پشتیبانی و سفارش تلگرام و واتس‌اپ: ۰۹۱۲۳۲۲۹۲۷۵ | ۰۲۱۶۶۹۶۰۹۱۴ | ۰۲۱۶۶۴۹۹۴۱۴

Quiet The Power of Introverts in a World That Can't Stop Talking

Quiet The Power of Introverts in a World That Can't Stop Talking
ناشر Crown
نویسنده
تعداد صفحات ۳۶۲
این کالا در حال حاضر موجود نمیباشد.

کتاب Quiet The Power of Introverts in a World That Can't Stop Talking

کتاب قدرت سکوت Quiet اثر سوزان کین Susan Cain

 

کتاب Quiet (سکوت) نوشته «سوزان کِین» نویسنده آمریکایی است. این اثر از پرفروش‌ترین‌ کتاب‌های نیویورک تایمز و آمازون در حوزه خودپروری و روانشناسی بوده است. سوزان کین در این کتاب به مخاطب نشان می‌دهد که تاکنون به چه اندازه قدرت افراد درون‌گرا نادیده گرفته شده است و این اجهاف تا چه حد توانسته به جوامع مختلف لطمه بزند. او در کتابش با روایت کردن داستان‌ واقعی زندگی درون‌گراهای متعددی، دید عموم مردم و جوامع و حتی خود این افراد را نیز به مقوله درون‌گرایی تغییر می‌دهد.

خلاصه کتاب Quiet

سوزان کین در کتاب انگلیسی Quiet با زبانی گیرا و جذاب و با ارائه آمار و ارقام و نتایج جدیدترین پژوهش‌های روان‌شناختی، اطلاعات جامع و سودمندی را درباره قدرت سکوت و فواید درون‌گرایی در اختیار خواننده می‌گذارد.

آمارها نشان می‌دهد که حتی در برون‌گراترین جوامع، دست کم یک سوم افراد درون‌گرا هستند. سوزان کین بر این نکته تاکید دارد اگرچه هر دو گروه این افراد الگوهای رفتاری و شخصیتی مختلفی دارند، اما از ارزش یکسانی برخوردار هستند و می‌توانند دنیای ما را دستخوش تغییرات شگرفی کنند. با وجود این، به اعتقاد او برون‌گرای ایده‌آل از قرن بیستم میلادی رواج زیادی پیدا کرده و تبدیل به یک برتری در فرهنگ عموم جوامع شده است. او در این کتاب می‌کوشد تا با اشاره به داستان‌ها و زندگی افراد مختلف به خواننده نشان دهد که افراد درون‌گرا قدرتی جادویی در درونشان دارند که می‌توانند تحولاتی شگفت‌انگیز را رقم بزنند.

کتاب سکوت در ۴ بخش این دو نوع تیپ شخصیتی را به خوبی توصیف می‌کند و راه‌کارهای مناسب و درخوری را به هر دو گروه در ارتباط با یکدیگر ارائه می‌دهد. بخش اول کتاب با عنوان «برون‌گرای ایده‌آل» گرایش جوامع مختلف به سمت برون‌گرایی به عنوان یک ایده‌آل فرهنگی و همچنین نحوه پیدایش آن را بررسی می‌کند. بخش دوم «بیولوژی شما، خویشتن شما؟» به موضوعات مختلفی از جمله خلق و خوی انسان‌ها و نقش اراده آزاد در سرنوشت او اختصاص داده شده است. در بخش سوم «آیا همه‌ی فرهنگ‌ها برون‌گرای ایده‌آل را دارند؟»، برون‌گرایی به عنوان یک ارزش در فرهنگ‌های مختلف مورد بررسی قرار می‌گیرد. بخش آخر کتاب با عنوان «چگونه عشق بورزیم، چگونه کار کنیم» نحوه تعلیم و تربیت درون‌گراها و همچنین برقراری ارتباط با تیپ شخصیتی مخالف خود را آموزش می‌دهد.

درباره کتاب Quiet

کتاب زبان اصلی Quiet برای اولین بار در سال ۲۰۱۲ منتشر شد. سوزان کین از سال ۲۰۰۵ به طور جدی شروع به نوشتن این کتاب کرد و در نهایت پس از ۷ سال به چاپ رسید. او می‌گوید که تقریبا عمده دوران بزرگسالی و جوانی‌اش صرف نوشتن این کتاب شده است و به اعتقاد او سکوت کردن بخشی از سرشت درون‌گراها محسوب می‌شود و یک قدرت درونی فوق‌العاده قوی است. لازم به ذکر است که خود سوزان کین نیز یک درون‌گرا به شمار می‌آید.

درون‌گراها در جمع افراد اغلب ترجیح می‌دهند شنونده باشند تا گوینده. کسانی که با وجود کسب موفقیت‌های چشم‌گیر علاقه چندان زیادی به خودنمایی و مطرح شدن ندارند. افرادی که کار انفرادی را به فعالیت‌های جمعی و گروهی ترجیح می‌دهند. در این کتاب به ویژگی برون‌گراها نیز پرداخته شده است و به طور مفصل این دو گروه از افراد تشریح و مقایسه می‌شوند. با این حال نویسنده قصد دارد در کتاب سکوت به خواننده نشان دهد که هیچ کدام از این افراد برتری‌ خاصی نسبت به یکدیگر ندارند.

سوزان کین در این کتاب از افراد درون‌گرای بسیار موفق و مطرحی سخن به میان آورده است. به عنوان مثال زن سیاه‌پوستی که مسبب به جریان انداختن جنبش مدنی آمریکا شد یک درون‌گرا بود. یا سخنران موفق و فعالی که پس از هر سخنرانی‌اش در تنهایی خویش انرژی از دست رفته‌اش را باز می‌یابد. علاوه‌بر این، دنیای علم دستاوردهایی همچون قانون جاذبه و قانون نسبیت عام و خاص را مدیون این افراد است.

در بخشی از کتاب Quiet آورده شده است: «ایده‌آل برون‌گرا یک کشف و اصطلاح جدی نیست، از نظر برخی روان‌شناسان، برون‌گرایی دقیقا در دی.ان.ای  ما وجود دارد. این ویژگی در مردم آسیا و آفریقا نسبت به اروپا و آمریکا که جمعیت آن‌ها به علت مهاجرت روز به روز افزایش پیدا می‌کند، رواج کمتری دارد. یکی از محققان معتقد است که این آمار دقیقا درست است زیرا جهانگردان و کسانی که به سفر کردن علاقه دارند، برون‌گراتر از کسانی هستند که ترجیح می‌دهند در خانه بمانند، و این خصوصیات را به فرزندان و نوه‌هایشان نیز ارث می‌دهند.»

سوزان کین، درباره نویسنده Quiet

«سوزان کین» (Susan Cain) متولد سال ۱۹۶۸ میلادی، نویسنده و مدرس آمریکایی است. او پس از آن‌که در سال ۲۰۱۲ کتاب «سکوت» را به چاپ رسانید و در آن درباره فرهنگ غربی مدرن که قدرت و ارزش درون‌گراها را دست کم می‌گیرد انتقاد نمود؛ در سال ۲۰۱۵ موسسه‌ای به نام «انقلاب سکوت» (Quiet Revolution) را پایه‌ریزی کرد. این موسسه ماموریت محور، تاکنون اقدامات پیش‌گامانه‌ای را در حوزه‌ کودکان (والدین و آموزش)، سبک زندگی و محیط کاری انجام داده است. سوزان کین در سال ۲۰۱۶ در ادامه کتاب قبلی‌اش Quiet، کتابی به نام «قدرت سکوت» (Quiet Power) را با تمرکز بر کودکان و نوجوانان درون‌گرا و همچنین خطاب به مربیان و والدین آن‌ها منتشر کرد.

خرید کتاب زبان

خرید اینترنتی کتاب Quiet با تخفیف از فروشگاه اینترنتی یکتا کتاب

کتاب Quiet The Power of Introverts in a World That Can't Stop Talking

کتاب Quiet The Power of Introverts in a World That Can't Stop Talking

The book that started the Quiet Revolution

At least one-third of the people we know are introverts. They are the ones who prefer listening to speaking; who innovate and create but dislike self-promotion; who favor working on their own over working in teams. It is to introverts—Rosa Parks, Chopin, Dr. Seuss, Steve Wozniak—that we owe many of the great contributions to society

In Quiet, Susan Cain argues that we dramatically undervalue introverts and shows how much we lose in doing so. She charts the rise of the Extrovert Ideal throughout the twentieth century and explores how deeply it has come to permeate our culture. She also introduces us to successful introverts—from a witty, high-octane public speaker who recharges in solitude after his talks, to a record-breaking salesman who quietly taps into the power of questions. Passionately argued, superbly researched, and filled with indelible stories of real people, Quiet has the power to permanently change how we see introverts and, equally important, how they see themselves.

Now with Extra Libris material, including a reader’s guide and bonus content

ناشر Crown
نویسنده
طبقه بندی
نوبت چاپ 2
تاریخ چاپ ۱۳۹۹
شابک 9780307352149
قطع کتاب رقعی
تعداد صفحات ۳۶۲
قیمت پشت جلد ۹۰,۰۰۰ تومان
قیمت فروش ۵۴,۰۰۰ تومان
زبان کتاب انگلیسی

شما میتوانید نظر خود را در مورد این مطلب بیان کنید.

ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
حروف بزرگ و کوچک یکسان است.
F**k It Do What You Love
۲۳۰,۰۰۰ تومان
۱۳۸,۰۰۰ تومان
Who Moved My Cheese
۶۰,۰۰۰ تومان
۳۶,۰۰۰ تومان
Atomic Habits
۱۸۰,۰۰۰ تومان
۱۰۸,۰۰۰ تومان
A Brief History of Time
۴۰,۰۰۰ تومان
Rules of Love
۱۶۰,۰۰۰ تومان
۹۶,۰۰۰ تومان
How The Secret Changed My Life
۱۸۰,۰۰۰ تومان
۱۰۸,۰۰۰ تومان
Stop Doing That Sh*t
۱۲۰,۰۰۰ تومان
۷۲,۰۰۰ تومان
The Art of Seduction
۴۰۰,۰۰۰ تومان
۲۲۰,۰۰۰ تومان