایران با کتاب‌های زیادی می‌شناسند اما کتاب The Mill on the Floss یا همان آسیاب رودخانه فلاس از برترین آثار این نویسنده‌ی مشهور در سراسر جهان است. کتاب The Mill on the Floss رمانی است که از زبان راوی آگاهی رویایت می‌شود و بینش دقیقی از تک‌تک شخصیت‌های کتاب به خواننده داده می‌دهد تا بتوانید افکار و احساسات این کاراکتر‌های قدیمی را به خوبی تشخیص دهید. و گاهی هم راوی از درون داستان کتاب The Mill on the Floss خارج می‌شود و مستقیم با شما صحبت می‌کند، تغییر زاویه‌ی روایتی‌ از یک دانای کل به دوستی که سرش را از پرده بیرون کرده و به حالت شخص اول با شما صبحت می‌کند، خواندن داستان را از یک ریتم تکراری خارج می‌کند. آسیاب رودخانه فلاس داستانی درام و تراژیک است که در اوایل قرن ۱۹ انگلستان اتفاق می‌افتد. کتاب The Mill on the Floss تقابل بین علایق شخصی، آرزوها و امیال با وظایف انسانی از جمله حمایت خانوادگی را روایت می‌کند. جورج الیوت کاراکتر ماگی را دختری خلق کرده‌است که  هرگز به خاطر زیرکی و استعدادش مورد توجه و تحسین قرار نمی‌گیرد و دیگران او را درک نمی‌کنند و در جامعه‌ای زندگی می‌کند که هیچ فرصتی برای شکوفایی استعداد هایش به او ارائه نمی شود. دقیقا جامعه‌ی خود نویسنده که زنان حتی با داشتن توانایی علم‌آموزی، بدگویی و شایعه‌پراکنی را به مطالعه و افزایش آگاهی ترجیح می‌دهند. در چنین جایی ماگی نمی‌تواند استعداد‌های خود را بپروراند و تنها احساس نارضایتی می‌کند به این ترتیب ماگی تمام وظایف خود را به عنوان یک زن در جامعه در جهت عکس انجام می‌دهد تا از این طریق بتواند به خواسته هایش دست پیدا کند. کتاب The Mill on the Floss کتابی پر از تصمیم‌گیری‌های شخصیت‌ها است. انتخاب‌هایی که نه سفید هستند و نه سیاه، کاملا درست و کاملا غلط نیستند اما عواقبی در پی دارند.

 

خلاصه و درباره‌ کتاب The Mill on the Floss

 

کتاب The Mill on the Floss از نویسنده‌ی معروف انگلیسی، جورج الیوت که به صورت کتاب زبان اصلی در انتشارات جنگل و در ژانر کتاب‌‌های زبان اصلی کلاسیک و ادبی ارائه می‌شود، با نثر جذاب و هنرمندانه‌ی خود، مانند یک رمان انگلیسی یا یک رمان زبان اصلی می‌تواند کتاب‌خوان‌ها و رمان‌دوستان زیادی را به خود جلب کند. خرید کتاب زبان اصلی آسیاب رودخانه فلاس می‌تواند از بهترین تجربه‌های شما باشد. داستان کتاب The Mill on the Floss از این قرار است که ماگی و تام خواهر و برادری هستند که با پدرشان آقای تالیور، صاحب آسیاب و مزرعه‌ی کنار فلوس زندگی می‌کنند. ماگی دختری باهوش، مهربان و با استعداد است که همیشه از برادر خود حمایت می‌کند. اما تام برادر بزرگ‍تر برخلاف ماگی، پسری زودرنج و سخت‌گیر است که زود عصبانی می‌شود، تام فرزند مورد علاقه‌ی مادر است چرا که مادر معتقد است ماگی دختری سر‌به‌هوا و دردسرساز است. بعد‌ها آقای تالیور ور‌شکست می‌شود و ماگی عاشق پسری به نام فیلیپ می‌شود. تام با ازدواج ماگی و فیلیپ مخالفت می‌کند چون فیلیپ پسر مردی است که پدرشان به خاطر اختلاف با او ور‌شکست شده است به همین دلیل ماگی ناچار می‌شود از عشق خود دست بکشد. اوج داستان از زمانی شروع می‌شود که مدتی بعد ماگی به دیدن دختر‌خاله‌ی ثروتمندش و نامزد او می‌رود. اما این دیدار مشکلاتی را برای ماگی به وجود می‌آورد که باعث طرد و منزوی شدن او در خانواده و جامعه می‌شود و در آخر پایانی تلخ برای او رقم می‌خورد.

 

قسمت‌هایی از کتاب The Mill on the Floss

 

آقای تالیور یکی دو دقیقه‌ای درنگ کرد، سپس هر دو دستش را در جیبهای شلوار فرو برد، تو گویی امیدوار بود رهنمودی در این باره از آن ناحیه به دست آورد.

 

آقای تالیور گفت: «چیزی که می‌خواهم این است که تام خوب تحصیل کند؛ تحصیلی که براش نان و آب داشته باشد. قصد دارم روز عید یوحنا تو یک مدرسه‌ی درست و حسابی بگذارمش. دو سال تو مدرسه‌ی روزانه کافی بود اگر می‌خواستم ازش یک آسیابان یا کشاورز بسازم، چون یه عالمه بیش‌تر از من تحصیل کرده: همه‌ی خرجی که پدر من برای آموزش من کرد ی ترکه‌ی غان بود و الفبا. اما من می‌خواهم تام بفهمی نفهمی دانشمند شود، تا بتواند از پس کلک‌های این آدم‌هایی که قشنگ حرف می‌ زنند و پر طمطراق می‌نویسند بر بیاد. تو این دادخواهی‌ها، داوری‌ها و این چیزها به کمکم می‌آد. نمی‌خواهم این بچه راست راستکی وکیل شود- براش متاسف می‌شوم اگر یک بی‌سرو پا بشود- بلکه یک جور مهندس، یا نقشه بردار، یا دلال حراج و ارزیاب، مثل رایلی، یا وارد یکی از آن کسب و کارهایی بشود که آدم توش زود ترقی می‌کند و همه‌اش منفعت است و هیچ سرمایه‌ای نمی خواهد، به جز یک زنجیر ساعت بزرگ و یک چارپایه‌ی بلند. این‌ها تقریبا همه‌اش یکی است، و به گمانم حتی فرق زیادی هم با وکالت ندارد؛ چون رایلی همان‌طور به صورت ویکم زل می‌زند که یک گربه به صورت یک گربه‌ی دیگر. اصلا ازش نمی‌ترسد.»

 

درباره نویسنده کتاب The Mill on the Floss

 

نویسندگانی که نام مستعار برای خود انتخاب می‌کنند در دنیای ادبیات کم نبوده‌اند، یکی از آن‌ها نیز ماری‌آن ایوانز با نام مستعار جورج الیوت است که در سال ۱۸۸۰ در انگلستان به دنیا آمد. George Eliot را بیشتر از این‌که به عنوان رمان‌نویس یا روزنامه‌نگار و مترجم بشناسند به‌عنوان بزرگ‌ترین شاعر انگلیسی دوره ویکتوریا می‌شناسند. بانو ماری‌آن ایوانز به این دلیل نام مستعار مردانه‌ی جورج الیوت را انتخاب کرد که مسائل زندگی شخصی‌اش بر موفقیت و مطرح شدن آثارش تاثیر نگذارد؛ زیرا به‌‌ هر حال در آن زمان نوشتن با نام زنانه کار چندان کم‌خطری نبوده است. جورج الیوت استعداد زیادی در نوشتن داشت که در همان سنین جوانی شکوفا شد و در همان سال‌ها نیز شروع به یادگیری زبان‌های ایتالیایی، آلمانی، یونانی و لاتین، خواندن کتاب و نواختن موسیقی مخصوصا پیانو کرد؛ تمام کارهایی که در زمان زندگی George Eliot نوعی تابو برای دختران محسوب می‌شدند. وقتی پدر و مادر جورج الیوت یک پس از دیگری در گذشتند او تصمیم گرفت مخارج زندگی‌اش را از راه نوشتن درآورد. پس با نام پسرانه‌ی جدیدش در یک دفتر انتشاراتی در لندن به کار روزنامه‌نگاری مشغول شد. در این دوران با مشاهیری مانند چارلز دیکنز و هریت مارتینو و جورج گروت و هربرت اسپنس ملاقات کرد و زندگی‌اش تحت تاثیر این نویسندگان و شاعران بزرگ قرار گرفت. بعد‌ها نیز کم‌کم داستان‌ها و اشعار خود را در مجلات و حتی به صورت مستقل چاپ کرد و زمانی که در حدود سال‌های 1871 تا 1872 رمان معروف میدل مارچ را منتشر کرد نمی‌دانست که این کتاب نقطه عطفی در تاریخ رمان‌نویسی محسوب خواهد شد. جورج الیوت بعد از سال‌ها نوشتن و زندگی در پشت نام مردانه‌ی خود با داشتن ۷ کتاب داستان و ۱۱ کتاب شعر و بعد از دو سال مبارزه با بیماری کلیه در سن ۶۱ سالگی دار فانی را وداع گفت. 

کتاب The Mill on the Floss

In The Mill on the Floss, George Eliot re-creates her own childhood through the story of the wild, gifted Maggie Tulliver and her spoiled, selfish brother. Though tragic in its outcome, this tenderly comic novel combines vivid vignettes of family life with a magnificent portrait of the heroine and an acute critique of Victorian sexual politics. Eliot had no peer when it came to finding the drama at the heart of normal lives lived in tandem with the gigantic rhythms of nature itself, and in The Mill on the Floss she shows us once again how thoroughly the art of fiction can satisfy our deepest mental and emotional cravings

خرید کتاب زبان

خرید اینترنتی کتاب The Mill on the Floss با تخفیف از فروشگاه اینترنتی یکتا کتاب

ارسال سریع کتابهای رمان انگلیسی با تخفیف به تمام نقاط کشور

کتاب The Mill on the Floss

کتاب The Mill on the Floss

ناشر انتشارات EveryMans Library
نویسنده
طبقه بندی
نوبت چاپ 3
تاریخ چاپ ۱۳۹۹
شابک 9780679417262
قطع کتاب وزیری
تعداد صفحات ۶۴۸
قیمت پشت جلد ۲۰۰,۰۰۰ تومان
قیمت فروش ۱۲۰,۰۰۰ تومان
زبان کتاب انگلیسی

شما میتوانید نظر خود را در مورد این مطلب بیان کنید.

ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
حروف بزرگ و کوچک یکسان است.
Macbeth
۴۰,۰۰۰ تومان
Pride and Prejudice
۲۲۰,۰۰۰ تومان
۱۲۱,۰۰۰ تومان
Pride And Prejudice
۱۵,۰۰۰ تومان
Hamlet - Bantam Classics
۱۶۰,۰۰۰ تومان
۹۶,۰۰۰ تومان
Mrs. Dalloway
۹,۰۰۰ تومان
Great Expectations
۱۱,۰۰۰ تومان
۶,۶۰۰ تومان
The Catcher in the Rye
۱۱۰,۰۰۰ تومان
۶۰,۵۰۰ تومان
A Tale of Two Cities
۷۵,۰۰۰ تومان
۴۵,۰۰۰ تومان