پشتیبانی و سفارش تلگرام و واتس‌اپ: ۰۹۱۲۳۲۲۹۲۷۵ | ۰۲۱۶۶۹۶۰۹۱۴ | ۰۲۱۶۶۴۹۹۴۱۴

F**k It Do What You Love

F**k It Do What You Love
ناشر Hay House
نویسنده
تعداد صفحات ۳۰۲
قیمت پشت جلد ۲۳۰,۰۰۰ تومان
قیمت فروش ۱۳۸,۰۰۰ تومان
۴۰٪ تخفیف

کتاب F**k It Do What You Love

کتاب به جهنم، کاری که دوست داری رو انجام بده F**k It Do What You Love اثر جان سی پارکین John C. Parkin

خلاصه کتاب F**k It Do What You Love

در کتاب F**k It Do What You Love، نویسنده به دور از هرگونه حرف بی­‌پایه و با حقایقی باورنکردنی و انگیزه‌­بخش، ما را از بدبینی به خوش‌بینی واقع گرایانه سوق می­دهد. چگونه؟ با گفتن جملات قدرتمندی مثل «به جهنم، نمیتونم که زندگیمو حروم کنم» یا «به درک، بالاخره راهی برای عملی شدنش پیدا میکنم» یا «به جهنم، میرم سراغ کاری که عاشقشم». این کتاب یک نقشه راه قدم به قدم است برای همه کسانی که می­خواهند وقت ارزشمندشان را صرف کاری کنند که واقعا عاشقش هستند اما موانع مختلف باعث می­شود که دست از تلاش بردارند و سبک روتین زندگی خود را ادامه بدهند. نگرش کتاب فرار­کردن از این موانع نیست، بلکه هدف اصلی بی‌­توجهی به آن‌ها و اطمینان از کاری است که به آن عشق می­ورزیم. پس شما هم می­توانید همین الان شروع کنید و خب، به جهنم که چه اتفاقی رخ خواهد داد!

درباره کتاب F**k It Do What You Love

چرا بی­‌صبرانه انتظار روزهای تعطیل را می­کشیم؟ چرا صبح‌هایی که سر کار می­رویم گویا وزن‌ه­ای هزار تنی به پاهایمان متصل است و مدام به ساعت نگاه میکنیم تا ثانیه‌ها زودتر به ساعت پایان کار برسند؟ چون ترسیده‌­ایم تا کاری را که عاشقش هستیم، انجام دهیم. نتایج نظرسنجی که اخیرا در آمریکا انجام شد نشان داد که حدود 70 درصد از مردم، از شغلی که دارند لذت نمی­برند. «جان پرکین» در جدیدترین کتاب خود F**k It Do What You Love قدرت گفتنِ عبارتِ به جهنم (F**k It) را به تصویر می­کشد. او معتقد است که وقتی کاری را که عاشق آن هستیم انجام می­دهیم، خوشحال‌تر، سالم‌تر، پولدارتر و موفق­‌تر خواهیم بود. او موانعی که مردم هنگام رفتن به سمت علاقه‌­شان دارند را به تصویر می­کشد. مانند این جملات: «علاقه برای زمان استراحت است، نه وقت کار»، «این خودخواهانه است که فقط به علاقه خودم بپردازم»، «اصلا نمیدونم علاقه­‌ام چی هست» یا «هرگز نمی­تونم از کاری که دوست دارم پول دربیارم.» جملاتی که هر انگیزه‌ای را نابود می­کنند. فلسفه اصلی این کتاب بی‌­توجهی به گفته­‌ها و دیدگاه‌­های منفی برای رسیدن به هدف است. هنگامی که کسی عزم خود را برای موفقیت جزم می­کند ممکن است در میانه راه دچار ناامیدی شود و از ادامه دادن صرف نظر کند. در این لحظات حیاتی، نگرش به جهنم می­تواند حلال همه مشکلات باشد. پرکین در این کتاب نشان می­دهد که نظریه‌­اش تئوری صرف نیست و با مثال­‌هایی که از زندگی خود می­زند ثابت می­کند که این دیدگاه می­تواند در لحظه لحظه زندگی و در مواجه با مشکلات راه­‌گشا باشد.

 

جان پارکین، درباره نویسنده کتاب F**k It Do What You Love

جان پارکین (John C. Parkin) در 9 سال گذشته تبدیل به یکی از بزرگ‌ترین نویسنده‌­های کتاب‌های انگیزشی شده است. او با نوشتن مجموعه کتاب‌های F**k It و بیان مطالب روحیه‌بخش با زبانی ساده مفهوم جدیدی به اینگونه کتاب‌ها اضافه کرده است. خیلی از افرادی که نسبت به کتاب­‌های انگیزشی حس خوبی نداشتند، بعد از چاپ اولین کتاب از این مجموعه به طرفداران پروپاقرص این دیدگاه تبدیل شدند. چون بر خلاف کتاب‌های دیگر در این سبک، زبانی مردمی و ملموس داشتند که راه‌حل­‌های پیشنهادی را به‌­نظر کاربردی­‌تر می­کرد. بیش از 500 هزار کپی از کتاب‌های پرکین در سرتاسر جهان فروش رفته و به 22 زبان زنده دنیا نیز ترجمه شده است.

ایده نوشتن این مجموعه کتاب از سال 2004 بعد از اینکه جان پرکین از یک دوره بیماری سخت بهبود یافت، به­‌وجود آمد. او ادعا می­کند که تنها با گفتن عبارت به جهنم توانست بر بیماری­اش غلبه کند. یک سال بعد، یعنی در سال 2005 او و همسرش اولین کارگاه F**k It را برگزار کردند که با استقبالی بی نظیر مواجه شد.. در حال حاضر او به همراه همسرش دوره­‌های درمانی F**k It را در ایتالیا برگزار می­کند که از سراسر جهان در این دوره‌ها شرکت می­کنند.

از مجموعه کتا­ب‌های او می­توان به کتاب‌های F**k It: The Ultimate Spiritual Way، F**k It Therapy: The Profane Way to Profound Happiness و F**k It Is The Answer اشاره کرد. اگر شما هم جزو کسانی هستید که از شغلی که انجام می­دهید ناراضی­ هستید و مدام افسوس می‌خورید که چرا سال‌ها قبل به کار مورد علاقه‌تان نپرداختید و حتی فکر می­کنید که شاید برای انجام دادن آن دیر شده است، خرید کتاب «به جهنم، کاری رو که دوست داری انجام بده» (F**k It, Do What You Love) دیدگاه شما را بدون شک تغییر خواهد داد و قطعا سرعت رسیدن شما به اهدافتان را سریع‌­تر می­کند. و در نهایت، در هر مقطعی از مشکلات روزمره که هستید و با هر مانعی که دست­ و پنجه نرم می‌کنید، بنابر گفته پرکین «راه حل همینه که بگی به جهنم. بقیه‌­اش درست میشه.»

خرید کتاب زبان

خرید اینترنتی کتاب F**k It Do What You Love با تخفیف از فروشگاه اینترنتی یکتا کتاب

کتاب F**k It Do What You Love

کتاب F**k It Do What You Love

A recent Gallup poll in the US found that 70% of those in work didn't enjoy their job. In his latest book, John C. Parkin brings the power of saying 'F**k It' to the subject of doing what we love

In this highly entertaining and motivational book, John sets out to prove that when we do what we love, we're actually more likely to be happier, healthier, wealthier and more successful. He addresses the significant blocks that people experience when they consider doing what they love, including: 'Doing what you love is for time-off, not work', 'Doing what I love would be selfish', 'I just don't know what I love' and 'I could never make a living from doing what I love'. Through no-nonsense ideas, fascinating facts and motivating calls to action, John brings us from pessimism to inspiration, so that our trail of thought becomes powered by 'F**k it, I can't waste any more of my life', 'F**k it, I will find a way to make this work', 'F**k it, I will do what I love'

F**k It: Do What You Love is not just a book: it's a call to action to get every single person to spend their precious time on this planet doing what they love

ناشر Hay House
نویسنده
طبقه بندی
نوبت چاپ 2
تاریخ چاپ ۱۳۹۹
شابک 9781781802465
قطع کتاب رقعی
تعداد صفحات ۳۰۲
قیمت پشت جلد ۲۳۰,۰۰۰ تومان
قیمت فروش ۱۳۸,۰۰۰ تومان
زبان کتاب انگلیسی

شما میتوانید نظر خود را در مورد این مطلب بیان کنید.

ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
حروف بزرگ و کوچک یکسان است.
Who Moved My Cheese
۶۰,۰۰۰ تومان
۳۶,۰۰۰ تومان
Atomic Habits
۱۸۰,۰۰۰ تومان
۱۰۸,۰۰۰ تومان
A Brief History of Time
۴۰,۰۰۰ تومان
Rules of Love
۱۶۰,۰۰۰ تومان
۹۶,۰۰۰ تومان
How The Secret Changed My Life
۱۸۰,۰۰۰ تومان
۱۰۸,۰۰۰ تومان
Stop Doing That Sh*t
۱۲۰,۰۰۰ تومان
۷۲,۰۰۰ تومان
The Art of Seduction
۴۰۰,۰۰۰ تومان
۲۲۰,۰۰۰ تومان
Principles
۱۸۰,۰۰۰ تومان
۱۰۸,۰۰۰ تومان