پشتیبانی و سفارش تلگرام و واتس‌اپ: ۰۹۱۲۳۲۲۹۲۷۵ | ۰۲۱۶۶۹۶۰۹۱۴ | ۰۲۱۶۶۴۹۹۴۱۴

Mad Genius

Mad Genius
ناشر TarcherPerigee
نویسنده
تعداد صفحات ۲۴۰
این کالا در حال حاضر موجود نمیباشد.

کتاب Mad Genius: A Manifesto for Entrepreneurs

کتاب نبوغ دیوانه Mad Genius اثر رندی گیج Randy Gage

مانیفست کارآفرین‌ها؛ کتاب Mad Genius اثر تاجر و نویسنده‌ معروف Randy Paul Gage، شاهکاری برای آن‌هاست که می‌خواهند مسیر موفقیت را در دنیای پیچیده‌ امروزی پیدا کنند. کتاب انگیزشی Mad Genius راهنمایی دم‌دست برای کارآفرین‌ها و مدیران و حتی کارمندهایی‌ست که می‌خواهند مانند یک کارآفرین مطرح بین‌المللی فکر کنند. رندی گیج در این کتاب مشهور، به خوانندگان کمک می‌کند نبوغ و خلاقیت‌های ذاتی را درون خود کشف کنند. این کتاب می‌گوید حتما دلیلی وجود دارد که صنعت‌های بزرگ جهان در مکان‌های کوچک و خوابگاه‌های دانشجویی متولد شده‌اند، و UBER ها توسط افرادی ایجاد شدند که تاکسی‌ران نبودند. نویسنده‌ی کتاب نبوغ دیوانه رندی گیج ، متخصص برانگیختن این نوآوری‌ها و کشف تفکرات خلاقانه و کارآفرینانه و تبدیل آن‌ها به بیزنس‌های موفق است. کتاب حاضر مانند یک رمان انگلیسی جذاب عمل می‌کند و این کتاب زبان اصلی به شهادت خوانندگانش ماشه‌ای برای کشیدن تفنگ خلاقیت در ذهن شماست که باعث خلق ایده‌های هوش‌مندانه برای دست‌یابی به موفقیت می‌شود.

 

خلاصه کتاب Mad Genius

 

کتاب Mad Genius به طور خلاصه شامل سه بخش اصلی می‌شود. بنا‌بر استدلال Randy Paul Gage نویسنده‌ی کتاب در بخش اول توضیح می‌دهد که موفقیت کارآفرینی امری نیست که صرفا وابسته به داشتن پول فراوان یا فقدان آن باشد؛ بلکه عدم موفقیت کسب و کارها اغلب به‌دلیل کمبود ایده است. در بخش‌های بعد رندی گیج به خوانندگان نشان می‌دهد که چگونه این ایده‌های مهم و خلاقانه به وجود می‌آیند و نقشی که در تفکر کارآفرینی ایفا می‌کنند چیست؟ و سپس چرایی چالش‌ها به عنوان پتانسیل‌های عظیم نوآوری و خلاقیت بررسی می‌شود.

 

درباره کتاب Mad Genius

 

کتاب موفقیت نبوغ دیوانه که به صورت کتاب زبان اصلی ارائه می‌شود، یک کتاب معمولی کسب و کار یا یک راهنمای انگیزشی متوسط برای برانگیختن احساسات شما نیست؛ کتاب Mad Genius یک مانیفست کارآفرینان ا‌ست. رندی گیج نویسنده‌ کتاب و سخنران مشهور و مالک درصد زیادی از سهم کتاب‌های پرفروش مدیریتی در جهان، کتاب مذکور  را یک راهنمای فکری معرفی می‌کند که مسیر کلماتش گاهی ناراحت‌کننده اما همیشه الهام‌بخش خواهد بود، کتابی که به بررسی مفهوم اسرارآمیز نبوغ می‌پردازد؛ یک استعداد پنهان ادراک شده! استعدادی که رندی گیج به بسیاری از ما پیشنهاد می‌کند اگر راحت‌طلب هستید بهتر است از همین حالا به جای کشف نبوغ در درون خود، آن را به دیگران نسبت دهیم. 

در صفحه‌ی ۱۱ کتاب Mad Genius می‌خوانید:

«این کتاب یک مانیفست برای مدیرانی است که می خواهند رهبری موفق و خلاق شوند، کسی که آمادگی رهبری در این دوران پیشرفت‌های سریع‌السیر را دارد. زیرا چه شما در یک تجارت سنتی و قدیمی کار کنید و چه یک مقام دولتی و مهم باشید، بهترین راه برای خلق راه حل‌های تازه و نوآورانه، فکر کردن و عمل کردن مانند یک کارآفرین واقعی است.»

 

درباره رندی گیج نویسنده کتاب Mad Genius

 

رندی گیج نویسنده‌ آمریکایی متولد ۱۹۵۹ یک سخنران انگیزشی مشهور در سراسر جهان است که از زندگی‌ای پر فراز و نشیب بیرون آمده. Randy Paul Gage بعد از رها شدن از زندان نوجوانان به جرم خرید و فروش مواد مخدر و شروع به کارهای ساده و کم‌درآمد تصمیم گرفت در زندگی‌اش تحولی اساسی ایجاد کند. رندی پاول گیج در کتاب Mad Genius از تجربه‌های زندگی گذشته‌اش استفاده‌های زیادی کرده است و از هوش سرشار تجاری خود گفته است. هوشی که به‌طور اثبات‌شده‌ای اکتسابی است. تجربه‌ی ظرف شستن در رستوران و درک فقر باعث شد تا او به فکر تاسیس شبکه‌ی بازاریابی‌ای بیوفتد که درآمد او را چندین برابر کرد و در کمتر از چند ماه رندی گیج خود را در مقام مدیر رستوران‌های فراوانی دید. این موفقیت تا ۳۰ سالگی ادامه داشت اما دست سرنوشت سراشیبی دیگری برای او رقم زده بود. تمام کسب و کار‌های او به‌یک‌باره ورشکسته شدند تا  Randy Paul Gage یک بار دیگر طعم شکست را حس کند. اما این اتفاق هم نتوانست اشتیاق قدرت و ثروت را در رندی گیج بخواباند و تلاش‌های شبانه‌روزی و هوش تجاری سرشارش، از او تاجری موفق ساخت که در عین‌حال، سخنران مطرح انگیزشی و نویسنده‌ای مشهور است. کتاب انگیزشی Mad Genius از معروف‌ترین آثار رندی گیج گوشه‌ای از موفقیت‌های او در سطح بین‌المللی است. کتاب‌های  ۷ قانون معنوی توانگری،  ٣٧ راز توانگری، موفقیت ذهن، و ١٠١ کلید برای موفقیت شما، از دیگر آثار رندی گیج است که به اکثر زبان‌های زنده‌ی دنیا مانند روسی، چینی، آلمانی، اسپانیایی، پرتغالی و هندی و حتی مقدونی ترجمه شده است و از پرفروش‌ترین کتاب‌های سال در کشور‌های مختلف بوده‌اند.

 

چرا باید این کتاب را خواند؟

 

کتاب Mad Genius به گفته بسیاری از خوانندگان آن، دفترچه راهنمای کسب و کارهاست؛ جایی که به شما یاد می‌دهد نبوغ دیوانه‌وار مدیران و کارآفرینان چیزی ذاتی یا غیرعادی نیست؛ بلکه تنها شامل مجموعه‌ای از تفکرهای هوش‌مندانه و منطقی و در عین‌حال خلاقانه است که تنها بر محصول یا خدمات مورد نظرشان متمرکز نشده است و بر مزایای آن برای مصرف‌کنندگان نیز نگاهی دارد. مانیفست رندی گیج کم‌ارزشی ایده‌هایی را فاش می‌کند که همه‌ ما گاهی آن‌ها را تحسین کرده‌ایم؛ بدون این‌که بدانیم این ایده‌های قدیمی باعث اختلال و عدم نوآوری و حتی ناراحتی کارمندان می‌شود. رندی گیج در کتاب پرفروش خود به بررسی ارتباط الگوهای رفتاری، بازاریابی رسانه‌های اجتماعی و دنیای مجازی برای مدیران و تاجران پرداخته است اما تنها مختص آن‌ها نیست. کتاب Mad Genius کتابی برای مطالعه‌ی اکثر اقشار جامعه است تا بتوانند با تله‌های تفکر معمولی و در چارچوب و تنبلی های فکری مقابله کنند و نبوغ درونی خود را رها سازند.

خرید کتاب زبان

خرید اینترنتی کتاب Mad Genius با تخفیف از فروشگاه اینترنتی یکتا کتاب

کتاب Mad Genius: A Manifesto for Entrepreneurs

کتاب Mad Genius: A Manifesto for Entrepreneurs

Create your next breakthrough

Mad Genius is a unique book for entrepreneurs--and for employees who want to think like entrepreneurs. It will help you unleash the innate creative genius inside you.

Every industry has its sacred cows and accepted practices. These are often based upon foundational premises that are no longer valid--if they ever were

There's a reason Facebook was birthed in a dorm room, Amazon.com came from people not in the bookstore business, and UBER was created by people who weren't from the taxi industry. Innovation, discovery, and creating disruption require blowing up conventional thinking and unleashing your entrepreneurial brilliance

Mad Genius is a fire hose of creative stimulation that will spark breakthrough ideas and show you how to nurture them

ناشر TarcherPerigee
نویسنده
طبقه بندی
نوبت چاپ 2
تاریخ چاپ ۱۳۹۹
شابک 9780399175565
قطع کتاب رقعی
تعداد صفحات ۲۴۰
قیمت پشت جلد ۸۰,۰۰۰ تومان
قیمت فروش ۴۸,۰۰۰ تومان
زبان کتاب انگلیسی

شما میتوانید نظر خود را در مورد این مطلب بیان کنید.

ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
حروف بزرگ و کوچک یکسان است.
F**k It Do What You Love
۲۳۰,۰۰۰ تومان
۱۳۸,۰۰۰ تومان
Who Moved My Cheese
۶۰,۰۰۰ تومان
۳۶,۰۰۰ تومان
Atomic Habits
۱۸۰,۰۰۰ تومان
۱۰۸,۰۰۰ تومان
A Brief History of Time
۴۰,۰۰۰ تومان
Rules of Love
۱۶۰,۰۰۰ تومان
۹۶,۰۰۰ تومان
How The Secret Changed My Life
۱۸۰,۰۰۰ تومان
۱۰۸,۰۰۰ تومان
Stop Doing That Sh*t
۱۲۰,۰۰۰ تومان
۷۲,۰۰۰ تومان
The Art of Seduction
۴۰۰,۰۰۰ تومان
۲۲۰,۰۰۰ تومان