پشتیبانی و سفارش تلگرام و واتس‌اپ: ۰۹۱۲۳۲۲۹۲۷۵ | ۰۲۱۶۶۹۶۰۹۱۴ | ۰۲۱۶۶۴۹۹۴۱۴

The Godfather

The Godfather
ناشر انتشارات Penguin Classics
نویسنده
تعداد صفحات ۶۰۸
این کالا در حال حاضر موجود نمیباشد.

کتاب The Godfather

خلاصه کتاب پدرخوانده

کتاب «پدرخوانده» نوشته «ماریو پوزو» درباره تقابل و جنگ قدرت میان پنج خانواده مافیایی در شهر بزرگ و شلوغ نیویورک پس از جنگ جهانی دوم است. بعد از اینکه «دون ویتو کورلئونه» زخمی می­شود، فرزندان او به نام «مایکل» و «سانیم خواهان گرفتن انتقام پدر می‌شوند. «ویرجیل سولوزو» که قاچاقچی باند هروئین است به «دون کورلئونه» بزرگ تیراندازی کرده است. دو برادر باید کسب و کار خانوادگی خود را حالا به کمک مردی به نام «تام هاگن» و دیگر افراد بلندمرتبه­‌ی مافیا مدیریت کنند. پس از آنکه «مایکل»، «سولوزو» و افسر پلیسی را به قتل رساند، خصومت و درگیری­ها به کل شهر گسترش پیدا کرد. نتیجه این درگیری‌ها کشته شدن یکی از فرزندان به اسم «سانی» و ریاست «مایکل» بر باند مافیایی خانوادگیشان می‌شود. پس از بازنشتگی «ویتو کورلوئنه» تصمیم می‌گیرد که قدرت خانوادگیشان را با نقل مکان به لاس وگاس بازسازی کند. او برای این‌کار تصمیم می‌گیرد تا تمام باندهای رقیب را به قتل برساند. او حتی شوهر خواهر خود را نیز به دلیل اینکه در قتل برادرش دست داشته است را از سر راه کنار می­زند و پس از انتقام تمام دارایی‌های خود را به فروش می‌رساند و به نیویورک نقل مکان می‌کند...

درباره کتاب پدرخوانده

«ماریو پوزو» (Mario Puzo) در کتاب «پدرخوانده» (The Godfather) با الهام از واقعیت داستان، زندگی یکی از بزرگترین باند‌های مافیایی را روایت می‌کند. کتاب با جمله­ای آشنا از «بالزاک» که در ابتدای این کتاب قرار دارد شروع می‌شود: «در پس هر ثروتی جنایتی‌ست». نویسنده خود یک سیسیلی الاصل است و در بیشتر اثار خود جامعه و تاریخ امریکا را به نقد می­کشد. کتاب «پدرخوانده» حکایتی است عجیب از آمیزش سنت و مدرنیته. این اثر ماندگار در سال 1969 در سراسر جهان منتشر شد و امروزه نیز یکی از پر فروش ترین کتاب‌های تاریخ آمریکا به‌شمار می رود. کتابی که نثر و داستان شیوای آن توجه بسیاری از مخاطبان و حتی نویسندگان بزرگ را به خود جلب کرده است.

درباره فیلم‌­های پدرخوانده

با توجه به شهرت و محبوبیتی که کتاب «پدرخوانده» در دنیا بدست آورد، شرکت فیلمسازی «پارامونت» امتیاز نسخه سینمایی آن را خریداری کرد. «پوزو» نوشتن فیلمنامه «سه گانه پدرخوانده» را نیز بر عهده گرفت. هر سه فیلم به کارگردانی «فرانسس فورد کاپولا» ساخته شد و به ترتیب در سال‌های 1972، 1974 و 1996 به نمایش درآمدند. موفقیت فیلم‎‎‌های پدرخوانده نیز به مانند کتاب چشمگیر بود. نویسنده کتاب موفق به دریافت جایزه اسکار بهترین فیلم‌نامه برای پدرخوانده 1 و 2 شد و کاپولا نیز جایزه اسکار بهترین کارگردانی را دریافت کرد. «مارلون براندو» نیز برای ایفای نقش «ویتو کورلئونه» اسکار بهترین بازیگر نقش اول را از آن خود کرد. از دیگر بازیگران مطرح فیلم می‌توان به «آل پاچینو» در نقش «مایکل» و «رابرت دنیرو» در نقش جوانی «ویتو کورلئونه» اشاره کرد. فیلم «پدر خوانده» با بودجه محدود 6 میلیون دلاری ساخته شد اما توانست به فروش جهانی 270 میلیون دلاری دست پیدا کند. داستان فیلم بین سال‌های 1945 تا 1955 رخ می‌دهد. داستان فیلم از کتاب طولانی‌تر است و بخش‌های زیادی در فیلمنامه به کتاب اضافه شده است که بخشی از داستان با نظر کاپولا اضافه شده است. با وجود اینکه هر سه قسمت فیلم بسیار پرطرفدار هستند اما کاپولا از ساخت قسمت‌های دوم و سوم فیلم ابزار پشیمانی کرد و فیلم اول خود را شاهکار می‌داند. مجموعه فیلم‌های پدرخوانده در میان برترین آثار سینمایی تاریخ سینما در سایت IMDB قرار دارد. 

درباره نویسنده کتاب پدرخوانده، ماریو پوزو

«ماریو پوزو» فیلمنامه‌نویس و نویسنده اهل آمریکا است که در سال 1920 متولد شد. او بیشتر شهرت خود را با نوشتن رمان‌های جنایی که درباره‌ی زندگی باندهای مافیایی ایتالیایی- آمریکایی است، بدست آورد. پوزو همچنین علاوه بر نوشتن رمان‌های جنایی،  فیلمنامه‌نویس زبردستی هم است و برنده دو جایزه اسکار برای فیلم‌های پدرخوانده 1 و 2 شده است. «پوزو» از خانواده‌های ایتالیایی‌الاصل ساکن نیویورک بود و بسیاری از کتاب‌هایش بر اساس داستان زندگی خود و برخوردهایی که با خانواده‌های قدرتمند ایتالیایی – آمریکایی داشته، روایت شده است.

خرید کتاب زبان

خرید اینترنتی کتاب The Godfather با تخفیف از فروشگاه اینترنتی یکتا کتاب

کتاب The Godfather

کتاب The Godfather

About the book 

Tyrant, blackmailer, racketeer, murderer - his influence reaches every level of American society. Meet Don Corleone, a friendly man, a just man, areasonable man. The deadliest lord of the Cosa Nostra. The Godfather. A modern masterpiece,The Godfather is a searing portrayal of the 1940s criminal underworld. It is also the intimate story of the Corleone family, at once drawn together and ripped apart by its unique position at the core of the American Mafia. Still shocking forty years after it was first published, this compelling tale of blackmail, murder and family values is a true classic

 

ناشر انتشارات Penguin Classics
نویسنده
طبقه بندی
نوبت چاپ 3
تاریخ چاپ ۱۴۰۲
شابک 9780099528128
قطع کتاب رقعی
تعداد صفحات ۶۰۸
قیمت پشت جلد ۱۲۰,۰۰۰ تومان
قیمت فروش ۷۲,۰۰۰ تومان
زبان کتاب انگلیسی

شما میتوانید نظر خود را در مورد این مطلب بیان کنید.

ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
حروف بزرگ و کوچک یکسان است.
The Moving Finger
۸۰,۰۰۰ تومان
۴۸,۰۰۰ تومان
The murder at the vicarage
۵۰,۰۰۰ تومان
۳۰,۰۰۰ تومان
The Man In The Brown Suit
۹۰,۰۰۰ تومان
۵۴,۰۰۰ تومان
Why Didn't They Ask Evans
۸۰,۰۰۰ تومان
۴۸,۰۰۰ تومان
Sherlock Holmes The Complete Novels and Stories Volume I and II
۹۰۰,۰۰۰ تومان
۴۹۵,۰۰۰ تومان
The Murder of Roger Ackroyd
۷۰,۰۰۰ تومان
۳۸,۵۰۰ تومان
A Pocket Full of Rye
۸۰,۰۰۰ تومان
۴۸,۰۰۰ تومان
? N OR M
۹۰,۰۰۰ تومان
۵۴,۰۰۰ تومان