پشتیبانی و سفارش تلگرام و واتس‌اپ: ۰۹۱۲۳۲۲۹۲۷۵ | ۰۲۱۶۶۹۶۰۹۱۴ | ۰۲۱۶۶۴۹۹۴۱۴

The Infinite Game

The Infinite Game
ناشر Portfolio
نویسنده
تعداد صفحات ۲۷۲
این کالا در حال حاضر موجود نمیباشد.

کتاب The Infinite Game

کتاب بازی بینهایت The Infinite Game اثر سایمون سینک Simon Sinek

کتابThe Infinite Game  با ترجمه فارسی بازی بی‌نهایت در سال ۲۰۱۹ توسط «سایمون سینک» (Simon Sinek)، از نویسندگان پرفروش نیویورک تایمز نوشته شده‌است. این کتاب از آثار موفق ژانر بیزینس و موفقیت است و هدف اصلی آن، تربیت و مشاوره به مدیرانی‌ است که می‌خواهند به گفته سینک ذهنیت بی‌نهایت داشته ‌باشند. مدیرانی که این نوع ذهنیت را دارند، سازمان‌هایی قوی‌، خلاق‌ و الهام‌بخش‌‌ می‌سازند و در نهایت این مدیران هستند که آینده را به ما نشان می‌دهند.

خلاصه کتاب The Infinite Game

کتاب The Infinite Game با این سوال آغاز می‌شود که چگونه در یک بازی که انتهایی ندارد، پیروز شویم؟ در زندگی ما، دو نوع بازی یا مسابقه داریم، بازی‌‌هایی که پایان دارند، مانند فوتبال و شطرنج که این‌ها بازیکنانی مشخص، قوانینی از پیش تعیین شده و یک نقطه پایانی واضح دارند. در آن سو، نوع دیگری از بازی یا مسابقه داریم که بازی‌های بی‌نهایت هستند، مانند کسب‌و‌کار، سیاست و حتی خود زندگی. این‌ها بازیکنانی دارند که تغییر می‌کنند، نقطه پایان مشخصی برای این‌ها نیست وهیچ برنده و بازنده‌ای وجود ندارد، فقط افراد یا از هم جلوتر یا عقب‌تر هستند. سوال بزرگ این است که چگونه باید این بازی بی‌نهایت را انجام بدهیم  تا در آن به موفقیت برسیم؟

بازی بیزینس و کسب‌و‌کار، همه ملزومات یک بازی بی‌نهایت را داراست. ممکن است بازیکنانش مطرح و یا ناشناس باشند، بازیکنان جدید می‌توانند هر موقع که خواستند وارد بازی شوند، هر بازیکنی استراتژی و برنامه خاص خودش را دارد، هیچ قاعده از پیش تعیین شده‌ای، جز قوانین مدنی، وجود ندارد و همچنین هیچ آغاز و پایان قابل تشخیصی در این بازی نیست. در بازی بیزینس، هیچ برنده و بازنده‌ای وجود ندارد، بلکه بازیکنان وقتی منابع‌شان تمام می‌شود یا انگیزه‌ای برای ادامه ندارند، از بازی خارج می‌شوند. اگر مدیران همانطور که توضیح داده شد، بیزینس را یک بازی بی‌نهایت در نظر بگیرند، فکر کردن به برنده و بازنده و این‌که چه کسی بهترین است را متوقف خواهند کرد و شروع به این تفکر می‌کنند که چگونه یک سازمان قوی و سالم بسازند که بتواند در طول سالیان پابرجا بماند.

سایمون سینک در کتاب The Infinite Game ، چارچوبی برای مدیریت با ذهنیت بی‌نهایت، ارائه می‌دهد. از یک طرف، هیچ‌کدام از ما نمی‌توانیم حس خوب ترفیع مقام یا بردن در یک مسابقه را رد کنیم، اما این حس خوب خیلی زود از بین می‌رود. در صورتی‌ که اگر به سمت رسیدن به یک هدف موجه در حرکت باشیم، خودمان را متعهد می‌دانیم تا برای ساختن آینده‌ای بهتر و زیباتر، روز به روز، هفته به هفته، ماه به ماه و سال به سال صد در صد وجودمان را بگذاریم و تلاش بکنیم. این در حالی به وقوع می‌پیوندد که ممکن است شکلی که این جهان قرار است در آینده داشته باشد را به طور دقیق نتوانیم تصور کنیم، اما کار کردن برای رسیدن به آن، به کارمان و زندگیمان معنای خاصی می‌بخشد. مدیرانی که ذهنیت بی‌نهایت دارند، سازمان‌هایی قوی‌، خلاق‌ و الهام‌بخش‌‌ می‌سازند و در نهایت این مدیران هستند که آینده را به ما نشان می‌دهند.

درباره کتاب The Infinite Game

سایمون سینک درباره ایده اولیه نوشتن کتاب The Infinite Game می‌گوید:«هر چه بیشتر به تفاوت بازی‌های پایان‌دار و بی‌نهایت فکر می‌کردم، بیشتر و بیشتر بازی‌های بی‌نهایت در اطراف خودم می‌دیدم. این باعث شد تا به این نتیجه برسم که بسیاری از  دغدغه‌هایی که سازمان‌ها با آن‌ها روبه‌رو می‌شوند فقط به این دلیل وجود دارند که مدیران آن‌ها با ذهنیتی فانی و پایان‌دار و با روش‌های آن، در یک بازی بی‌نهایت، در حال بازی هستند. این سازمان‌ها معمولا از نظر خلاقیت، روحیه‌  و کارایی، ضعیف هستند.

سایت «مسترز این مایندز» (Masters in Minds) درباره کتاب نوشته است: «سایمون سینک در کتابThe Infinite Game فرم خود را حفظ کرده است. در این کتاب مثال‌های عینی فراوانی وجود دارد از شرکت‌هایی که تنها به دلیل داشتن مدیرانی با ذهنیت محدود، فجایعی در تاریخشان اتفاق افتاده است و از آن طرف، شرکت‌ها و مدیرانی موفق که با داشتن ذهنیت بی‌نهایت، مسیر شرکت خودد را عوض کرده‌اند؛ مانند اپل مایکروسافت».

سایمون سینک، درباره نویسنده کتاب The Infinite Game

سایمون سینک یک انسان خوش‌بین و نویسنده کتاب «با چرا شروع کن» (Start With Why)، «رهبران آخر غذا می‌خورند» (Leaders Eat Last) و «چرای خود را پیدا کنید» (Find Your Why) است. او در حال تلاش است تا دنیایی را بسازد که اکثریت مردم در آن، باانگیزه از خواب بیدار شوند، در محیط کار احساس امنیت کنند و در انتهای روز با احساس مفید بودن به خانه بازگردند. او یک متفکر، با هوشی نادر توصیف می‌شود و به رهبران و سازمان‌ها یاد می‌دهد تا چگونه به مردم انگیزه ببخشند. دید غیرمرسوم و خلاقانه «سینک» در رابطه با کسب‌و‌کار و رهبری، توجه بسیاری از شرکت‌ها و بنیادها همانند مایکروسافت، اینتل Intel و ارتش ایالات متحده آمریکا را به خود جلب کرده‌ است. او اکنون در حال آموزش ارتباطات راهبردی به دانشجویان کارشناسی در دانشگاه کلمبیا است.

خرید کتاب زبان

خرید اینترنتی کتاب The Infinite Game با تخفیف از فروشگاه اینترنتی یکتا کتاب

کتاب The Infinite Game

کتاب The Infinite Game

From the New York Times bestselling author of Start With Why and Leaders Eat Last, a bold framework for leadership in today’s ever-changing world

How do we win a game that has no end? Finite games, like football or chess, have known players, fixed rules and a clear endpoint. The winners and losers are easily identified. Infinite games, games with no finish line, like business or politics, or life itself, have players who come and go. The rules of an infinite game are changeable while infinite games have no defined endpoint. There are no winners or losers—only ahead and behind

The question is, how do we play to succeed in the game we’re in

In this revelatory new book, Simon Sinek offers a framework for leading with an infinite mindset. On one hand, none of us can resist the fleeting thrills of a promotion earned or a tournament won, yet these rewards fade quickly. In pursuit of a Just Cause, we will commit to a vision of a future world so appealing that we will build it week after week, month after month, year after year. Although we do not know the exact form this world will take, working toward it gives our work and our life meaning

Leaders who embrace an infinite mindset build stronger, more innovative, more inspiring organizations. Ultimately, they are the ones who lead us into the future

ناشر Portfolio
نویسنده
طبقه بندی
نوبت چاپ 5
تاریخ چاپ ۱۳۹۹
شابک 9780735213500
قطع کتاب رقعی
تعداد صفحات ۲۷۲
قیمت پشت جلد ۱۱۰,۰۰۰ تومان
قیمت فروش ۶۶,۰۰۰ تومان
زبان کتاب انگلیسی

شما میتوانید نظر خود را در مورد این مطلب بیان کنید.

ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
حروف بزرگ و کوچک یکسان است.
F**k It Do What You Love
۲۳۰,۰۰۰ تومان
۱۳۸,۰۰۰ تومان
Who Moved My Cheese
۶۰,۰۰۰ تومان
۳۶,۰۰۰ تومان
Atomic Habits
۱۸۰,۰۰۰ تومان
۱۰۸,۰۰۰ تومان
A Brief History of Time
۴۰,۰۰۰ تومان
Rules of Love
۱۶۰,۰۰۰ تومان
۹۶,۰۰۰ تومان
How The Secret Changed My Life
۱۸۰,۰۰۰ تومان
۱۰۸,۰۰۰ تومان
Stop Doing That Sh*t
۱۲۰,۰۰۰ تومان
۷۲,۰۰۰ تومان
The Art of Seduction
۴۰۰,۰۰۰ تومان
۲۲۰,۰۰۰ تومان