پشتیبانی و سفارش تلگرام و واتس‌اپ: ۰۹۱۲۳۲۲۹۲۷۵ | ۰۲۱۶۶۹۶۰۹۱۴ | ۰۲۱۶۶۴۹۹۴۱۴

Little Women

Little Women
ناشر انتشارات Penguin Classics
نویسنده
تعداد صفحات ۴۲۴
این کالا در حال حاضر موجود نمیباشد.

کتاب Little Women

خلاصه کتاب Little Women

داستان این رمان برگرفته از داستان زندگی خود نویسنده و ماجراهای دوران کودکی تا بزرگسالی او است. این رمان درباره خانواده مارچ است که اخیرا ورشکست شده و پدرشان نیز به جنگ رفته است. از همین رو، مادر و دختران خانواده باید امورات خود را بگذرانند و به دیگران نیز تا حد امکان کمک کنند. آن‌ها شرایط بسیار سختی را می‌گذرانند تا این‌که اتفاقات عجیب از راه می‌رسد و خانواده را با چالش‌هایی پیچیده و سخت مواجه می‌کند.

درباره کتاب Little Women

زنان کوچک (Little Women) نوشته نویسنده معروف آمریکایی لوییزا می الکات است که در اصل در دو جلد در سال های 1868 و 1869 منتشر شد. زنان کوچک به سرعت به موفقیت تجاری دست یافت و تحسین و تمجید منتقدین را برانگیخت. الکات به سرعت نسخه دوم رمان  را به رشته تحریر در آورد که با نام همسران خوب ( نام انتخاب شده توسط ناشر) منتشر شد. این دو نسخه در سال 1880 با یکدیگر ادغام و تحت نام «زنان کوچک» انتشار یافت. بعدها دو دنباله دیگر برای این رمان نوشته شد. تاکنون از این رمان اقتباس‌های بسیاری در قالب اوپرا، نمایش و سریال و فیلم‌های تلویزیونی و سینمایی صورت گرفته است که از این بین می‌توان به فیلم‌های ساخته شده توسط جرج کوکر در سال 1933، مروین لروی در سال 1949، دیوید ریچ در سال 1978 و فیلم ساخته شده توسط گیلیان آرمسترانگ در سال 1994 و... اشاره کرد.

درباره لوییزا می الکات Louisa May Alcott نویسنده Little Women

در دوران کودکی، خانواده لوییزا می الکات به بوستون نقل مکان کردند و او بقیه عمر خود را در آن‌جا گذراند. پدر آلکات مردی مومن و مذهبی و کارش آموزگاری در مدرسه‎ای دینی و امور خیریه بود و خانواده فقیری را اداره می‎کرد. سه خواهر به نام‎های اَبی گیل، الیزابت و آنا داشت که در رمان زنان کوچک تبدیل به سه خواهر جوزفین شده است. الکات زنان کوچک را بر اساس الگویی اخلاقی و مذهبی نگاشته است و این اثر به دلیل طنز و صمیمیت بسیار قوی آن هنوز در سراسر جهان خوانندگان بسیاری دارد و سال‌هاست که جای خود را در میان آثار کلاسیک و موفق جهان حفظ کرده است.

کتاب Little Women

Christmas won't be the same this year for Meg, Jo, Beth and Amy, as their father is away fighting in the Civil War, and the family has fallen on hard times. But although they may be poor, life for the four March sisters is rich with colour, as they play games, put on wild theatricals, make new friends, argue, grapple with their vices, learn from their mistakes, nurse each other through sickness and disappointments, and get into all sorts of trouble

BACKSTORY: Learn all about the author's life and how it inspired her famous story, and find out which of the March sisters you most resemble

خرید کتاب زبان

خرید اینترنتی کتاب Little Women با تخفیف از فروشگاه اینترنتی یکتا کتاب

ارسال سریع کتاب های رمان انگلیسی با تخفیف به تمام نقاط کشور

کتاب Little Women

کتاب Little Women

ناشر انتشارات Penguin Classics
نویسنده
طبقه بندی
نوبت چاپ 5
تاریخ چاپ ۱۳۹۹
شابک 9780099572961
قطع کتاب رقعی
تعداد صفحات ۴۲۴
قیمت پشت جلد ۱۵۰,۰۰۰ تومان
قیمت فروش ۹۰,۰۰۰ تومان
زبان کتاب انگلیسی

شما میتوانید نظر خود را در مورد این مطلب بیان کنید.

ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
حروف بزرگ و کوچک یکسان است.
Macbeth
۴۰,۰۰۰ تومان
Pride and Prejudice
۲۲۰,۰۰۰ تومان
۱۲۱,۰۰۰ تومان
Pride And Prejudice
۱۵,۰۰۰ تومان
Hamlet - Bantam Classics
۱۶۰,۰۰۰ تومان
۹۶,۰۰۰ تومان
Mrs. Dalloway
۹,۰۰۰ تومان
Great Expectations
۱۱,۰۰۰ تومان
۶,۶۰۰ تومان
The Catcher in the Rye
۱۱۰,۰۰۰ تومان
۶۰,۵۰۰ تومان
A Tale of Two Cities
۷۵,۰۰۰ تومان
۴۵,۰۰۰ تومان