پشتیبانی و سفارش تلگرام و واتس‌اپ: ۰۹۱۲۳۲۲۹۲۷۵ | ۰۲۱۶۶۹۶۰۹۱۴ | ۰۲۱۶۶۴۹۹۴۱۴

Go Getter 1

ناشر انتشارات Pearson
نویسنده
تعداد صفحات ۱۱۲
این کالا در حال حاضر موجود نمیباشد.

کتاب Go Getter 1 SB+WB+DVD

کتاب آموزش زبان نوجوانان Go Getter 1

مجموعه کتاب‌­های Go Getter یک مجموعه آموزشی است که با شیوه­‌های جدیدی به آموزش زبان انگلیسی می­پردازد. این کتاب می­تواند برای نوجوانان بهترین گزینه باشد زیرا نویسندگان آن، درک کاملی از دنیای پویا و پرتحرک نوجوانان دارند. دنیایی که تکنولوژی جدید، کنترل همه چیز را به دست گرفته­‌است.

خلاصه کتاب Go Getter 1

کتاب Go Getter 1 سطح اول این مجموعه کتاب آموزشی است. این کتاب از متدهای خاصی برای آموزش زبان انگلیسی استفاده کرده­‌است. در واقع این سیستم آموزشی با تمرکز ویژه بر ایجاد انگیزه  و علاقه در افراد به یادگیری زبان انگلیسی، سعی می­کند تا فضای آموزشی را به فضایی کاملاً الهام­‌بخش و شاد تبدیل کند و سپس به آموزش نکات درسی بپردازد. در نتیجه افراد در چنین فضایی، نه تنها تمام نکات آموزشی را فرا می­گیرند، بلکه انگیزه آن­‌ها به ادامه دادن مسیر یادگیری افزایش می­‌یابد.

کتاب Go Getter 1 با لهجه British و با تمرکز بر بهبود چهار مهارت اصلی زبان­‌آموزان شامل خواندن، نوشتن، گوش کردن و صحبت کردن یک پکیج آموزشی کامل را در اختیار افراد قرار می­دهد. این پکیج آموزشی شامل یک کتاب برای آموزش مطالب به نام کتاب دانش­‌آموز، یک کتاب کار برای تمرین بیشتر دانش­‌آموزان و یک لوح فشرده برای تمرین مهارت­‌های شنیداری و درک مطلب است. زبان­‌آموزان با انجام تمرین­‌ها و فعاالیت­‌های جذاب، مطالب درسی جدید مربوط به هر فصل را به گونه­‌ای تمرین می­کنند که تمام مطالب در حافظه بلند­مدتشان ثبت می­گردد. درواقع این متد جدید آموزشی، با تحریک قوه تخیل نوجوانان و برانگیختن حس کنجکاوی آن­‌ها پیچیدگی­‌های مراحل آموزش زبان را از بین می­برد و با ترکیبی خلاقانه از داستان­‌ها، محتوای معتبری از سایت BBC و شیوه‌­های جذابی برای آموزش گرامر، نکات مهم زبان انگلیسی را می­‌آموزد.  

کتاب Go Getter 1 علاوه بر آموزش زبان انگلیسی، دانشجویان را با فرهنگ کشورهای مختلف آشنا می­کند و روحیه همکاری و مشارکت گروهی را در آن­‌ها تقویت می­نماید. علاوه بر این با استفاده از تمرین­‌ها و فعالیت­‌های گروهی، مهارت­‌های ارتباطی نوجوانان را نیز تا حد بسیار خوبی ارتقا می­دهد. یکی از نکات منحصر به فرد این کتاب، به کارگیری انیمیشن­‌های مختلف برای آموزش گرامر است که با استفاده از این شیوه، نکات مهم گرامر را به جذاب­‌ترین و ساده‌­ترین شیوه ممکن می­‌آموزد.

درباره کتاب Go Getter 1

به جرأت می­توان مجموعه کتاب‌­های آموزشی Go Getter را یکی از مناسب‌­ترین مجموعه­‌های آموزشی برای نوجوانان در قرن 21 دانست. زیرا متد آموزشی آن کاملاً با نیازهای امروزه نوجوانان منطبق بوده و موارد آموزشی آن، در دنیای پیشرفته کنونی بسیار پرکاربرد است. علاوه بر این از آنجا که تمام مطالب کتاب به صورت مختصر و مفید بیان شده­‌است، می­تواند در کوتاه‌­ترین زمان ممکن تمام مطالب مورد نیاز دانشجویان را به آن­‌ها بیاموزد. زبان­‌آموزان می­توانند بعد از یادگیری مطالب درسی، کتاب کار را باز کنند و با انجام تمرین­‌های مربوط به آن بخش، تمام مطالب جدید را در ذهن خود تثبیت نمایند. علاوه بر این لوح فشرده­‌ای که همراه با کتاب ارائه می­شود به زبان‌­آموزان کمک می­کند تا تلفظ لغات مختلف را بارها و بارها تمرین کنند و مهارت­‌های شنیداری خود را تقویت نمایند. ویژگی­‌های منحصربه‌فرد مجموعه کتاب­‌های Go Getter برای زبان‌­آموزان این امکان را فراهم می­کند که بدون نیاز به حضور دائمی معلم، مطالب درسی را تمرین نمایند و تمام اشکالات خود را برطرف سازند. این مجموعه کتاب می­تواند با آموزش گام به گام زبان­‌آموزان به آن­‌ها کمک کند تا به اهداف خود در زمینه آموزش زبان به راحتی دست یابند و به راحتی از پس آزمون­‌های مختلف در زمینه زبان انگلیسی بربیایند.

مجموعه کتاب­‌های Go Getter جهان بیرونی را با شیوه­‌هایی هوشمندانه وارد کلاس درسی می­کند. تمام فایل­‌هایی که در لوح فشرده این پکیج آموزشی جمع‌­آوری شده، توسط مجریان برتر دنیا تهیه گردیده­‌است و همین مسئله به زبان­‌آموزان کمک می­کند تا با لهجه دقیق این مجریان آشنا شوند و مهارت درک مطلبشان به مرور زمان ارتقاء یابد. موضوع مکالماتی که در بخش‌­های مختلف این کتاب ارائه شده، جزء مسائل پرکاربرد محسوب می­شود و تمامی لغات و گرامرهای به کار رفته در آن، مطابق مکالماتی است که افراد در زندگی روزمره به کار می­گیرند. در نتیجه این مجموعه کتاب می­تواند به‌­راحتی افراد را برای ورود به کشورهای انگلیسی زبان آماده نماید.

سندی زرواس و کترین برایت، درباره نویسندگان کتاب Go Getter 1

سندی زرواس (Sandy Zervas) و کترین برایت (Catherine Bright) از اساتید برجسته و نویسندگان مشهور کتاب­‌های آموزشی زبان انگلیسی هستند که تاکنون کتاب­‌های زیادی را در این زمینه به رشته تحریر در­آورده‌­اند. این نویسندگان از آن‌جایی که در زمینه آموزش زبان انگلیسی تجربه بسیار زیادی دارند، به این نتیجه رسیده­‌اند که افراد و به ویژه نوجوانان و جوانان تا زمانی‌که از انجام کاری لذت نبرند، نمی­توانند به موفقیت­‌های شگرفی دست یابند. در نتیجه رویکرد کتاب­‌های آموزشی آن‌­ها به گونه­‌ای است که انگیزه و اشتیاق افراد را افزایش می­دهد و با راهکارهایی هوشمندانه آن­‌ها را به آموختن زبان انگلیسی تشویق می­نماید. در نتیجه کتاب­‌های آموزشی آن­‌ها با استقبال بسیار خوبی مواجه می­شود و به عنوان یک منبع معتبر آموزشی در آموزشگاه­‌های بزرگ سراسر دنیا تدریس می­گردد.

از جمله کتاب‌­های دیگر سندی زرواس می­توان به مجموعه کتاب­‌های آموزشی Wonderland Junior، Grammar Land و Wider World اشاره کرد.

از جمله کتاب­‌های دیگری که کترین برایت نوشته‌­است می­توان به The Fossil Girl، Discover English، Our Discovery Island و Today اشاره کرد.

مجموعه کتاب‌­های آموزشی Go Getter توسط انتشارات پیرسون به چاپ رسیده­‌است. این انتشارات در حال حاضر بزرگ‌­ترین شرکت خدمات آموزشی در سراسر جهان محسوب می­شود و به عنوان بزرگ‌ترین ناشر کتاب در جهان شناخته شده­‌است. رویکردهای نوینی که این مجموعه برای آموزش زبان انگلیسی به کار گرفته‌­است، همواره یکی از مهم‌ترین دلایل محبوبیت او در سراسر جهان به حساب می­‌آید و آن را از دیگران انتشارات مشابه، متمایز می­نماید.

خرید کتاب زبان

خرید اینترنتی کتاب Go Getter 1 با تخفیف از فروشگاه اینترنتی یکتا کتاب

کتاب Go Getter 1 SB+WB+DVD

کتاب Go Getter 1 SB+WB+DVD

Students' Book

Be inspired with colourful artwork, BBC content, step-by-step practice activities and language reference boxes!

  • Learn how to self-assess with Check yourself!, a key skill for future work
  • Get familiar with exam-style practice tasks for success in tests/exams
  • Remember and retain language through varied practice activities, Language reference boxes and wordlists
  • Improve accuracy with step-by-step practice activities
  • BBC Get Culture! lessons
  • Material for 70-120+ class hours

Workbook

Reinforce Student Book material with a full colour Workbook, plus an access code for Extra Online Practice

  • Additional grammar, vocabulary and skills practice plus CLIL sections
  • Learn to work independently, a skill for further studies and the workplace
  • Have fun with English through games and activities, both print and online
  • Access course video and interactive activities through Extra Online Practice
  • Extra Online Practice gives students access to all course videos and audio

MyEnglishLab

Interactive online Workbook with instant feedback and embedded audio, plus Extra Online Practice

Access MyEnglishLab via the Pearson English Portal

MyEnglishLab offers additional benefits such as automated marking and extra support for students, online hints, tips and feedback, helping you to access learning anytime, anywhere

  • Receive motivating hints and tips to encourage and support learning
  • Remediation activities available for some activities, automatically identifying areas of need and reinforcing learning
  • Increased motivation of a digital learning environment
  • Access course video and interactive activities through Extra Online Practice
ناشر انتشارات Pearson
نویسنده
طبقه بندی
نوبت چاپ 2
تاریخ چاپ ۱۳۹۹
شابک 9781292209982
قطع کتاب رحلی
تعداد صفحات ۱۱۲
قیمت پشت جلد ۹۰,۰۰۰ تومان
قیمت فروش ۵۴,۰۰۰ تومان
زبان کتاب انگلیسی

شما میتوانید نظر خود را در مورد این مطلب بیان کنید.

ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
حروف بزرگ و کوچک یکسان است.
Lets Go 1 Fourth Edition
۹۰,۰۰۰ تومان
۵۴,۰۰۰ تومان
Family and Friends 4
۵۰,۰۰۰ تومان
Hip Hip Hooray 4
۲۴۰,۰۰۰ تومان
۱۲۰,۰۰۰ تومان
Family and Friends 5
۵۰,۰۰۰ تومان
English Time 3
۹,۰۰۰ تومان
Backpack 3
۲۹۰,۰۰۰ تومان
۱۷۴,۰۰۰ تومان
Magic Time 2 Student Book & Workbook 2nd Edition with CD
۱۸۰,۰۰۰ تومان
۹۹,۰۰۰ تومان
Lets Go 5 Fourth Edition
۱۵۰,۰۰۰ تومان
۹۰,۰۰۰ تومان