پشتیبانی و سفارش تلگرام و واتس‌اپ: ۰۹۱۲۳۲۲۹۲۷۵ | ۰۲۱۶۶۹۶۰۹۱۴ | ۰۲۱۶۶۴۹۹۴۱۴

Never Let Me Go

Never Let Me Go
ناشر انتشارات Vintage
نویسنده
تعداد صفحات ۲۸۸
این کالا در حال حاضر موجود نمیباشد.

کتاب Never Let Me Go

درباره کتاب Never Let Me Go

هرگز مرا رها نکن Never Let Me Go یک رمان علمی تخیلی است که در سال 2005 توسط نویسنده بریتانیایی کازوئو ایشی گورو برنده جایزه نوبل ادبیات، منتشر شد. این رمان نامزد دریافت جایزه من بوکر 2005، جایزه آرتور سی کلارک 2006 و جایزه انجمن منتقدین کتاب ملی 2005 بوده است. مجله تایم این اثر را بهترین رمان سال 2005 نامید و آن را در فهرست صد رمان برتر انگلیسی زبان از 1923 تا 2005 جای داد. همچنین، هرگز مرا رها نکن در سال 2006 جایزۀ الکس را دریافت کرد. فیلم موفق و پرفروشی نیز توسط مارک رومانک در سال 2010 از آن ساخته شد؛ و یک نمایش تلویزیونی ژاپنی نیز در سال 2016 با اقتباس از آن روی آنتن رفت.

این رمان روایت‌کننده زندگی گروهی از دانش‌آموزان است که در فضای تاریک و دگرگون‌شده انگلستان زندگی می‌کنند. راوی داستان کتی، دختری سی‌ویک ساله است. این رمان خاطرات دراماتیک دوران کودکی او در مدرسه ظاهرا معتبر هالیشام به همراه دوستان صمیمی‌اش می‌باشد؛ داستان عشق، دوستی و خاطرات تلخ و شیرین. هرگز مرا رها نکن، رمانی است با داستان رمزآلود، تکان‌دهنده و یک عاشقانه منحصربه‌فرد و نیز نقدی بر تکبر و سرکشی انسان و رفتار و کردارش با افراد آسیب‌پذیر و متفاوت در جامعه. با پرداختن به چنین درون‌مایه‌هایی و خلق یک آینده احتمالی، هرگز مرا رها نکن  قدرتمندترین کتاب ایشی‌گورو تا به امروز بوده‌است.

درباره کازوئو ایشی گورو Kazuo Ishiguro نویسنده کتاب Never Let Me Go

سر کازوئو ایشی‌گورو (1954) برنده جایزه نوبل ادبیات در سال 2017 ، رمان‌نویس و فیلمنامه‌نویس انگلیسی است. ایشی‌گورو یکی از مشهورترین نویسندگان معاصر در جهان انگلیسی زبان به شمار می‌رود، که تاکنون چهار بار نامزد دریافت جایزه من بوکر شده و یک بار نیز در سال 1989 آن را برای رمان باقی مانده روز به دست آورده‌است. او در ناگاساکی ژاپن متولد شد، اما خانواده‌اش در سال 1960 هنگامی که او تنها پنج سال داشت، به انگلستان مهاجرت کرد. ایشی گورو فارغ‌التحصیل دانشگاه کنت با مدرک کارشناسی زبان انگلیسی و فلسفه در سال 1978 است. همچنین، او کارشناسی ارشد خود را در رشته نویسندگی خلاق در سال 1980 گذراند.

کتاب  Never Let Me Go

As children Kathy, Ruth, and Tommy were students at Hailsham, an exclusive boarding school secluded in the English countryside. It was a place of mercurial cliques and mysterious rules where teachers were constantly reminding their charges of how special they were. Now, years later, Kathy is a young woman. Ruth and Tommy have reentered her life. And for the first time she is beginning to look back at their shared past and understand just what it is that makes them special—and how that gift will shape the rest of their time together. Suspenseful, moving, beautifully atmospheric, Never Let Me Go is modern classic

خرید کتاب زبان

خرید اینترنتی کتاب Never Let Me Go با تخفیف از فروشگاه اینترنتی یکتاب کتاب

ارسال سریع کتاب های رمان انگلیسی با تخفیف به تمام نقاط کشور

کتاب Never Let Me Go

کتاب Never Let Me Go

ناشر انتشارات Vintage
نویسنده
طبقه بندی
نوبت چاپ 3
تاریخ چاپ ۱۳۹۹
شابک 9781400078776
قطع کتاب رقعی
تعداد صفحات ۲۸۸
قیمت پشت جلد ۸۰,۰۰۰ تومان
قیمت فروش ۴۸,۰۰۰ تومان
زبان کتاب انگلیسی

شما میتوانید نظر خود را در مورد این مطلب بیان کنید.

ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
حروف بزرگ و کوچک یکسان است.
The Alchemist
۱۵۰,۰۰۰ تومان
۹۰,۰۰۰ تومان
Snow
۸۰,۰۰۰ تومان
50Great Short Stories
۲۵۰,۰۰۰ تومان
۱۵۰,۰۰۰ تومان
Diary of a Wimpy Kid Roderick Rules
۲۰۰,۰۰۰ تومان
۱۲۰,۰۰۰ تومان
Diary of a Wimpy Kid: Cabin Fever
۲۰۰,۰۰۰ تومان
۱۲۰,۰۰۰ تومان
Doctor Faustus
۶,۰۰۰ تومان
Diary of a Wimpy Kid The Third Wheel
۲۰۰,۰۰۰ تومان
۱۲۰,۰۰۰ تومان
Aleph
۸,۰۰۰ تومان