پشتیبانی و سفارش تلگرام و واتس‌اپ: ۰۹۱۲۳۲۲۹۲۷۵ | ۰۲۱۶۶۹۶۰۹۱۴ | ۰۲۱۶۶۴۹۹۴۱۴

The Tea Planters Wife

ناشر Crown
نویسنده
تعداد صفحات ۴۲۸
قیمت پشت جلد ۸۰,۰۰۰ تومان
قیمت فروش ۴۸,۰۰۰ تومان
۴۰٪ تخفیف

کتاب The Tea Planters Wife

کتاب همسر چای کار The Tea Planter's Wife اثر داینا جفریز Dinah Jefferies

کتاب The Tea Planters Wife (همسر چای­‌کار) یکی از آثار «داینا جفریز» (Dinah Jefferies) رمان‌­نویس مشهور انگلیسی است. این کتاب به مدت 16­هفته متوالی توسط ساندی تایمز عنوان پرفروش­‌ترین کتاب را از آن خود کرد. داستان کتاب سرشار از رمز و رازهای مختلفی است که مخاطب برای کشف آن نمی­تواند کتاب را زمین بگذارد. افرادی که علاقه زیادی به طبیعت و عطر باغ­‌های چای داشته باشند، شیفته فضای داستان این کتاب خواهند شد.

خلاصه کتاب The Tea Planters Wife

کتاب The Tea Planter's Wife روایت‌کننده داستان زن جوانی به نام گوئن است که در خانه‌­ای آرام و با­شکوه در لندن زندگی می­کند. او نوزده سال دارد که یک روز با مردی به نام لارنس آشنا می­شود. لارنس بسیار جذاب است و خیلی زود توجه گوئن را به خود جلب می­کند. او 37 سال سن دارد و پیش از این یک‌بار ازدواج کرده‌­است. علاوه بر این محل زندگی او لندن نیست. لارنس در سیلان زندگی می­کند و در آن‌جا مزارع بزرگ چای دارد. به همین دلیل قرار است به زودی به آن‌جا بازگردد. خانواده گوئن به دلیل گذشته لارنس، محل زندگی و تفاوت سنی زیادشان، تمایلی به این ازدواج نشان ندادند. اما دختر جوان، از آن‌جایی که دل‌باخته لارنس شده بود، می­پذیرد که با او ازدواج کند. درنتیجه سفر آن‌­ها به سمت سیلان آغاز می­شود. سفری که در ابتدا بسیار هیجان­‌انگیز و رؤیایی به نظر می­رسد اما آغازگر ماجراهایی بزرگ است که هیچ­‌کس نمی­تواند تصور کند.

لارنس شخصیتی سرد و تودار دارد و مدت­‌های طولانی خارج از خانه مشغول به کار است. درنتیجه دختر جوان مجبور است ساعت­‌های زیادی را تک و تنها در خانه‌­ای بزرگ سپری کند. پس از مدتی دخترک جوان سعی می­کند خودش با شرایط پیش آمده وفق دهد. پس با همسایه­‌ها صمیمی می­شود و سعی می­کند با اطرافیانش ارتباط نزدیک برقرار کند. اما در این میان رازهای بزرگی پیش میاد و سؤالاتی بی­‌جواب در ذهنشان شکل می­گیرد. وقتی گوئن باردار می­شود، ماجراهای اصلی داستان آغاز می­گردد. او مجبور است دست به انتخاب بزرگی بزند که آن را همچون یک راز در قلب خود محفوظ کرده‌­است و نمی­داند اگر روزی شوهرش آن را بداند، چه اتفاقی رخ خواهد داد. از طرف دیگر همسرش نیز اسرار بزرگی را با خود حمل می­کند. اسراری درباره اتفاقاتی که برای همسر اولش رخ داده است.

درباره کتاب The Tea Planters Wife

داستان کتاب The Tea Planter's Wife به راحتی می تواند با مخابان ارتباط برقرار کند و آن‌ها را به سمت خود جذب نماید. این کتاب مجموعاً 35فصل دارد و دومین رمانی است که داینا جفریز به رشته تحریر در آورده است. لحن داستان ساده و صمیمی است و داستان آن در 428­صفحه روایت میشود. این کتاب با استقبال بی‌نظیری در سراسر جهان مواجه شد و توانست امتیاز 2/4 از 5 را در سایت آمازون از آن خود کند.

داستان کتاب همسر چای‌­کار مسائل فرهنگی و اجتماعی مهمی را به مخاطبان گوشزد می­کند. دختر جوانی که از یک جامعه کاملاً متفاوت وارد سیلان می­شود، هرچقدر هم که تلاش کند با مردم اطرافش مهربان و صمیمی برخورد کند، نمی­تواند از آسیب­‌های تفاوت فرهنگی، خود را نجات دهد. مثلاً یک‌بار برای تشکر از مردی که به او کمک کرده بود، دستش را دراز کرد تا به او دست دهد. اما مرد سرش را برگرداند و بدون توجه به او رفت. دختر جوان که تعجب تمام وجودش را فرا گرفته بود، خجالت‌زده و مبهوت، دستانش را جمع کرد و به نشانه احترام به آن مرد تعظیم نمود.

گوئن در میان مردمی زندگی می­کند که برای انسان­‌های مسیحی احترام قائل نیستند و و دل خوشی از آن­‌ها ندارند. زیرا همیشه به طرفداران دین مسیحیت به چشم استعمارگر می­نگرند و آن‌­ها را افرادی می­دانند که به هیچ اصولی پایبند نیستند.

مردم این منطقه همگی یا بودایی هستند و یا مسلمان و از نظر آن‌­ها طرفداران دین مسیح نه پیروان واقعی مسیح به حساب می­‌آیند و نه خدا را می­پرستند. بلکه مشتی سودجو محسوب می­شوند که فقط در فکر استعمار و غارت، به سر می­برند. نویسنده با مهارت کامل جامعه­‌ای استعمار­زده را به تصویر می­کشد که در آرزوی انقلابی سیاسی و تشکیل دولتی مستقل به سر می­برند.  

روزنامه آمریکایی «نیویورک ژورنال» (New York Journal) درباره کتاب می­گوید: «عشق، انتظار، گناه و اسرار پنهان با موضوعاتی از روابط نژادپرستانه در این داستان موج می­زند. داستانی که سرنوشت یک جوان انگلیسی بی‌گناه را روایت میکند و حرف­‌های زیادی برای گفتن دارد. دختری که با تمام وجودش تلاش می­کند موقعیت خود را در سیلان و در برابر شرایط غیر­منتظره و انتخاب­‌های ظالمانه تثبیت نماید.

مجله «رمنس تایمز» (Romance Times) درباره کتاب می­گوید: «این کتاب داستانی دراماتیک را روایت می­کند که در آن حسادت، فریب‌­کاری و شکنندگی موج می­زند. داستان با ایجاد فضایی منحصر به فرد و شخصیت­‌هایی واقع­‌گرا می­تواند به راحتی خوانندگان را به خود جذب نماید.»

روزنامه «ساندی اکسپرس» (The Sunday Express) درباره کتاب می­گوید: «این کتاب بسیار غنی و پرهیجان است. داستان آن می­تواند خواننده کتاب را طلسم کند.»

داینا جفریز، درباره نویسنده کتاب The Tea Planters Wife

داینا جفریز در سال 1948 در ملاکا واقع در مالزی به دنیا آمد. اما در سال 1956 به انگلستان نقل مکان کرد. او در دانشگاه رشته ادبیات انگلیسی خواند ولی زمانی وارد عرصه نویسندگی شد که یک حادثه تلخ در زندگی‌­اش رخ داد. هنگامی که پسرش چهارده ساله بود، در یک حادثه در مدرسه کشته شد و این تجربه تلخ احساسات او را برانگیخت و قدرت عاطفی او را برای نوشتن تا حد بسیار زیادی تقویت نمود.

اکثر کتاب‌­های او در لیست پرفروش­‌ترین‌­ها قرار می­گیرند و به زبان­‌های مختلفی در سراسر دنیا ترجمه می­شوند. کتاب Silk Merchant's Daughter (دختر تاجر ابریشم) کتاب بسیار مشهوری است که بخشی از تاریخ ویتنام را به تصویر می­کشد. این کتاب در سال 2016 منتشر شد و توانست نامش را به عنوان یکی از پرفروش‌­ترین کتاب­‌ها در روزنامه ساندی­ تایمز ثبت نماید. از جمله کتاب­‌های دیگر او می­توان به: The Separation (جدایی)، Before the Rains (پیش از باران) و The Missing Sister (خواهر گم‌شده) اشاره کرد

خرید کتاب زبان

خرید اینترنتی کتاب The Tea Planters Wife با تخفیف از فروشگاه اینترنتی یکتا کتاب

کتاب The Tea Planters Wife

کتاب The Tea Planters Wife

#1 INTERNATIONAL BESTSELLER • 1920s Ceylon: A young Englishwoman marries a charming tea plantation owner and widower, only to discover he's keeping terrible secrets about his past, including what happened to his first wife, that lead to devastating consequences

In this lush, atmospheric page-turner, nineteen-year-old Gwendolyn Hooper has married Laurence, the seductively mysterious owner of a vast tea empire in colonial Ceylon, after a whirlwind romance in London. When she joins him at his faraway tea plantation, she’s filled with hope for their life together, eager to take on the role of mistress of the house, learn the tea business, and start a family. But life in Ceylon is not what Gwen expected. The plantation workers are resentful, the neighbors and her new sister-in-law treacherous. Gwen finds herself drawn to a local Sinhalese man of questionable intentions and worries about her new husband’s connection to a brash American businesswoman. But most troubling are the unanswered questions surrounding Laurence’s first marriage. Why won’t anyone discuss the fate of his first wife? Who’s buried in the unmarked grave in the forest? As the darkness of her husband’s past emerges, Gwen is forced to make a devastating choice, one that could destroy their future and Gwen’s chance at happiness

ناشر Crown
نویسنده
طبقه بندی
نوبت چاپ 2
تاریخ چاپ ۱۳۹۹
شابک 9780451495976
قطع کتاب رقعی
تعداد صفحات ۴۲۸
قیمت پشت جلد ۸۰,۰۰۰ تومان
قیمت فروش ۴۸,۰۰۰ تومان
زبان کتاب انگلیسی

شما میتوانید نظر خود را در مورد این مطلب بیان کنید.

ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
حروف بزرگ و کوچک یکسان است.
The Alchemist
۱۴۰,۰۰۰ تومان
۸۴,۰۰۰ تومان
Snow
۸۰,۰۰۰ تومان
50Great Short Stories
۲۵۰,۰۰۰ تومان
۱۵۰,۰۰۰ تومان
Diary of a Wimpy Kid Roderick Rules
۲۰۰,۰۰۰ تومان
۱۲۰,۰۰۰ تومان
Diary of a Wimpy Kid: Cabin Fever
۲۰۰,۰۰۰ تومان
۱۲۰,۰۰۰ تومان
Doctor Faustus
۶,۰۰۰ تومان
Diary of a Wimpy Kid The Third Wheel
۲۰۰,۰۰۰ تومان
۱۲۰,۰۰۰ تومان
Aleph
۸,۰۰۰ تومان