پشتیبانی و سفارش تلگرام و واتس‌اپ: ۰۹۱۲۳۲۲۹۲۷۵ | ۰۲۱۶۶۹۶۰۹۱۴ | ۰۲۱۶۶۴۹۹۴۱۴

The Big Leap

The Big Leap
ناشر انتشارات Harper
نویسنده
تعداد صفحات ۲۲۴
قیمت پشت جلد ۲۰۰,۰۰۰ تومان
قیمت فروش ۱۲۰,۰۰۰ تومان
۴۰٪ تخفیف

کتاب The Big Leap

کتاب پرواز تا اوج The Big Leap اثر گی هندریکس Gay Hendricks

کتاب The Big Leap با عنوان فارسی پرواز تا اوج ، یکی از آثار «گی هندریکس» (Gay Hendricks) روان­شناس و نویسنده­ مشهور است که آن را با کمک همسر خود نوشته­. گی هندریکس با تحلیل رفتار انسان‌­های مختلف، موانعی که مانع رسیدن آن­‌ها به اهدافشان می­شود، به دقت بررسی می­کند و راه‌­های برداشتن این موانع را در اختیارشان قرار می­دهد.

خلاصه کتاب The Big Leap

کتاب The Big Leap به بررسی مرزهایی می‌­پردازد که ذهن انسان برای خود ساخته‌­است و هرگاه از این مرزها فراتر می­رود، معمولا آرامشش به‌هم می­ریزد و تمایل دارد دوباره به منطقه­ امن خود بازگردد. او نام این مفهوم را «اوج هراسی» گذاشته‌­است. وقتی انسان فکر می­کند شایستگی و لیاقت یک جایگاه را ندارد، نه تنها برای پیشرفت خود تلاشی نمی­کند، بلکه اگر اندکی هم به موفقیت نزدیک شود، از آنجا که خود را سزاوار چنین جایگاهی نمی­بیند، از حرکت می­‌ایستد و به جایگاه قبلی خود یعنی همان مرزهای تعریف شده در ذهنش بازمی­گردد. حل چنین معضلی تنها با شناخت دقیق نحوه­ عملکرد ذهن و اساس این حد و مرزهای خود­ساخته امکان­‌پذیر است. ما باید بعد از شناخت این حدود، از آن‌­ها عبور کنیم و تمام استعداد خود را در رسیدن به جایگاهی که واقعا لایق ماست، به کار گیریم. 

گی هندریکس معتقد است تمام افراد از اوج هراسی ضربه خورده‌­اند. حتی اگر به نظر خودتان شخص موفقی هستید، بازهم اوج هراسی مانع از پیشرفت بیشترتان می­شود؛ به‌ همین دلیل تشخیص وحل چنین مشکلی بسیار ضروری است. کتاب پرواز تا اوج ، با ارائه­ تجربه­‌های عینی افراد مختلف که نویسنده به خاطر حرفه­‌اش با آن­‌ها سروکار داشته­‌است، به مخاطب کمک می­کند که بر ترس‌های درونی خود غلبه کند و موفقیت­‌های بیشتری را در زندگی­‌اش تجربه نماید. او همچنین معتقد است که شادی درونی و احساس رضایت از خود، یک مسئله بسیار حیاتی برای هر انسانی است. بنابراین با ارائه‌­ی راهکارهایی ساده اما مؤثر، به ما کمک می­کند تا لذت رضایت درونی از خود را حس کرده و عشق و خلاقیت را در این مسیر افزایش دهیم.

کتاب The Big Leap در واقع یک نقشه­ راه برای رسیدن به موفقیت حقیقی است که تاکنون به دلیل ذهنیت اشتباه خود، نتوانسته‌­ایم آن را کسب کنیم. گی هندریکس به ما نشان می­دهد که چگونه فرصت­‌های اطرافمان را به درستی شناسایی کنیم واز آن‌­ها در راستای به دست آوردن رویاها و آرزوهای خود، استفاده نماییم.

درباره کتاب The Big Leap

در کتاب The Big Leap گی هندریکس، نویسنده­ کتاب، مسیر مشخصی را برای رسیدن به پتانسیل حقیقی درونمان، نه فقط در جهت دستیابی به موفقیت‌­های مالی، بلکه در راستای کامیابی در عشق و آرامش، برای ما مشخص کرده‌­است. بیشتر ما براین باوریم که تنها زمانی باید احساس رضایت از خود و زندگی را تجربه کنیم که یک اتفاق شگفت‌­انگیز رخ می­دهد یا خبر خوبی می­شنویم و چون این رخدادها معمولا به‌ندرت در زندگی­مان اتفاق می­افتد، کمتر می‌­توانیم چنین حسی را تجربه کنیم. حالا با خواندن کتاب پرواز تا اوج خواهید دانست که باید این باورهای کهنه را کنار بگذارید تا بتوانید خالق اتفاقات مثبت در زندگی‌تان باشید.

اگر مدام در حال سرزنش­‌کردن خودتان هستید و همیشه ندای درونی­تان به شما می­گوید که لیاقت داشتن چیزی را ندارید یا هر جمله تخریب­‌کننده­ دیگری را از خودتان می­شنوید، کتاب The Big Leap می­تواند بهترین گزینه برای انقلاب فکری شما باشد. گی هندریکس، که بسیاری از کتاب­‌هایش در لیست پرفروش‌ترین کتاب‌­های نیویورک تایمز است، با ارائه­ یک برنامه­ ساده اما مؤثر، می‌تواند هم بر ذهن‌تان اثر کند و هم در قلب‌تان نفوذ نماید. نویسنده­ کتاب، که تاکنون با بیش از هزاران افراد سرشناس و بسیار موفق در تجارت و هنر همکاری کرده‌­است، حالا داستان تک‌­تک آن­ها را در نظر گرفته و حرف‌­هایش را در اختیار ما قرار داده­‌است.

کتاب پرواز تا اوج، چهار ترس پنهان را در روان انسان که ریشه­ اصلی بسیاری از مشکلات و ناکامی‌هاست، شناسایی کرده و را‌ه‌های حذف آن­‌ها را به ما نشان می­دهد.

«مارک ویکتورهانسن» (Mark Victor Hansen)، نویسنده­ مشهور درباره­ کتاب می­گوید: «گی هندریکس یک نمونه­ واقعی و فوق­‌العاده برای رسیدن به موفقیت­‌های حقیقی است. او ارتباط عمیقی با روح خود دارد و مدت سی­ سال زندگی بسیار موفقی را در کنار همسرش تجربه کرده­‌است و حالا می­خواهد در این کتاب به ما نشان دهد که رمز موفقیت­‌هایش چیست.»

گی هندریکس، درباره نویسنده کتاب The Big Leap

گی هندریکس (Gay Hendricks)، یکی از مشهورترین پزشکان روان شناس است که در زمینه­‌هایی چون تحول ارتباط و درمان مشکلات جسمی و فکری، فعالیت­‌های زیادی داشته و تاکنون بیش از ۸۰۰ مدیر مطرح را از جمله مدیران شرکت­‌های دل، هیولت پاکارد، موتورلا و کی ال ام (KLM) راهنمایی کرده‌­است.

 گی هندریکس، در سال ۱۹۷۴ مدرک دکترای روانشناسی‌­اش را از دانشگاه استنفورد گرفت و سپس مؤسسه­ هندریکس را، پس از ۲۱ سال تدریس در دانشگاه کلرادو، بنا کرد که یک مؤسسه­ مطرح در سراسر جهان محسوب می­شود و تاکنون سمینارهای زیادی را در کشورهای مختلف برگزار کرده­‌است.

از جمله کتاب­‌های دیگر گی هندریکس می­توان به «مهرورزی آگاهانه» (Conscious Loving)، «بازرگان عارف» (The Corporate Mystic)، « پنج آرزو» (Five Wishes)، « قلب آگاه» (The Conscious Heart)، « زندگی آگاه» (Conscious Living) و «خوشبختی آگاهانه» (Conscious Luck) اشاره کرد که بسیاری از آن‌ها را به کمک همسرش نوشته‌­است.  کتاب پنج آرزوی او از جمله کتاب­‌هایی‌ست که به بیش از ۱۷ زبان زنده دنیا ترجمه شده و در لیست پرفروش‌ترین‌های نیویورک‌تایمز جا گرفته‌­است.

خرید کتاب زبان

خرید اینترنتی کتاب The Big Leap با تخفیف از فروشگاه اینترنتی یکتا کتاب

کتاب The Big Leap

کتاب The Big Leap

“Gay Hendricks is a great role model for true success. He enjoys abundance and a deep connection with his own spiritual essence, and at the same time has lived for three decades in a thriving marriage. Now, he shows us how to do it for ourselves
— Mark Victor Hansen, co-author of Cracking the Millionaire Code

In The Big Leap, Gay Hendricks, the New York Times bestselling author of Five Wishes, demonstrates how to eliminate the barriers to success by overcoming false fears and beliefs. Fans of Wayne Dyer, Eckhart Tolle, Marianne Williamson, and The Secret will find useful, effective tips for breaking down the walls to a better life in The Big Leap

ناشر انتشارات Harper
نویسنده
طبقه بندی
نوبت چاپ 2
تاریخ چاپ ۱۳۹۹
شابک 9780061735363
قطع کتاب رقعی
تعداد صفحات ۲۲۴
قیمت پشت جلد ۲۰۰,۰۰۰ تومان
قیمت فروش ۱۲۰,۰۰۰ تومان
زبان کتاب انگلیسی

شما میتوانید نظر خود را در مورد این مطلب بیان کنید.

ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
حروف بزرگ و کوچک یکسان است.
F**k It Do What You Love
۲۳۰,۰۰۰ تومان
۱۳۸,۰۰۰ تومان
Who Moved My Cheese
۶۰,۰۰۰ تومان
۳۶,۰۰۰ تومان
Atomic Habits
۱۸۰,۰۰۰ تومان
۱۰۸,۰۰۰ تومان
A Brief History of Time
۴۰,۰۰۰ تومان
Rules of Love
۱۶۰,۰۰۰ تومان
۹۶,۰۰۰ تومان
How The Secret Changed My Life
۱۸۰,۰۰۰ تومان
۱۰۸,۰۰۰ تومان
Stop Doing That Sh*t
۱۲۰,۰۰۰ تومان
۷۲,۰۰۰ تومان
The Art of Seduction
۴۰۰,۰۰۰ تومان
۲۲۰,۰۰۰ تومان