پشتیبانی و سفارش تلگرام و واتس‌اپ: ۰۹۱۲۳۲۲۹۲۷۵ | ۰۲۱۶۶۹۶۰۹۱۴ | ۰۲۱۶۶۴۹۹۴۱۴

Hero The Secret 4

ناشر انتشارات Atria
نویسنده
تعداد صفحات ۲۴۰
قیمت پشت جلد ۱۳۰,۰۰۰ تومان
قیمت فروش ۷۸,۰۰۰ تومان
۴۰٪ تخفیف

کتاب Hero The Secret 4

کتاب راز: قهرمان Hero - The Secret 4 اثر راندا برن Rhonda Byrne

کتاب Hero - The Secret 4 (قهرمان) یکی دیگر از آثار بی‌­نظیر «راندا برن» (Rhonda Byrne) نویسنده مجموعه کتاب­‌های «راز» (The Secret) و خالق فیلمی به همین نام است که عنوان پرفروش­‌ترین کتاب و فیلم را از آن خود کرده‌­است. او در کتاب قهرمان قصد دارد تحولی بزرگ در زندگی انسان‌­ها ایجاد کند و ازآن­‌ها یک قهرمان بسازد.

خلاصه کتاب Hero

کتاب Hero - The Secret 4 با یک شعار حرف­ه‌ای خود را آغاز می­‌کند: از فرش به عرش رسیدن.

پیدا­کردن مسیر درست زندگی و قراردادن خودمان در آن مسیر، یکی از بزرگ‌­ترین دغدغه­‌های بشر است. تصور کنید نقشه­‌ای وجود دارد که به شما نشان می­‌دهد چگونه باید گام‌­به­‌گام از جایی که در حال حاضر هستید به سمت مقصدی حرکت کنید که از ابتدا برای رسیدن به آن مقصد متولد شده‌­اید. مقصد شما رسیدن به یک زندگی است که می‌­توانید کامل‌­ترین نسخه از خودتان را در آن ارائه دهید. مقصد شما تبدیل­‌شدن به ثروتمندترین، بااستعدادترین و عالی‌­ترین فردی است که همیشه آرزویش را داشته‌­اید. چنین نقشه­‌ای می‌­تواند همانند نقشه گنج، زندگی شما را دگرگون کند. این نقشه هم‌­اکنون در مقابل شماست. کتاب قهرمان همان نقشه‌­ای است که برای طی­‌کردن مسیر درست زندگی­تان به آن نیاز دارید.

در کتاب Hero - The Secret 4 شما با شیوه زندگی ۱۲ نفر از موفق‌­ترین انسان­‌هایی حال حاضر که روی همین کره خاکی زندگی می­‌کنند، آشنا می‌­شوید و از آن‌­ها می‌­آموزید که چگونه باید از قدرت­‌های درونی خود برای غلبه بر موانعی که مانع رسیدن شما به رؤیاهایتان می‌­شوند، استفاده نمایید و در مسیر دستیابی به آرزوهای دست­‌نیافتنی خود حرکت کنید. راندا برن به شما کمک می­‌کند که برای تلاش­‌کردن انگیزه کافی داشته باشید، مسیر زندگی خود را بیابید و قدم‌­های لازم را برای تبدیل­‌کردن رؤیا به واقعیت، بردارید. تبدیل­‌شدن به یک قهرمان واقعی حق شماست.

راندا برن در کتاب Hero - The Secret 4، داستان قهرمانی را روایت می­‌کند که راهی یک سفر چالش­‌برانگیز شده‌­است؛ سفر به کره زمین. هر انسانی باید در این سفر شرکت کند و تا انتهای آن پیش رود. هر فردی قهرمان زندگی خویش است و باید با تمام وجودش تلاش کند که این سفر را با موفقیت پشت سر بگذارد. زیرا هدف از این سفر دستیابی به اهداف بسیار والا است و بی‌شک همه انسان­‌ها لایق بهترین­‌ها هستند. فقط باید این موضوع را درک کنند و عمیقاً به آن ایمان داشته باشند.

 

درباره کتاب Hero

کتاب Hero - The Secret 4 محتوای بسیار ارزشمندی دارد که می‌­تواند ذهنیت افراد را دگرگون سازد. خوانندگان می‌­توانند با استفاده از تجربیات افراد مختلف که دراین کتاب ارائه شده‌­است، از استعدادهای نهفته‌شده در وجودشان بهره‌­مند شوند و از آن‌­ها در راستای رسیدن به آرزوهایشان استفاده نمایند. راندا برن به خوانندگان می­‌گوید که حتی بعد از رسیدن به خواسته­‌ها و آرزوهایمان، رسالت ما به پایان نمی‌­رسد. بلکه انسان در این زمان باید خود را در مسیری قرار دهد که بتواند تغییر و تحولاتی مفید در جهان هستی ایجاد کند و به گونه‌­ای در این مسیر مؤثر واقع شود. هیچ­‌کس به غیر از خود انسان مسئول شکست یا پیروزی‌­هایش نیست و هرکس باید مسئولیت کارهایش را بپذیرد. راندا برن یک جمله بسیار مهم دارد که می­‌گوید: «کارهایی را انجام ندهید که دیگران از شما خواسته‌اند. کارهایی را انجام دهید که خودتان دوست دارید، کارهایی که حداقل در نهایت لبخند به لبانتان بیاورند.»

اگر انسان تنها با تکیه بر همین جمله، زندگیش را ادامه دهد، شاهد تغییرات شگفت‌­انگیزی خواهد بود.  نویسنده در کتاب Hero - The Secret 4 به ما می‌­آموزد که قدردان لحظات خود باشیم و توانایی زندگی­‌کردن در لحظه را پرورش دهیم. او معتقد است هیچ­‌کدام از ما تنها نیستیم و همواره نیروی بسیار بزرگ‌تری در حال حمایت­ کردن و کمک­ رساندن به ماست. نیرویی که همه ما را حفظ می­کند و فرصت‌های طلایی بی‌شماری پیش روی ما قرار می‌­دهد. خوانندگان کتاب­‌های راندا برن به رازها و حقایق شگرفی راجع به خود پی می‌­برند که این حقایق متعالی می­‌تواند به راحتی زندگی آن‌­ها را دگرگون سازد. همان­‌طور که راندا برن با پی بردن به این راز، توانست در سال ۲۰۰۴ زندگی خود را دگرگون سازد. رازهایی که او در کتاب‌هایش فاش می‌کند، پیچیده نیستند. او از ما می‌­خواهد که علت حضور خود را در این کره خاکی دریابیم و در جستجوی شاد زیستن باشیم. از نظر راندا برن، نه سن و سال مهم است و نه موقعیت فعلی زندگی، می‌­توان از همین حالا برای دنبال کردن آرزوها اقدام کرد.

 

راندا برن، درباره نویسنده کتاب Hero

راندا برن، که او را به عنوان یکی از تأثیرگذارترین انسان­‌های روی کره زمین دانسته‌­اند، نویسنده و تهیه­‌کننده مشهور استرالیایی است که در ۲۶ آگوست سال ۱۹۴۵ در ملبورن استرالیا متولد شد. یکی از مشهورترین کتاب­‌های او، کتاب The Secret (راز) است که بعدها کتاب­‌های دیگری را در ادامه آن به رشته تحریر درآورد. کتاب­‌هایی چون: The Power (قدرت)، The Magic (جادو) و How The Secret Changed My Life (چگونه راز زندگی‌­ام را متحول کرد).

کتاب The Secret تاکنون زندگی افراد زیادی را در سراسر دنیا دگرگون کرده و با استقبال بی­‌نظیری مواجه شده و تاکنون به بیش از ۴۰ زبان زنده دنیا ترجمه گردیده‌­است. علاوه‌­بر­این راندا برن با اقتباس از این کتاب، یک فیلم با همین عنوان ساخت که مجموع فروش فیلم و کتابش توانست بیش از ۳۰۰ میلیون دلار به فروش برسد. کتاب راز به عنوان یکی از ۲۰ کتاب برتر پرفروش ۱۵ سال گذشته از زمان انتشار آن یعنی نوامبر ۲۰۰۶ معرفی شده‌­است.

راندا برن در زندگی شخصی­‌اش شکست­‌های بزرگی را به­‌ویژه در زمینه اقتصادی تجربه کرده‌­است اما با تکیه بر قانون جذب و عقاید منحصر­به‌­فردش توانست تمام شکست­‌هایش را پشت سر بگذارد و به آن‌چه که می­‌خواهد، دست یابد. او درباره اهیمت انرژی مثبت می­‌گوید: «از نظر علمی ثابت شده‌­است که افکار مثبت نه­‌تنها سالم­‌تر، بلکه نسبت به افکار منفی قدرتمندتر نیز هستند . اگر افکار تأییدآمیز را در ذهن خود نگه دارید، مثبت‌­تر، خوش­بین­‌تر، مطمئن­‌تر و مصمم‌­تر خواهید شد. علاوه‌­بر­این، شما چیز­های مثبت بیشتری را وارد زندگی خود خواهید کرد. جالب نیست؟»

در عصر کنونی که استرس‌­های زندگی تمام وجود انسان را پر می­‌کند و مسیر­های شاد زیستن را سلب می‌­نماید، افرادی همچون راندا برن می‌­توانند با طرز فکر خود، به عنوان یک ناجی در کنارمان باشند وبه عنوان یک راهنما مسیر درست را به ما نشان دهند.

خرید کتاب زبان

خرید اینترنتی کتاب Hero The Secret 4 با تخفیف از فروشگاه اینترنتی یکتا کتاب

کتاب Hero The Secret 4

کتاب Hero The Secret 4

From Rhonda Byrne, creator of the international bestselling movie and book, The Secret, comes Hero, her latest world-changing project and the most important to date.

FROM ZERO TO HERO...YOUR SECRET MAP TO A RICH LIFE

What is your true calling and why aren't you already living it

Imagine if there was a map that showed you step by step how to get from where you are now to your true calling and the life you were born to live—the most brilliant, rich, fulfilling, and dazzling life you could ever dream of. You are holding in your hands such a map. Hero is the map for your life

By following the journeys of twelve of the most successful people on the planet today, you’ll learn how to use your inner powers to overcome obstacles and to make impossible dreams come true. You'll be inspired to find your own calling and start taking the steps toward making the life of your dreams an everyday reality

Be the hero you are meant to be

ناشر انتشارات Atria
نویسنده
طبقه بندی
نوبت چاپ 3
تاریخ چاپ ۱۳۹۹
شابک 9781476758589
قطع کتاب رقعی
تعداد صفحات ۲۴۰
قیمت پشت جلد ۱۳۰,۰۰۰ تومان
قیمت فروش ۷۸,۰۰۰ تومان
زبان کتاب انگلیسی

شما میتوانید نظر خود را در مورد این مطلب بیان کنید.

ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
حروف بزرگ و کوچک یکسان است.
F**k It Do What You Love
۱۴۰,۰۰۰ تومان
۸۴,۰۰۰ تومان
Who Moved My Cheese
۵۰,۰۰۰ تومان
۳۰,۰۰۰ تومان
Atomic Habits
۱۸۰,۰۰۰ تومان
۱۰۸,۰۰۰ تومان
A Brief History of Time
۴۰,۰۰۰ تومان
Rules of Love
۱۶۰,۰۰۰ تومان
۹۶,۰۰۰ تومان
How The Secret Changed My Life
۱۸۰,۰۰۰ تومان
۱۰۸,۰۰۰ تومان
Stop Doing That Sh*t
۱۲۰,۰۰۰ تومان
۷۲,۰۰۰ تومان
The Art of Seduction
۴۰۰,۰۰۰ تومان
۲۲۰,۰۰۰ تومان