پشتیبانی و سفارش تلگرام و واتس‌اپ: ۰۹۱۲۳۲۲۹۲۷۵ | ۰۲۱۶۶۹۶۰۹۱۴ | ۰۲۱۶۶۴۹۹۴۱۴

The Bastard of Istanbul

The Bastard of Istanbul
ناشر انتشارات Penguin Classics
نویسنده
تعداد صفحات ۳۶۸
این کالا در حال حاضر موجود نمیباشد.

کتاب The Bastard of Istanbul

شرح و توضیحات کتاب رمان The Bastard of Istanbul (ناپاکزاده استانبول) نوشته الیف شافاک (شفق):
 

در یک بعدازظهر بارانی، زنی سر زده نزد یک جراح می رود و به او می گوید که قصد دارد بچه اش را سقط کند. او فقط نوزده سال دارد و هنوز هم ازدواج نکرده است. اما اتفاقی که آن بعدازظهر رخ می دهد، کل زندگی اش را دگرگون می سازد.

بیست سال پس از این اتفاق، آسیه زندگی خوب و آرامی را در کنار خانواده اش در استانبول می گذراند. به خاطر یک نفرین خانوادگی عجیب، همه مردهای این خانواده در سن چهل سالگی از دنیا می روند. بنابراین، در این خانه فقط زن ها زندگی می کنند که در این بین آسیه و مادر بسیار زیبایش نقش پر رنگی را در داستان ایفا می کنند.

همه چیز خیلی خوب پیش می رود تا این که پسر عمومی ارمنی امریکایی اسیه، ارمنوش به خانه ان ها می اید تا برای مدتی در آن جا اقامت داشته باشد. با آمدن ارمنوش، تمام رازهای مخوف خانواده که با گذشته متشنج و ملتهب ترکیه ارتباط بسیار تنگاتنگی دارد، آرام آرام پا به صحنه افشاگری می گذارد.

رمان The Bastard of Istanbul داستان خانواده ای شگفت انگیز و خاص است که با تفاوت های فرهنگی و تقابل هویتی در شهر عجیب و غریب استانبول دست و پنجه نرم می کنند.

الیک شفک رمان نویس، فعال اجتماعی بسیار معروف ترکیه ای بریتانیایی است که اثار خود را به زبان ترکی و انگلیسی به رشته تحریر در می اورد. او در دانشگاه های بسیاری از جمله دانشگاه St Anne's College of Oxford  تدریس کرده است.

خرید کتاب زبان

خرید اینترنتی کتاب The Bastard of Istanbul با تخفیف از فروشگاه اینترنتی یکتا کتاب

کتاب The Bastard of Istanbul

کتاب The Bastard of Istanbul

A “vivid and entertaining” (Chicago Tribune) tale about the tangled history of two families, from the author of The Forty Rules of Love and The Architect’s Apprentice

"Zesty, imaginative . . . a Turkish version of Amy Tan's The Joy Luck Club." --USA Today 

As an Armenian American living in San Francisco, Armanoush feels like part of her identity is missing and that she must make a journey back to the past, to Turkey, in order to start living her life. Asya is a nineteen-year-old woman living in an extended all-female household in Istanbul who loves Jonny Cash and the French existentialists. The Bastard of Istanbul tells the story of their two families--and a secret connection linking them to a violent event in the history of their homeland. Filed with humor and understanding, this exuberant, dramatic novel is about memory and forgetting, about the need to examine the past and the desire to erase it, and about Turkey itself

ناشر انتشارات Penguin Classics
نویسنده
طبقه بندی
نوبت چاپ 1
تاریخ چاپ ۱۳۹۹
شابک 9780143112716
قطع کتاب رقعی
تعداد صفحات ۳۶۸
قیمت پشت جلد ۶۰,۰۰۰ تومان
قیمت فروش ۳۶,۰۰۰ تومان
زبان کتاب انگلیسی

شما میتوانید نظر خود را در مورد این مطلب بیان کنید.

ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
حروف بزرگ و کوچک یکسان است.
The Alchemist
۱۴۰,۰۰۰ تومان
۸۴,۰۰۰ تومان
Snow
۸۰,۰۰۰ تومان
50Great Short Stories
۲۵۰,۰۰۰ تومان
۱۵۰,۰۰۰ تومان
Diary of a Wimpy Kid Roderick Rules
۲۰۰,۰۰۰ تومان
۱۲۰,۰۰۰ تومان
Diary of a Wimpy Kid: Cabin Fever
۲۰۰,۰۰۰ تومان
۱۲۰,۰۰۰ تومان
Doctor Faustus
۶,۰۰۰ تومان
Diary of a Wimpy Kid The Third Wheel
۲۰۰,۰۰۰ تومان
۱۲۰,۰۰۰ تومان
Aleph
۸,۰۰۰ تومان